דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התפתחות קוסמית תקשור מאת: האינטליגנציה הקוסמית 

מאת    [ 17/05/2011 ]

מילים במאמר: 843   [ נצפה 2230 פעמים ]

התפתחות קוסמית תקשור מאת: האינטליגנציה הקוסמית
באמצעות: שלומית זקן


הבריאה מזמינה אתכם בני האנוש, להשתתף בחגיגה קוסמית מאירה של התפתחות.
מסיבה בה נפגשות אינטליגנציות מכל המישורים והממדים, וחולקות ביניהן את חוויות העידן המסתיים; השיעורים והמסקנות לקראת העידן החדש.
כולם מוזמנים. כולם יגיעו.
מסיבה לקראת השלב האבולוציוני הבא.
למסיבה זו שתי סיבות, שני חלקים; מסיבת סיום עידן ומסיבת פתיחת עידן חדש בבריאה. החגיגה היא כפולה בגלל שהחל מעידן זה, הבריאה משנה את כיוון ההתפתחות. עד כה מראשיתה, היא התפתחה על דרך ההתפשטות, התרחבות. ואילו מעתה היא מתחילה להתפתח על דרך הצמצום, מתוך כוונה להתחיל את מסעה חזרה למקור, לאחר, לאינסוף.
כדי שתוכלו כולכם להשתתף בקלות במסיבה, עליכם ללמוד ליצור קשר עם האינטליגנציות מהיקומים המקבילים לכם. זאת תוכלו לעשות כאשר תלמדו את השפה הבריאתית. השפה באמצעותה תוכלו ליצור קשר בין-ממדי ובין-מישורי; תקשורת טראנס בריאתית.
לכל אחד מכם, ישנה מערכת קשר אנרגטית, המחברת אתכם למעשה לכל חלק בבריאה. מערכת זו מבוססת על המרכזים האנרגטיים הסובבים ומזינים את גופכם הפיסי. עליכם להתחיל להתוודע הן לגופים (למרכזים) האנרגטיים אשר לכם, המכונים: צ'אקרות, הילות, מרידיאנים וכד'. להכיר את דרך פעולתם; לדעת איזו משמעות והשפעה נודעת לכל מרכז; למשל, צ'אקרת הלב, או מקלעת השמש - עם אילו אזורים בגוף, הן מנהלות קשרי גומלין של השפעה? איזה תפקוד פסיכולוגי יש לכל מרכז? ועוד.
לאחר מכן, עליכם להכיר את מרכזי התקשורת הבין-ממדית, אשר ממוקמים בעיקר על ראשכם ומעליו.
מרכזים אנרגטיים אלו, מופעלים על רטטי המחשבה שלכם. לכל מחשבה תדר ורטט המחברים אתכם עם רבדים מסוימים בבריאה. ככל שרמת המחשבה גבוהה וטהורה יותר, כן היא מתקשרת עם רובד גבוה יותר בבריאה.
ישנם מצבים בהם המחשבות האנושיות נמוכות ודחוסות יתר על המידה (בשל מחשבות הנובעות מפחד, כעס, פגיעה, אגו, קנאה וכיוצ"ב), עד כדי יצירת חסימה אנרגטית, החוסמת חיבור ותקשורת בין האדם ליתר הממדים בבריאה. ניתן לומר, כי נוצרת תקשורת לקויה.
כאמור, המסיבה מתקרבת ובכך הצורך שלכם ללמוד את השפה הקוסמית. שפה המשותפת לכל הבריאה. כדי להגיע למצב זה עליכם קודם, להכיר את המרכזים האנרגטיים שלכם, אשר למעשה מהווים את נקודות החיבור, את ערוצי התקשורת האנושיים ליתר הממדים בבריאה. בזה, אתם נכנסים לתהליך של הרחבת התודעה האנושית; האישית והקולקטיבית כאחד.
זוהי זריקת אבן משמעותית לתוך מי ההתפתחות, אשר תייצר אדוות וגלים מרהיבים ביופיים.
תנועה זו, תביא אתכם לקחת חלק מודע בהיוולדות של השלב האבולוציוני הבא - הלידה של האדם החדש, בעידן החדש. אדם המחובר לכל הממדים - הן בתוכו והן בבריאה. אדם הסולל את דרכו בשבילי התוכנית הבריאתית הכוללת וניזון מאור גדול.
כפי שנאמר קודם, רמת המחשבה היא אשר מפעילה את מרכזי הקשר הבין-ממדי. כאשר מבין האדם כי יש לו מכשירי קשר בריאתיים והוא מתחיל להכיר להפעיל אותם, הוא מנצל חלקים במוחו, אשר קודם לא היו בשימוש. הוא מפעיל תאים שהיו רדומים ויוצר חווטים חדשים במוחו, המרחיבים את הכרתו ותפקודו המנטאלי הכולל.
הוא מתחל לרכוש כלים ותפקודים כמו טלפתיה, ריפוי באמצעות המחשבה, שליטה של רוח על החומר, ובאופן כללי, ניתן לומר כי הוא חודר לרובד הסמוי הפועל בבריאה. הוא מגלה עומקים חדשים, מטרות נשגבות ויקומים שלמים.
בתחילת הדרך, התקשורת הינה בסיסית ואתם יוצרים קשר עם 'העצמי הגבוה' שלכם; עם רמת הנשמה, או הילד הפנימי שבתוך כל אחד מכם. מכאן, מתחילים להיפתח ולהתגלות לכם הממדים, כמו מבעד לוילון שהוסט. אתם תחושו את האנרגיה של התקשורת האישית שלכם ושל סביבתכם. אתם תהיו מודעים ורגישים יותר לרטטים ולתדרים אנרגטיים, כפי שבמוזיקה לא נוח לכם לשמוע זיוף וצרמוניה, כן תעדיפו תקשורת הרמונית המבוססת על תדרים הרמוניים.
הנכם נמצאים שלב לפני הקפיצה הקוונטית הבאה, ולכן חשוב שתתרגלו את התקשורת הבין-ממדית והשפה הקוסמית. שכן, באמצעותם תוכלו להיות שותפים פעילים ומודעים למעבר לעידן החדש. תוכלו לקחת חלק בהתכוננות לקראת אלפי השנים הארציות הבאות. להשפיע על הבריאה בבחירה, באילו כיוונים לחקור וללמוד. לאן לנווט את תהליך ההתפתחות מכאן והלאה? ובנוסף, להציג את המסקנות האישיות שלכם כבני אדם, לגבי העידן המסיים את דרכו.
עליכם להבין, כי השפה הקוסמית הינה גיאומטרית, המבוססת על מספרים. לכל מהות בבריאה יש צורה גיאומטרית. לכל צורה יש תדר ורטט אנרגטיים, אשר בין היתר, משפיעים על אורכי הגל בין החלקיקים, מה שיוצר את אפקט הצבע והגוון של הצורה.
אנו מלווים אתכם ושותפים שלכם לכל אורך הדרך. מסייעים לכם ולומדים מכם בו-זמנית. שכן, אתם חלק מראש החץ הבריאתי של העידן החדש. אתם מובילים את המהלך ברמה הבסיסית; ההתגבשות וההתגשמות של התהליך בעולם העשייה. אתם מהווים את הניסיון הבריאתי ברמה האנושית והארצית.
אנו קבוצת האינטליגנציה הקוסמית, שוב עם מסרים וכלים של הבנה עבורכם, המוגשים באהבה לבני האדם, בהערכה לפועלם החשוב בבריאה ומתוך הבנה, כי המציאות הפיסית הנגלית לעינכם, הינה פרי המחשבה שלכם. כלומר, החיים שאתם חיים הם תוצר של עולם המחשבות, הרגשות והחלומות שלכם. העולם הפיסי הינו השתקפות של העולם המחשבתי- האנושי; העולם הקיים בראש כל אחד מכם וכולכם כאיש אחד. ולכן אנו מבינים, כי כל שינוי החל בעולמכם, נוצר בעקבות שינוי אשר חל בדרך חשיבתכם ובמידת עומק ורוחב הכרתכם. ככל שההכרה האנושית תתרחב, כן תוכלו להשפיע באופן מודע על מציאות חייכם, האישית והקולקטיבית.
ביכולתכם לבחור ולעשות.
לבחור ללמוד את השפה הקוסמית. לבחור לפתוח את המרכזים האנרגטיים ומערכת הקשר הבין-ממדי. להעלות את המודעות האישית והרוחנית שלכם.
לבחור בדרך של התפתחות. בדרך של שינוי. בדרך של הבנה נוספת.
לבחור להיות שותפים בבריאה. שותפים במודע.
לבחור להיות חלק ממשהו גדול ועצום. לבחור להיות מחוברים באחדות נצחית אוהבת.


ברכות ואהבה
האינטליגנציה הקוסמית




© כל הזכויות שמורות לשלומית זקן - מטפלת ומדריכה הוליסטית
Zaken_shlomit@walla.co.il 050-2184877

מטפלת ומדריכה הוליסטית מוסמכת בעלת ניסיון רחב בייעוץ והכוונה אישיים מנחה קבוצות ומפגשיים חברתיים בנושאי מודעות עצמית והתפתחות אישית. מעבירה קורסים והרצאות בנושאי: מידע של העידן החדש, קבלה, מודעות והתפתחות, נומרולוגיהועוד.


ברכת אהבה ושלום, שלומית זקן 050-2184877


href="mailto:zaken_shlomit@walla.co.ilzaken_shlomit@walla.co.il">">zaken_shlomit@walla.co.il


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב