דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התחברות למהות הפנימית שלנו..בישיבה מול הגלים ישבתי וחשבתי 

מאת    [ 18/05/2011 ]

מילים במאמר: 503   [ נצפה 1328 פעמים ]

 

שנבראנו היינו מלאי שמחת חיים ומלא מוטיבציה , עם הזמן החיים לפעמים לוקחים ומובילים אותך אל כל מיני דרכים שבהם אתה מתרחק יותר ויותר מהאני העצמי שלך בעיקר בגלל דרישות הסביבה , ישנם מצבים תובעניים מדי שסוחטים מאיתנו המון אנרגיות ..
בחשיבה על הנושא נראה לי שאם אדם צריך להתאמץ יותר מדי , זה בגלל שמשהו כאן אינו טבעי משהו דורש ממך מאמץ יתר , שתלך נגד הטבע שלך .. כי שאנו נוגעים ומתעסקים במשהו טבעי אצלנו אנו מייד מרגישים הקלה , שהדרך זורמת יותר ..

כשאתה הולך עם כיוון הרוח הטבעית הפנימית שלך , שום דבר אינו צריך ליצור אצלך התנגדות פנימית , האנרגיה שלך אינה צריכה לחוש בהתאמצות למען כלום , כי ההתאמצות נובעת שיש בתוכך התנגדות שסוחפת אותך באופן טבעי למקום אחר ואתה נלחם בה ומתנגד לרוח הטבעית הנטועה בך ומאלץ את עצמך ללכת למקום אחר ,וזה עקב אילוצים שהאדם חש פחד לגבי עצמו אם לא ילך בדרך המנוגדת הזו , חושש בעיקר מהתוצאות שיגזרו מכך בעתיד ..
אותו מאורע שעלול לקרות בעתיד בגלל רצון של משהו חיצוני ,מאיים על ההתחברות שלנו לעצמנו כי אם תוצאה שלילית תתממש ויקרה משהו , אנו חושבים שנמצא את עצמנו במצב שיהיה רע יותר מבחינתנו , ואחד מעמודי הביטחון שעליו אנו נשענים יתמוטט ואז אנו עושים שיקול של מה יותר מזיק , ובגלל הפחד לאבד שנמצא בליבנו אנו הולכים לעיתים נגד הטבע..

ללכת נגד הטבע זה הדבר הכי אכזרי שאדם יכול לעשות לעצמו ומכאן שורש כל הרוע בעולם , בגלל חוסר חיבור פנימי ..
כמובן שהטעות הגדולה ביותר היא לנסות לרצות אחרים , ללכת נגד הטבע כדי שהאחר לא יחוש חוסר ביטחון וכדי שהוא יהיה מאושר ..
ואם תאמרו אין ברירה , גם זה פחד , תירוצים הם פחדים בתחפושת עטופים יפה , אין ברירה זה תירוץ.. כי באופן טבעי יש המון ברירה , המון תחליפים

הסתכלות צרה וממוקדת על דבר אחד יוצרת האמירה אין ברירה וזוהי שורשה , הסתכלות צרה כזו אף היא נובעת מפחד , פחד שנובע מהרגשת חוסר ,מצורך רגשי שלא מקבל מילוי ועלול להתבטל 
מה שאנו לא מבינים זה שצורך רגשי זה אינו תלוי בגורמים חיצוניים , לא להיות אוטנטי פירושו ללכת אחרי הפחדים שלך , להיכנע להם ולרוץ אחרי דבר כלשהוא לתת בו את כל המרץ במשך שנים , שבעצם השאלה שצריכה להישאל היא , האם אני צריך את זה - כפי שזה או שזה ביטוי למשהו אחר שחסר לי -

ברגע שאדם מתנגד שוב ושוב לעצמו ונכנע ללחצים חיצוניים המופעלים עליו הוא חי למען אחרים כל חייו ואינו שונה ממכונה , מכונה היא מכשיר המשרת בני אדם ואת מטרותיהם נאמנה וכולם משתמשים בו , אך למכונה אין מערכת רגשות או כל צורך אחר לכן היא מתאימה לביצוע משימות אלה , אך האם האדם דומה למכונה - למכונה אין פחדים ואין פגיעה כתוצאה מריצוי אחרים , אצל האדם כל הדחקה כזו מצטברת ומזיקה לו , אדם שלא נאמן לעצמו בעצם מבטל ומסרס את מהותו ויהיה ממורמר וחי בתחושת כעס עצמי וחוסר סיפוק מהחיים במשך כל חייו , לא חבל ?



רוצים לקבל עוד אוצרות על החיים בחינם - לחיות חיי אושר וסיפוק - מאמרים , משפטי השראה , סיפורים מעוררים ועוד המון הפתעות - כנסו והצטרפו עכשיו לקבוצת טרפיה ומוסיקה בפייסבוק ותקבלו לשם עדכונים שמשנים חיים !
קישור : http://www.facebook.com/#!/home.php?sk=group_100381863381626&ap=1

ידידיה נג'את חיים-סטודנט להנדסת תוכנה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב