דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כדי להצליח בזוגיות יש לבחור את הפרטנר הבטוח - מדוע? 

מאת    [ 18/05/2011 ]

מילים במאמר: 642   [ נצפה 2937 פעמים ]

כדי להצליח בזוגיות יש לבחור את הפרטנר הבטוח - מדוע? / מאת יואב ברנזון

 

 

מישהו לסמוך עליו

 

קשר זוגי ונישואים הם בחירה חשובה בחיים. למעשה, כשאנשים מתמסדים ומתחתנים הם נכנסים לסוג של שותפות עמוקה לחיים, לדרך חיים, לתקופת חיים.

 

כדי לכרות שותפות כה עמוקה ומרכזית - הנוגעת לתחומים מגוונים כמו רגש, אהבה, כסף, ילדים, נכסים, בריאות, חברות, תמיכה ואכפתיות - יש לחפש את הפרטנר הבטוח, כלומר את אותו אדם שבאמת ניתן לסמוך עליו. 

 

 

 

שותפות זוגית אמיתית

 

שותפות זוגית אמיתית היא שותפות המסוגלת לשרוד גם בתקופות קשות ולא רק בטובות, גם כשקשה אבל גם כאשר הכל מעולה והאפשרויות בחוץ קורצות.

 

שותפות זוגית אמיתית יכולה להצליח רק אם בחרתם פרטנר שהוא בטוח, שהוא שם, שהוא יציב, שהוא צפוי, שהוא לא יפרק, לא יעזוב, לא ינטוש, לא יהרוס ולא יתחרט באמצע.  

 

 

 

הפרטנר הבלתי צפוי

 

הבעיה מתחילה בכך שאנשים רבים בוחרים פרטנר בלתי צפוי, לא בטוח, הפכפך או אחד שבכלל לא מעוניין. הם בוחרים בו בגלל "הריגוש" או "המשיכה" או האתגר או סתם בגלל העקשנות והאגו שלהם.

 

אבל אז מגיעים החיים. והחיים, כמו בחיים, מורכבים מחיים של שגרה, מהתמודדות, מקשיים ומבעיות. וברגע שאדם חי עם פרטנר בלתי צפוי, פרטנר בעייתי, פרטנר הפכפך, פרטנר לא בטוח - חייו תלויים תמיד על בלימה, מקומו אינו ברור, גם האהבה כבר לא מספיקה כי אין לו בית, אין לו וודאות, אין לו ביטחון - אין לו בעצם כלום.

   

 

 

הפרטנר הבטוח

 

שאלו את עצמכם שאלה פשוטה - האם אתם מסוג האנשים שתקימו עסק עם שותף לא אמין שאתם יודעים שבהזדמנות הראשונה הוא יגנוב אותכם ויעקוץ אותכם? למרבה הצער והפליאה, אנשים רבים עושים זאת כשהם בוחרים בפרטנרים לא אמינים, לא יציבים, לא ראויים אבל "מגניבים" ו"מיוחדים". 

 

המדד המרכזי לבחירה בשותף זוגי הוא מישהו שאתם יכולים לסמוך עליו. מישהו שהוא אדם נורמלי ושפוי. מישהו שמתנהל בצורה רציונלית וסבירה. מישהו שיש לו גם גבולות, עכבות, היגיון, בגרות, אחריות ומעצורים. מישהו שאתם יודעים שאיתו תוכלו להתמודד עם דברים והוא לא ינטוש, לא יעזוב, לא ישנה את דעתו, לא ישגה בפנטזיות משוגעות.

 

 

וטיפ לסיום: בחירה בפרטנר הלא בטוח והמוטרף היא בחירה מתסכלת וכואבת. היא מתכון כמעט בטוח לפירוק השותפות, הנישואים, האהבה והחיים בעצם. זוהי בחירה מודעת בפרטנר שעל מצחו מתנוסס השלט "בעל הבית השתגע". אם ברצונכם להצליח בזוגיות שלכם, בחרו במישהו שניתן לסמוך עליו ולא במישהו בלתי צפוי - שעם כל הריגוש והסקרנות שבדבר יהפוך את חייכם לשביל של אכזבות, כאב, דחייה ופירוק.

 

יואב ברנזון הוא עורך דין לשעבר ובעל תואר בפסיכולוגיה.   הוא מתמחה בטיפול אישי, יעוץ זוגי והכוונה מקצועית בקריירה.   יואב ברנזון פיתח שיטות טיפול רבות וייחודיות והוא בעל ניסיון עצום ומגוון בטיפול פרטני.   הוא מוביל אנשים להצלחה בתחום האישי, הזוגי והתעסוקתי ב-25 השנים האחרונות ונחשב לאחד המומחים המובילים בישראל.   הוא מקבל לקוחות ישראליים מכל יבשות העולם.   יואב ברנזון כתב עד היום 12 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.   כמו כן, הוא פרסם למעלה מ-2,112 מאמרים בתחום הצמיחה האישית והזוגית.   למידע מורחב על יואב ברנזון ועל עבודתו הענפה לחצו כאן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב