דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פתרון בעיות לחניה 

מאת    [ 19/05/2011 ]

מילים במאמר: 449   [ נצפה 2868 פעמים ]

האם אתם יודעים כמה זמן אתם מקדישים מדי יום לחיפוש מקום חניה ליד הבית וליד העבודה? האם חישבתם כמה כסף שילמתם לאורך השנים בגין דוחות חניה, גרירת הרכב שלכם או אפילו עבור חניונים בתשלום? אם אתם עובדים ו/או מתגוררים באזור גוש דן יהיה זה סביר מאוד להניח שאתם מבזבזים זמן יקר וגם לא מעט כסף מדי חודש רק כדי למצוא מקום חניה עבור הרכב שלכם. לו היו לכם שערים חשמליים בבית או במקום העבודה, כל אלו בוודאי היו נחסכים מכם.

שערים חשמליים – ואפשר להפסיק לחפש חניה

שערים חשמליים מוצבים לרוב בכניסה למגרשי חניה: חניון יחיד בבית פרטי צמוד קרקע, מגרש חניה בבניין רב קומות, מגרש חניה בבניין משרדים או במפעל וכדומה. בכל אחד מהמקומות האלו השערים החשמליים נועדו להבטיח שרק מורשי כניסה יוכלו להחנות את רכבם בחניון. רק מי שקיבל לידיו שלט מתאים, קוד לפלאפון או ששומר וידא את זהותו ואישר את כניסתו, יוכל להיכנס לחניון, שם תמיד יחכה לו מקום חניה פנוי (ולעיתים קרובות יהיה זה מקום קבוע).

עם שערים חשמליים אתם יכולים להיפרד לשלום מדוחות החניה, מגרירת הרכב ומבזבוז זמן רב על חיפוש מקום חניה פנוי. לא תאלצו לגמוע מרחקים בהליכה וגם לא להתעסק עם כסף קטן, רכישת מנוי או מריבות עם שומרי חניונים "חאפרים" למיניהם. גם אם תגיעו לביתכם בשעת לילה מאוחרת – מקום החניה שלכם לא ייתפס על ידי אף רכב אחר. גם אם תאחרו לעבודה – עדיין יישאר לכם מקום חניה פנוי.

שערים חשמליים – ואפשר להיות רגועים

פרט לעובדה שהם מבטיחים מקום חניה עבור הרכב שלכם, השערים החשמליים בדרך כלל גם יעניקו לכם שקט נפשי וראש שקט מדאגות בנוגע לשלמות הרכב שלכם. במקרים רבים, השערים החשמליים יאפשרו לכם להחנות את רכבכם בחניון קרוב ולהשגיח עליו מחלון הבית או המשרד. אם חלילה האזעקה תפעל או שתשמעו רעשים חשודים, תוכלו בקלות להציץ מהחלון ולבדוק מה שלום הרכב שלכם.

זאת ועוד, שערים חשמליים יחסכו מכם את הצורך להחנות את רכבכם לצידי מדרכות ברחוב, שם הוא חשוף לפגיעות ולמכות מרכבים חולפים שאפילו לא משאירים פרטים, לגניבות, לפריצות, למעשי ונדליזם ועוד. השערים החשמליים מעניקים לכם מקום חניה סגור ובטוח עבור הרכב שלכם, שם הוא יהיה מוגן כמעט מכל צרה.

שערים חשמליים – מעל ומעבר למשוער

לאור יתרונותיהם הרבים במרחב הפרטי, החלו השערים החשמליים למלא תפקידים דומים גם בחניונים ציבוריים. בחניוני מרכזים מסחריים, בתי חולים, משרדי ממשלה, חניונים עירוניים, מרכזי תרבות ועוד מוצבים שערים חשמליים שנועדו, בין היתר, ליצור בקרה ושליטה על מקומות החניה בחניון. השערים החשמליים מאפשרים לווסת את כניסת הרכבים בהתאם למספר המקומות הפנויים שנותרו, להבטיח שרק מי ששילם יוכל לצאת מהחניון, ומעל לכל – שרק מי שעבר בדיקה ביטחונית יוכל להיכנס עם רכבו לחניון.

שערים חשמליים - גל דור שערים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב