כל עסק שמחפש לפרסם בחינם, לאסוף קהל לקוחות בצורה נוחה, מהר וליצור קשרים ישירים עם הלקוחות צריך דף עסקי בפייסבוק. בניגוד למה שנהוג לחשוב, שיווק בפייסבוק הוא פשוט ואומנם חברות מסחריות גדולות יעדיפו לתת למנהלי שיווק בפייסבוק חיצוניים לנהל עבורם את הדף העסקי ובצדק, כיוון שהן צריכות לשגר מסרים שיווקיים רבים, בתדירות גבוהה וזקוקות למישהו מקצועי ומיומן שיוכל להגדיל את קהל הלקוחות ולשמור על איכות התכנים ועל בקרה, אבל עסקים קטנים ובינוניים יכולים בהחלט לנהל שיווק בפייסבוק ולפתוח דף עסקי בכוחות עצמם.
איך עסק יכול להצליח בפייסבוק?
הדרכה מעשית על שיווק בפייסבוק נותנת כלים לפתיחת הדף העסקי, כיוון שכיום פייסבוק לא מאפשר לנהל פעילות עסקית בפרופילים אישיים. בנוסף, לפתיחת דף עסקי יתרונות רבים נוספים כמו דף עסקי נקרא על ידי גוגל, האוהדים שלוחצים LIKE יכולים לעקוב אחרי עדכונים בדף בלי שהעסק יצטרך לאשר עבורם חברות, רק העסק שמנהל את הדף רואה מי הפרופיל האישי שעומד מאחורי הדף וגם מי הם האוהדים של הדף. אוהדים חיצוניים יכולים לראות רק כמה אוהדים יש לדף אבל לא מי הם (למעט האוהדים שמשתתפים ומגיבים לדף).
ניתן לשווק את הדף העסקי דרך תחרויות לפי הנהלים של פייסבוק, בשיטות של חבר מביא חבר ולהוביל את האוהדים המתעניינים מהדף העסקי ישירות לאתר העסק, לדפי נחיתה, לסרטונים ביוטיוב או לבצע מכירות ישירות מהדף. תפעול הדף לא עולה משאבים כספיים אלא אם כן במסגרת שיווק בפייסבוק, העסק מעוניין לשדרג את חזות הדף ועל ידי טכנולוגיות להוסיף לשוניות, משחקים, אפליקציות או לבנות דפים אינטראקטיביים או דפים שמשדרגים את מראה הדף ואת העניין.
בהדרכה מעשית על שיווק בפייסבוק לומדים בקלות ובמהירות מול מחשב כיצד לפתוח דף עסקי ואיך לתחזק אותו וההדרכה מיועדת בעיקר לעסקים קטנים בינוניים שמעוניינים לתפעל דף פייסבוק בכוחות עצמם.
עורכת תוכן שיווקי וכתבת תוכן שיווקי, תוכן לאינטרנט לקידום אתר בגוגל - תוכן SEO, שדרוג תוכן ותחזוקת תוכן באתרי חברה ואיפיון אתרי חברה ממותגים ומסחריים, כתיבת ועריכת ניוזלטרים לחברות מסחריות ויצירת תוכן למועדוני לקוחות של חברות מסחריות, מעבירה הדרכות על שיווק באינטרנט ובפייסבוק