דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנה ברשת 

מאת    [ 19/05/2011 ]

מילים במאמר: 399   [ נצפה 2198 פעמים ]

מתנה ברשת

אומרים שנהיינו עצלנים, אומרים שכבר אין צורך לקום מהמיטה, אומרים שכיום בשביל להשיג משהו מספיק ללחוץ על כפתור. אז אלו האומרים למעשה צודקים. כיום כמעט כל דבר שנחפוץ בו נוכל להשיג באמצעות ידידנו הטוב ביותר שלא מקשקש בזנבו ורודף אחרי הדוור – המחשב.

אז מה בעצם נותן לנו המחשב שכל הזמן חושב? או יותר נכון מה נותנת לנו רשת האינטרנט שבאמצעותה אנו מקבלים נגישות לכל דבר כמעט שקיים היום בעולם? בזמן כתיבת מילים אלו, אם עדיין לא פיתחו  ביפן איזו חומרה שיכולה לדמות איך יקימומו משחיל את מידורי אז למעשה ניתן לעשות ברשת הכל.

אז איך הרשת יכולה לספק את צרכינו?

עידן האינטרנט, הלא הוא עידן העצלנות, מתאפיין בכך שהדברים השגרתיים אותם עשינו פעם, אין אנו זקוקים להם היום. מציאת שרברב בדפי זהב יכלה לקחת שעות, ועוד להתחיל לברור בין א.א.א. ובניו לבין א.א.א ושותפיו יכול היה להיות מתסכל ואף מבלבל. כיום די בהקשת מילת המפתח "שרברב" במקלדת יכולה לספק לך נתונים מדויקים על מפעיל השירות אותו אתה מזמין, מהמלצות שונות, טווח מחירים ואף עומק החריץ של מחלץ הביבים החביב.

מעבר למציאת איש מקצוע שיטפל בבעיותיך השונות, גם הדברים שהנך אמור לחשוב עליהם בעצמך  ולהביא מעולמך האישי בפרץ יצירתיות כבר אינו מתבקש, האינטרנט יכול לחשוב בשבילך מה טוב לך. למשל אם אתה מחפש לאשתך מתנה, אתה כבר לא צריך לדפוק את הראש ולתור ברחבי חנויות הבגדים הלא ידידותית לבעלי המין הזכרי אלא מספיק שתשתמש ברשת האינטרנט למציאת המתנה הנכונה, רק על ידי הקשת מתנה ברשת.

הקלדת מתנה ברשת יכולה לשלוח אותך למגוון אתרים שיציעו לך דברים שלעולם לא חשבת שקיימים או שיש בהם צורך, בחיפוש פשוט תוכל לקבל כיוון על-פי טיב מקבל המתנה ברשת, החל משעונים עמידים בחלל לגברים ועד לכדור פלא המוכנס למכונת הכביסה ומופעל באמצעות ווי-פיי. אז למה לך לחשוב יותר מידי?

על אף שעידן האינטרנט כפי שנאמר מדכא את יצירתיותנו ומעודד עצלנותנו, עדין נחלוק לו את הכבוד המגיע לו, כי מה לעשות בסופו של דבר אנו  הבוחרים לחסות תחת כנפיו, נוסף לזאת יש גם את התירוץ האקולוגי שבמקום שיכרתו באמזונס עצים בכדי להפיק עבורנו את הדפים עם החשבון חשמל, נקבל אותו ישירות לתיבת הג'י-מייל.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב