דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חכמת הברטר - דרכים חדשות להשתמש במולטי ברטר 

מאת    [ 20/05/2011 ]

מילים במאמר: 554   [ נצפה 3911 פעמים ]

גלה גמישות – לא תמיד תמצא בדיוק את מה שאתה צריך. גלה גמישות בהחלפת ספקים, גלה דרכים חדשות לקדם את המכירות שלך או לפחות לגלות פתיחות לכך. סחר החליפין לא רק יעבוד עבורך הוא גם ירחיב את אופקך ויגלה לך עולמות חדשים ויעשיר את עולמך.

חשוב ברטר – עד היום השקעת מאמץ ומחשבה איך להגדיל את המכירות כעת עליך להשקיע לא פחות מחשבה על איך להשתמש בברטר שקל  שנאספו אצלך לאור הגדלת המכירות. עליך לחשוב איך לא להוציא מזומן אלא להשתמש ביתרון העסקי שלך. עליך לחשוב ברטר כל הזמן (ראה אתה והברטר).

הייה יצירתי -  יצירתיות משמעותה שאתה חייב להסתכל מעבר לברור מאליו. אתה חייב למצוא דרכים חדשות לעשות דברים: יש לך חוב במחלוקת - הצע תשלום באמצעות סחורה שתמצא חן בעיניי בעל החוב. הצע ללקוח שלך המתלבט בינך ובין המתחרה שלך תמורה נוספת במוצר מ   B2Barter.  אלו הן רק כמה מהדרכים בהם ניתן וכדאי להשתמש באופן יצירתי בברטר שקל.

הייה סבלני – דברים טובים קורים לאלו המוכנים להמתין. לא תמיד תמצא את מה שאתה צריך, אבל אם תפנה אלינו ותפנה אותנו למוצר/ספק בו אתה מעוניין אנו נעשה כל מאמץ על מנת למצוא עבורך את מבוקשך.

בקר באתר לעיתים קרובות, שים לב למיילים הנשלחים אליך מ B2Barter - הינך חייב לקבל החלטות על רכישה באופן מושכל אך מהיר. מידי פעם ימצאו בזירת המסחר פריטים אשר זמינותם ו/או כמותם ו/או מחירם מאוד אטרקטיבי, רצוי לפעול במהירות על מנת להשיגם.

שלם בברטר שקל – כאשר מציעים לך לרכוש סחורה או שירות מחוץ ל B2Barter הצע לצד השני לשלם בברטר שקל. הרגש חופשי לנהל מו"מ לתשלום בעזרת ברטר שקל באופן חלקי או מלא. במידה ותצליח נציג מטעמנו יבצע את כל עבודת הניירת להצטרפות חבר חדש ואתה תזכה לתגמול הולם.

חובות אבודים או קשיים לגביה – במידה ויש לך כאלו פנה אל הלקוח שלך ובקש ממנו לקבל סחורה במקום התשלום (שכנראה כבר לא תקבל), אנו נעשה כל מאמץ על מנת למכור אותו ברשת.

מכור בברטר שקל – כאשר לקוח אשר אינו נמנה עם החברים ברשת העסקית מעוניין לרכוש ממך סחורה או שירות אך אינו מעוניין לשלם את המחיר המבוקש או שאתה ממש מעוניין לצרף אותו כלקוח אצלך הצע לו להצטרף ל B2Barter ושירכוש את מה שהוא צריך בברטר שקל.  אנו נדאג לרישום ואתה תזכה בתגמול הולם.

שלם לחייבים בברטר שקל -  ככל שתוכל פנה אל הספקים שלך והצע להם לשלם בברטר שקל, במידה ויש ברשת העסקית חבר בעל סחורה או שירות דומים, הספק שלך כנראה יעדיף לשמור אותך כלקוח ויסכים להצטרף ל B2Barter. במידה ואין ספק דומה תוכל להגיד שבתנאים מסוימים הוא ייהנה מבלעדיות לתקופה מסוימת, גם כאן תזכה לתגמול  הולם.

שלם או תגמל עובדים בברטר שקל – החלף את התשלום  במזומן בכל הקשור לתגמול/תמרוץ עובדים בתשלום בברטר שקל. תמצא כי אנו ערוכים לכך ויש היצע רחב של פריטים שתוכל לרכוש עבור העובדים שלך באופן שוטף.

שמר ועודד לקוחות בברטר שקל – החלף את רכישת המתנות ללקוחות במזומן ברכישת מוצרים "שווים" יותר בברטר שקל. כך תוכל לשמר את הלקוחות שלך ולהגדיל את ההכנסות מהם, כמו כן רכוש בברטר שקל את כל מוצרי קידום המכירות שלך.

צא לחופשה בברטר שקל – בדוק את מלאי החופשות, מלונות, צימרים, כרטיסי טיסה ועוד המופיעים מפעם לפעם ברשת העסקית שלך.,

החלף ברטר שקל במזומן – הקם חשבונות משנה עבור עובדים, מכרים, משפחה או כל אחד אחר שיעביר לך מזומן בתמורה לכך שתרכוש עבורו או שירכוש בעצמו מוצרים ב B2Barter .

הגדל את חשיפתך ללקוחות בברטר שקל -  רכוש בעזרת ברטר שקל פרסום בעיתון או במגזין ייעודי, עדכן/הקם את אתר האינטרנט שלך, עצב מחדש את הלוגו ובצע את כל עבודות הדפוס הנחוצות לך בברטר שקל.



B2Barter- Business to Business in Barter


פעילות ייחודית בארץ, ותיקה בעולם, רשת עסקית חכמה אשר תקדם פעילות מסחרית בין חבריהבאינטרנט.


הצטרף אל העסקים החכמים החברים ברשת העסקית: www.B2Barter.co.il



  • הפעילות הינה ביצוע עסקאות BARTER - החלפת סחורות ושירותים בין חברים ב  B2Barter. אתה רוכש את מה שאתה רוצה וצריך באמצעות המוצרים שלך. החברים ברשת העסקית רוכשים ממך.

  • ב  B2Barter למדנו מהניסיון שנצבר בחו"ל יחד עם הכרות של השוק והאופי הישראלי והתאמנו מערכת קיימת,ידידותית, המבוססת על רשת האינטרנט, כך שלראשונה בישראל ניתן לבצע עסקאות מולטי ברטר On Line בשקיפות מלאה.

  • ב  B2Barter העלות האמיתית שלך ברכישת מוצרים היא העלות השולית שלך בייצור או ייבוא המוצרים שלך.

  • התשלום הינו באמצעות מכירות חדשות בזירת ה B2Barter, מכירות אשר כנראה לא היו קיימות ללא B2Barter.

  • החברים מבצעים עסקים בסחורות ושירותים. בכל פעם שחבר מוציא ברטר-שקל  (המטבע הסחיר ברשת) בהוצאה עסקית או פרטית, מובטחת הכנסה ממכירות חדשות באותו היקף כספי.

  • כל חבר הינו בעל חשבון וקו אשראי בברטר שקל  לשימושו. החבר יזוכה בברטר שקל בגין מכירות, החשבון יחויב ברכישת פריטים על ידי החבר.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב