דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אלי שביט איך לפתוח עסק עצמאי 

מאת    [ 22/05/2011 ]

מילים במאמר: 529   [ נצפה 3847 פעמים ]

הקמה של עסק חדש, עסק עצמאי זה חלום של כל שכיר ובעצם מי לא רוצה להיפטר מהבוסים הנוקשים ולנהל עסק פרטי משלו? אלי שביט מסביר "כך יתאפשר להקים עסק עצמאי גם  בלי הון התחלתי". אלי שביט הוא הבעלים והמייסד של חברת סטארט אפ.

רבים מאיתנו טועים כשהם חושבים שכדי להקים עסק חדש דרושה השקעה כספית נכבדה ומשאבים כלכליים רבים. הפחד של להתחיל בדרך חדשה, לצאת לעצמאות ולהיפטר מהשלשלאות של הבוסים, מפחידות ומרתיעות. אלי שביט מסביר כי "כל אחד יכול להקים עסק עצמאי מצליח גם בלי הון התחלתי. אתה יכול, את יכולה וכולנו ביחד נצליח להקים עסק חדש/חברה חדשה או יזמות פרטית שתשנה את הסטטוס של החיים שלכם. את הפחד תשאירו מאחור. קחו אחריות על העתיד שלכם".

המסלול הבריא להקמת עסק חדש ללא הון התחלתי פשוט מאד ודורש התמדה, חזון ואמונה בדרך. לצערנו, במציאות של היום, כשמתמודדים עם משכנתא, חובות לבנקים והתחייבויות מעיקות, הדרך לקבלת ההחלטה לא פשוטה ומעכבת את ביצוע השינוי. לכן, כדי להפוך חלום למציאות, להצליח לעמוד על הרגליים ולהקים עסק מרוויח ומשתלם מומלץ ללכת בדרכם של מצליחנים.

אלי שביט: "הדרך שלי היא המסלול הבטוח ביותר להקמת עסק. אמנם יש תיאוריות רבות בכל הקשור להקמת עסק חדש, יש לא מעט אנשים שמעוניינים למכור טיפים, אבל רק ניסיון חיים כמו שלי ושיטה מבוססת כמו זו שפיתחתי לאורך שנים של הצלחה, תעזור לכם להקים עסק מצליח ללא השקעה כספית. אני משוכנע שביחד נצליח להוביל את העסק שלך להצלחה ולעזור לכם לשנות את החיים"..

אלי שביט, האם אתה באמת משוכנע שאפשר להקים עסק בלי להשקיע כסף?

"אני משוכנע שלא רק שאפשר וכל יום יש הוכחות לכך בשטח. נכון, יש גם הרבה מאד אנשים שהקימו עסק לאחר שהשקיעו בו סכומים משמעותיים, לקחו הלוואות ופתחו עסקים, אבל לצערי עסקים רבים שקמים גם נסגרים מסיבות כאלה ואחרות. אני מזמין את השכירים וגם את העצמאיים והיזמים ללמוד את השיטה שלי לפתוח עסק חדש ומצליח בלי השקעה כספית וללא סיכונים מיותרים. על פי השיטה שאני מלמד לא תצטרכו להיות עבדים של הבנק או לקחת הלוואות מחברים ומהמשפחה כדי להיות עצמאיים עודי לפני שהרווחתם את השקל הראשון שלכם".

אלי שביט, מה כוללת השיטה שלך ליזמות?

"כשאתם חושבים על יזמות, המחשבות שלכם הולכות על איך לארגן כסף לפתיחת העסק. אצלי זה שונה ועל פי השיטה שלי, תלמדו כיצד להרוויח את הכסף הראשוני עוד קודם שתשקיעו בעסק שקל אחד. כל מה שאתם צריכים זה קודם כל הכנסה, כל הכנסה, תחסכו, תוכלו להשקיע אותה בכבוד בעסק ואז תוכלו לממש את כל הפנטזיות שלכם".

אודות אלי שביט כך נצליח להקים עסק עצמאי ללא הון התחלתי

אלי שביט פיתח שיטה ייחודית שניתן להכיר באתר סטארט אפ וגם באמצעות מערכת דיוור אלקטרונית כשירות חינם למנויים, לצד ניוזלטר עם עצות, טיפים וביקורת של אלי שביט על יזמות והצלחה כלכלית.

השיטה של אלי שביט כוללת ביקורת ומעקב כל הדרך להקמת עסק עצמאי. השיטה מתמקדת בהדרכה ובניית תשתית משלב ראשון ועד בשילוב כל המידע הדרוש להקמת עסק, חברה, מיזם אינטרנט או חברת סטארט אפ. במהלך ההדרכה מסביר שביט כי הדרך להצלחה דורשת אקטיביות, השקעה, רצון, מוטיבציה והתנסות בשיטות חדשות. והכל כדי לתרגל וליישם את השיטה כמסלול להקמת עסק עצמאי ללא הון, בלי השקעה כספית ובלי לקחת סיכונים.

לפרטים נוספים:  www.start-up.co.il

רונן הלל הינו מנכ"ל ובעלים של משרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור.http://www.ronenhillel.co.il מנכ"ל משותף של חברת מיתוג אישי http://www.mitugishi.co.il  לקבוצת האתרים של רונן הלל יחסי ציבור: משרד יחסי ציבורpublic relations   




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב