דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תיקון תריסים חשמליים: לא חיים באפלה 

מאת    [ 22/05/2011 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 3193 פעמים ]

כולנו זוכרים את תקופת הילדות שלנו... איך בכל פעם שרצינו לפתוח את התריס היינו צריכים לקרוא לאבא, כדי שימשוך את החוט שהיה מעלה את התריס הכבד. במידה והיינו רוצים לעשות את המטלה הזו בעצמנו, היינו צריכים להיתלות על אותו חוט כמו קופיפים קטנים ולנסות לפתוח את התריס. איזה כיף שהיום יש תריסים חשמליים. בעבר, כשחוט כזה היה נקרע, התריס היה משתחרר במלוא עוצמתו , מה שהיה יכול להוביל למכה חמורה ומכאיבה. היום, עם התפתחות התריסים החשמליים, לא תהיינה לנו תקלות מכאיבות, אבל עדיין, תריס לא פעיל הוא ללא ספק חלון מבוזבז. לכן, כאשר אנו צריכים תיקון תריס חשמלי, רצוי שהדבר יתבצע במהירות ועל ידי בעל מקצוע.

גם אתם צריכים תיקון תריס חשמלי? אתם לא לבד. היום בהמוני בתים בישראל יש תריסים חשמליים. נדמה שכל האופציות האחרות להצללה של חלונות נעלמו כליל מהעולם ונשכחו מהזיכרון. ישראלים נוהרים כעדר יחדיו, והיום הבחירה האופנתית עבור כל דירה ובית היא ללא ספק תריסים חשמליים. יש אנשים שאין בעיניהם צליל חביב יותר מאשר  קולו של התריס המזמזם...הם מתעוררים בבוקר, שולחים מבט אל העולם בעין חצי עצומה, מושיטים יד אל השלט והתריס נפתח לאט לאט...אותו צליל חשמלי מסמל באופן רשמי את ההתחלה של הבוקר, או לפחות – איך היינו רוצים שיתחיל הבוקר: רגוע, איטי, באיזי.

מי בכלל זוכר סוגי תריסים אחרים? מי זוכר מה הם חלונות עם רעפים? ומה עם וילונות מהודרים? ותריסים עם מנגנון מכני? כך שמה הפלא שהיום תיקון תריס חשמלי נהיה דבר פופולארי כל כך, שהרי אותם תריסים חשמליים מופלאים מתאפיינים במנגנון משוכלל, אך עדין למדיי, וכמו כל מכשיר חשמלי – הם עתידים להישחק עם הזמן. אין דבר המרגיז יותר כמו תריס חשמלי מקולקל וללא שימוש, שמסתיר לנו את אורה של השמש ודן אותנו לחשכה נצחית (או כזו שנראית נצחית) בתוך חדר קודר ומדכדך. ויש גם את המצב ההפוך: תריס פתוח שחושף אותנו לאורה הבוהק של השמש ולרחוב ההומה והסואן בחוץ.

היום יש חברות רבות המציעות תיקוני סוככים, ולכן קשה לבחור מתוכן. לא תמיד תהיה לנו המלצה מאיזה חבר טוב שימליץ על חברת סוככים מוצלחת. לעיתים, כשנבחר חברת סוככים אנחנו בהחלט נהמר – וההימור עתיד להוכיח את עצמו כמוצלח או כטראומתי למדיי. המטרה היא ידועה – תיקון אותם סוככים סוררים, במחיר שווה לכל נפש. אנחנו לא רוצים שיעשו עלינו קופה, לא רוצים שידפקו לנו מחיר. רק רוצים שאותם סוככים חשמליים יחזרו לתפקד ולעשות את תפקידם ההכרחי בחיינו, הצללה, פרטיות, וכמובן – נוי. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב