דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מרכזיה לעסקים 

מאת    [ 22/05/2011 ]

מילים במאמר: 492   [ נצפה 2208 פעמים ]

 

מרכזיה לעסקים – רקע

המושג מרכזיה לעסקים מצלצל מוכר לכולנו, אך האם אי פעם הקדשנו מחשבה על מקור המוצר, השימושים המקוריים, ומה המרכזיה יכולה להוסיף לנו? מרכזיה לעסקים היא מערכת אשר מרכזת אליה שיחות או נתונים שונים נכנסים ומנתבת אותם ליעד מבוקש – שרתים, כתובות מייל מרוכזות, או טלפונים שבתוך המערכת בין משרדים. מרכזיה לעסקים הומצאה עוד בזמן כשרשתות הטלפון היו בלתי מפותחות וכל השיחות רוכזו ונותבו דרך טלפניות. כיום, מרכזיה לעסקים היא מכשיר פשוט למראה ופשוט לשימוש ויש מרכזיות וירטואליות  שמנתבות את השיחות על גבי הרשת.

מרכזיה לעסקים – מה זה נותן באמת?

זמינותו של בעל עסק היא מרכיב חשוב בשירות שהוא מספק ללקוח. כאשר לקוח מתקשר לבעל עסק על מנת לקבל שירות, זמן ההמתנה והיחס שהוא מקבל בשיחת הטלפון הם משמעותיים לדעה שהלקוח יגבש לגבי המקום. מרכזיה לעסקים מבטיחה לכם יותר קווים פנויים לטובת הלקוח, יותר אפשרויות למענה (אנושי או אלקטרוני), שירות מהיר יותר ובסופו של דבר לקוח מרוצה יותר. עסקים אשר רכשו מרכזיה לעסקים מצטיינים במתן מענה מהיר ללקוחות החברה ומתדמית של חברה משקיעה ומתייחסת ללקוחותיה. על מנת להבין את התועלת, נסו להיזכר בפעם האחרונה שהתקשרתם לחברה הסלולארית שלכם, לבנק, או לקופת חולים. היזכרו בזמני ההמתנה הארוכים ותחשבו כמה הייתה מרוצים אם היו מתקצרים זמני ההמתנה הללו לחצי או לרבע. עכשיו תחשבו על לקוחות שמתקשרים אליכם לעסק – האם באמת אנו רוצים שהם יחכו זמן רב מדי? לא כדאי שבינתיים ישמעו קצת על מבצעים וחדשות בעסק?  

מרכזיה לעסקים – זה טוב גם לבית?

תפקידה של מרכזיה לעסקים הממוקמת בחברה הגדולה הוא ליצור חלוקה נכונה של השיחות, לחסוך זמן המתנה ולהפנות את השיחות ליעדן המדויק מבלי צורך להעביר אותן מנציג שירות לנציג שירות. בבית, לעומת זאת, המרכזיה ממלאת תפקיד פשוט – העברת שיחות טלפון נכנסות מנקודת קו אחת לשנייה, חיסכון בזמן ונוחות. מרכזיה לעסקים אשר עובדת בתוך הבית הופכת את העברת השיחות מחדר ההורים לסלון uמקלה את העבודה בזמן שהמתקשר ממתין על הקו להעברת השיחה הוא יכול להאזין למוסיקה שבחרו בעלי המרכזייה.

מרכזיה לעסקים – אז איך לבחור מרכזיה לעסק שלי?

כאשר מחפשים מרכזיה לחברה שלכם, לבית או לבית העסק הקטן חשוב להגדיר מראש את הצרכים שלכם – מה בדיוק אתם מחפשים, מה הם צרכי התקשורת שלכם, מה יקל על הלקוחות, מה ייעל את העבודה וכמובן, מה המחיר שאותו מוכנים לשלם. מרכזיה לעסקים איננה עניין יקר במיוחד, במיוחד לאור התועלת הרבה שניתן להפיק משימוש יעיל בכל מרכזיה, בכל הדגמים ומכל המחירים. המרכזיות הפשוטות נראות כמו טלפון ביתי פשוט בתוספת כמה כפתורים להעברה מחדר לחדר. לעומת זאת, מרכזייה לחברות גדולות יכולה לתפוס מקום די גדול ומצוידת בעשרות אפשרויות שונות – מיקומים אליהם להעביר את השיחה, אפשרויות השתקה, המתנה וכו'.

מרכזיה, אם כן, בין אם בבעלותכם עסק קטן, מוקד טלפונים, או אפילו חברה ענקית, יכולה לצמצמם עלויות של תקשורת פנים ארגונית, להקל על לקוחות ועל לקוחות פוטנציאליים בזמני ההמתנה ובניסיונות ההתקשרות ובסה"כ ליצור חווית תקשורת טובה יותר, יעילה יותר ובטווח הארוך – משתלמת יותר. מרכזיה לעסקים – פיתרון יעיל לכל גודל של בית עסק. 

 

מרכזייה וירטואלית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב