דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדברה - הדברת מזיקים. לבריאות! 

מאת    [ 22/05/2011 ]

מילים במאמר: 513   [ נצפה 2008 פעמים ]

הדברה

אם יהיה לנו בבית קצר חשמלי, לא נחשוב פעמיים ונזמין חשמלאי. אם הצנרת הביתית תתפוצץ נמהר ונזמין אינסטלטור. אך מה נעשה אם נגלה שאת הבית שלנו תקפו תיקנים, עכברים או מזיקים אחרים? לא כל מזיק הוא סיבה לקרוא לחברת הדברה, וישנם מקרים בהם נוכל להתמודד עם הבעיה בכוחות עצמנו. אז לפני שאתם מזמינים מדביר, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

אם זה טוב ואם זה רע – נזמין חברת הדברה

הטעות הגדולה שמרביתנו עושים היא שאנו ממהרים להזמין שירותי הדברה בקלות רבה מדי. עבור רובנו, עצם המחשבה שאנו שוהים בחלל שיש בו מזיקים היא פשוט בלתי נסבלת, ולכן אנו מזמינים הדברה מקצועית גם כשאנו לא באמת זקוקים לה. אין ספק שמזיקים רבים עלולים להיות מסוכנים, הן מבחינה בריאותית והן מבחינת שלמות הרכוש שלנו, אולם אין זו סיבה לפזר כמויות גדולות של חומרי הדברה בבית שלנו בכל פעם שמזיק כלשהו מטריד את מנוחתנו.

לפני שמזמינים חברת הדברה חשוב להבין מהם בעצם אותם חומרי הדברה שהיא תפזר בביתנו. חומרים כימיים אלו הם למעשה סוג של גז עצבים, שמצליח להמית את המזיק באמצעות פגיעה במערכת העצבים שלו. הקפסולות שמתפרקות לאיטן מבטיחות שלמשך חודשים ארוכים יהיה בבית שלנו גז עצבים, שימנע גם את הופעתם של מזיקים עתידיים. אמנם מדובר במינונים נמוכים של חומרי הדברה, אולם השפעת המצטברת יכולה לסכן את בריאותנו. לכן, יש לחשוב פעמיים לפני שמזמינים חברת הדברה.

הדברת מזיקים - הדבר זאת בעצמך

ישנן פעולות רבות שאנו יכולים לבצע בכוחות עצמנו כדי להיפטר ממזיקים קיימים ולחסוך מעצמנו את הסיכונים האפשריים שבהדברה. אם מדובר בנמלים בודדות או בתיקנים ספורים אנו יכולים להשתמש בתרסיסי הדברה ביתיים, שנמכרים ברשתות השיווק. אם מדובר בעכבר או בחולדה, נוכל לרכוש את אחת ממלכודות העכברים שנמכרות ברשתות עשה זאת בעצמך. כדי להרחיק יונים נוכל לקשור על אדן החלון שקיות שיתנופפו ברוח או CD שיסנוורו את היונים, ועוד שלל אמצעי הדברה והרחקה ביתיים.

כשהמצב בכי רע – הזמינו הדברה

את שירותי ההדברה המקצועיים שימרו למצבים חמורים באמת: כשמדובר בבעיית מזיקים בהיקף גדול במיוחד, ו/או כששום אמצעי הדברה ביתי כבר לא הועיל. גם אם אתם יודעים שמדי קיץ אתם סובלים ממזיקים כלשהם באופן קבוע, כדאי לבצע הדברה מונעת ולהקדים תרופה למכה.

כמו כן, חשוב לזכור שלא רק הכמות היא שמכריעה בשאלה האם להזמין חברת הדברה. כך למשל במקרה של טרמיטים. אם הבחנתם בטרמיטים בודדים ואפילו אם רק השכנים שלכם נפגעו מטרמיטים, אל תהססו ואל תתמהמהו. הזמינו במהרה שירותי הדברה מקצועיים. מכיוון שהנזקים הפוטנציאליים שטרמיטים עלולים לגרום לרכוש שלכם הם כבדים מנשוא, ומכיוון שהם מתפשטים במהירות, לא כדאי לבזבז זמן מיותר על ניסיונות הדברה ביתיים. מה גם שבשוק אין הרבה אמצעי הדברה ביתיים המצליחים להיפטר מהטרמיטים ביעילות. לכן, אם המצב בכי רע, אל תאבדו זמן יקר והזמינו שירותי הדברת נמלים או כל מזיק אחר.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב