דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התקנת מצלמות אבטחה 

מאת    [ 19/05/2011 ]

מילים במאמר: 317   [ נצפה 2943 פעמים ]

התקנת מצלמות אבטחה מבוצעת בבתים פרטיים, במוסדות ממשלתיים, במשרדים ובבתי עסק, ותפקידה למנוע גניבות ומקרי שוד, כדוגמת שוד מזויין בבנקים ומקרי אלימות ושוד בעסקים פרטיים.

התקנת מצלמות אבטחה בבתים פרטיים מעניקה תחושת הגנה ובטחון בפני אנשים זרים וחשודים, והיא מאפשרת לכם לזהות את הבא בשערכם, מבלי להכניס אליו אנשים אשר אינכם מכירים, או שאינכם מצפים לבואם.

בתים רבים בהם מועסקים עובדי סיעוד עוברים זכו בשנים האחרונות להתקנת מצלמות אבטחה לאחר שהוריהם ובני משפחתם של הקשישים, חששו לשלומם בשל מקרי התעללות. ואכן התקנת מצלמות אבטחה בבתים רבים הביאה לחשיפת מקרי אלימות ומסכת השפלות אשר חוו קשישים חסרי אונים, ואשר ללא ציוד הצילום אשר הותקן בדירה היו ממשיכים לספוג ולסבול עוד זמן רב.

התקנת מצלמות אבטחה בלובי של בנייני דירות נפוצה אף היא בשנים האחרונות ותפקידה להילחם בתופעת הוואנדליזם אשר פשטה על איזורים מסויימים, בהם מנופצות שמשות, נעקרות תיבות דואר, ומנוקבים צמיגי מכוניות. התקנת מצלמות אבטחה בבתי דירות מקנה רוגע יחסי בפני מקרים מעין אלו, ובעיקר כאשר מציין ועד הבית בשלטים ברורים, כי בניין זה מוגן באמצעות התקנת מצלמות אבטחה.

לאחרונה רווחת התקנת מצלמות אבטחה גם ברחובות, המבוצעת על ידי הרשויות המקומיות. בפעולה זו מקווים ראשי הרשויות לאתר ולתפוס ואנדליסטים אשר נוהגים לבצע מעשי עבריינות בגנים ציבוריים, בבתי ספר, ובמוסדות ציבור, לגנוב חפצים, לרסס כתובות גרפיטי ולהשחית רכוש ציבורי כמו תחנות אוטובוס, פחי אשפה, ועוד. התקנת מצלמות אבטחה בשטחים המוניציפאליים בהם הוזמנו, כבר קוצרת את פירותיה ועברייני נוער ובגירים, נעצרים הודות למצלמות המתקדמות ומאותרים דרכן על ידי אנשי המשטרה.

גם בבתי עסק ובמסודות רבים, מזמינים המנהלים והבעלים התקנת מצלמות אבטחה, בכדי לעקוב אחר העובדים ולבחון את דרכי פעולתם בכל עת בה הם אינם נמצאים באיזור. התקנת מצלמות אבטחה במשרדים מבטיחה גם מניעת גניבות על ידי לקוחות ומבקרים, או על ידי העובדים עצמם.
 התקנת מצלמות אבטחה ראוי שתיעשה בידי אנשי מקצוע מומחים, ותעניק לכם גם תקופת אחריות ראויה, וכתובת לשירותי תיקון במקרה שתזדקקו להם בהמשך.

 

מאמר זה נכתב על ידי דדיעורך פורטל שיפוצים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב