דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


2011 שנים שהביאו לעיצוב על זמני... 

מאת    [ 22/05/2011 ]

מילים במאמר: 345   [ נצפה 2272 פעמים ]

שנת 2010 היתה שנה של התפתחות טכנולוגית מרשימה וחוצת גבולות ויבשות בכל התחומים. מעולם הסמארטפונים ועד עולם הפייסבוק, סרטי התלת מימד והפיתוחים הטכנולוגים האחרים.
עולם עיצוב הבית לא נשאר חייב ומושפע, גם הוא, מפיתוח הטכנולוגיה וממנה שואב את השראתו. בשנת 2011 יאפיינו את הבתים עיצובים מינימליסטים ומלאי חידושים טכנולוגיים, תוך שמירה על סביבה אקולוגית וחסכנית.

העובדה כי כולם חשופים לכל העולם ולתרבויות השונות באמצעות הטכנולוגיה, כמו רשתות חברתיות, הפכה את העולם לזמין יותר עבור רוב בני האדם. הפשטות של החשיפה לסגנונות, חומרים ורעיונות שונים לא פוסחת על הבית והבית הופך להיות כור היתוך של העולם. העולם הפרטי.

ב- 2011 ניתן יהיה לראות בברור, כי תם עידן הלבן המוחלט ואל הבית מוכנסים בשילוב מושלם פריטי ווינטג' לצד פריטים חדשניים ונקיים. אלמנטים מהטבע הגולמי ביותר לצד פריטים במראה הייטקי חללי.

משחקי תאורה חכמים, שימוש בחשמל חכם, שילוב של מסכים שטוחים, מסכי נגיעה, מסכים המשתלבים בזכוכית, שימוש בחומרים ממוחזרים, פריטים עתיקים וריהוט מחומרי גלם טבעיים, יהפכו את הבית לבית טרנדי ועל זמני.

גם בתערוכת העיצוב ניתן היה לראות בבירור כי החידוש הוא לאו דווקא בטכנולוגיות או במושגים עיצוביים חדשים, אלא דווקא בשילוב של שניהם. ניתן להבחין בבירור כי גולת הכותרת של התערוכה כולה הייתה שילוב בין ישן לחדש, בשני הסקלות הקיצוניות והפיכת המוצר למוצר על זמני. כך למשל הציגו בבית פנדי מראה ענקית, בגודל 3.5 מ' השעונה על הקיר במראה וינטג'י לחלוטין. ממרכז המראה יצא מסך LCD חדש ומתקדם. השילוב הזה בין המוכר, הוינטג' והחדש המתקדם, הופיע כמעט אצל כל המציגים בתערוכה.

נקודה נוספת בולטת לעין, הייתה הצבעוניות והטקסטורות האקלקטיות. לא עוד צבעים אחידים המשתלבים בהרמוניה אחד עם רעהו, אלא צבעוניות נועזת משולבת. כחול עם אדום, ירוק עם צהוב וכל הצבעים יחד. לא עוד פסים לחוד, נקודות לחוד והדפסים לחוד.
הכל יחד, הכל הולך.. בלטו בתחום הזה בעיקר קנזו ומיסוני שהציגו לראווה מגוון רחב של בדים משולבים ומרהיבים ביופיים.

ולסיכום- העולם הגלובלי, הרשתות החברתיות והאפשרויות האינסופיות החדשות, יצרו תוואי עיצובי מרהיב ועל זמני המשלב את העולם כולו בפריט עיצובי אחד.
נתראה בתערוכת העיצוב הבאה...

הכותבת היא מיכל שיין, אדריכלית המתמחה בעיצוב דירות יוקרה, פרויקטים, בתים פרטיים, חנויות ומרכזים.

לאתר של מיכל שיין: http://www.michalschein.com

רונן הלל הינו מנכ"ל ובעלים של משרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור.http://www.ronenhillel.co.il מנכ"ל משותף של חברת מיתוג אישי http://www.mitugishi.co.il  לקבוצת האתרים של רונן הלל יחסי ציבור: משרד יחסי ציבורpublic relations   




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב