דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קישוטי רכב - כך תקשטו בעצמכם את רכב החתונה שלכם 

מאת    [ 17/05/2011 ]

מילים במאמר: 847   [ נצפה 5653 פעמים ]

 

כדי לקשט רכב חתן וכלה לא צריך תואר שני בהנדסת מכונות. זו מלאכה לא מורכבת וכל אחד עם שתי ידיים טובות יכול לעשות בקלות. כדי לבצע את הקישוט בצורה טובה מומלץ להשקיע כמה דקות בתכנון מוקדם של הקישוט הרצוי כדי שלא תמצאו את עצמכם ביום החתונה אובדי עצות.

 

אם אין לכם זמן פנוי לקשט את רכב החתונה, כדאי שתזמינו שירותי קישוט רכב חתן כלה אליכם הביתה (או למלון) ותיהנו מראש שקט ועבודה מקצועית מוקפדת.

 

אם כן, מספר ימים לפני החתונה קחו דף והתחילו לרשום את הפרטים החשובים.

כעת הגיע הזמן למלא את הפרטים בדף.

 

סוג הרכב וצבעו - רשמו את סוג הרכב וצבעו של רכב החתונה שיסיע אתכם לצילומים ולמקום האירוע.

אם רכב החתונה שלכם לבן תכננו קישוט בצבעים פסטליים, ללא צבע שימוש בלבן. אם הרכב כהה תכננו קישוט בצבעים בהירים, רצוי שצבע הבסיס יהיה לבן.

 

הנהג – רשמו מי יהיה הנהג ואת מספר הטלפון שלו. חשוב שהנסיעה באוטו חתן כלה תהיה מתונה כדי שקישוט הרכב יחזיק עד סוף הערב. 

 

צבעים של מוטיבים מרכזיים בחתונה - רשמו בדף את המוטיבים המרכזיים בעיצוב האירוע, החופה או שמלת הכלה. כעת, במידה והם יכולים להשתלב בצבעי הקישוט (חשוב לדעת את צבע רכב החתונה) תוכלו לקבוע שאלה יהיו הצבעים בהם תקשטו את רכב החתונה.

 

הדוגמה - כדי לקבל רעיונות כיצד לקשט את רכב החתונה שלכם שוטטו קצת באינטרנט באתרים של עסקים המקשטים רכבים לחתונה. שימו לב לשילובי הצבעים ולדוגמאות השונות.

הצעתנו – אל תשתמשו בפרחים, הם עלולים להפריש נוזלים. אל תשתמשו גם בבלונים, האוויר שלהם נוטה לברוח). אתם יכולים להכין מספר פחיות שתיה לקשירה בתחתית החלק האחורי של הרכב.

 

מה לקנות - כיוון שמומלץ להשתמש בפונפונים לקישוט הרכב ואין בידיכם הידע המתאים לייצר פונפונים כאלה, אני מציע שתשתמשו בסרטי משיכה ההופכים לפפיונים קטנים.

גשו לחנות המתמחה במכירת סרטי קישוט צבעוניים ורכשו שני גלילי סרט קישוט ברוחב 5 ס"מ (שני צבעים לכל היותר). תוכלו להוסיף גם סרטים צרים יותר, אך הקפידו שיהיו באותם צבעים.

רכשו 10 סרטי משיכה ברוחב 5 ס"מ כל אחד. הקפידו על בחירת צבעים מתאימים.

 

בבוקר האירוע שטפו היטב את רכב חתן וכלה מבפנים ומבחוץ והחנו אותו במקום מוצל. לאחר שטיפת הרכב התחילו בנחת במלאכת קישוט רכב החתונה. 

כדי לא להסתבך בקישוט מורכב אתם יכולים ליצור אחת משתי הדוגמאות שבהמשך.

אנחנו ממליצים שלא להשתמש בניירות דבק בתהליך קישוט רכב החתונה שלכם. הם עלולים להשאיר את הדבק על הרכב. עדיף להשתמש בקשירות במקום בנייר דבק ולקשור סרטים ופפיונים לשתי מראות הצד, לידיות של הדלתות ולתא המטען.

 

וודאו שהפפיונים קשורים היטב לסרטים. מומלץ להדק היטב את הסרטים לנקודות העיגון ברכב החתונה כדי שקישוט הרכב לא יתעופף וייעלם בזמן הנסיעה.

 

דוגמה מס' 1: סרטים באלכסון - קושרים שלושה סרטים אלכסוניים לאורך הרכב. מתחילים לקשור את הסרט הראשון בגריל הקדמי, מושכים ומותחים היטב לחלק האחורי וקושרים בנקודה מתאימה. חוזרים על הפעולה עם שני הסרטים הנוספים (סרט אחד קושרים מימין לסרט המרכזי וסרט שני משמאל לסרט המרכזי. שלושת הסרטים צריכים להיקשר לאותה נקודה בחלק האחורי).

 

לוקחים סרט משיכה ברוחב 5 ס"מ ומושכים את שני הסרטים הקטנים היוצאים ממנו. לאחר שנפתח פפיון גדול קושרים אותו בקדמת הרכב, על הסרט האלכסוני האמצעי (ניתן לקשור בנקודה זו שלושה סרטי משיכה כדי לתת נפח ותוספת לפפיון הבודד). באותו האופן קושרים סרט משיכה זהה בחלק האחורי של הרכב, בנקודה בה שלושת סרטי הקישוט מתחברים לסרט אחד.

ניתן לקשור סרט משיכה על כל אחת מידיות הרכב. זהו העיצוב הבסיסי. אם תרצו תוכלו להוסיף סרטים כאוות נפשכם (על מראות הצד לדוגמה).

 

דוגמה מס' 2: סרטים בצורת V מסרט קישוט יוצרים לולאה בקוטר 15 ס"מ וקושרים אותה בחלק העליון של הגריל הקדמי.  לולאה דומה קושרים לחלק האחורי של הרכב (יש וו מתאים בנקודת הסגירה של תא המטען). קושרים סרט קישוט לסוכך השמש הימני, מעבירים אותו מהחלון לכיוון הלולאה הקדמית, מותחים היטב ומגיעים עם הסרט לסוכך השמש הקדמי השמאלי. מוודאים שהסרט מתוח היטב.

 

לוקחים סרט נוסף וקושרים אותו לידית האחיזה שמעל החלון במושב האחורי הימני, מושכים אותו מבעד לחלון לכיוון הלולאה שקשרתם בחלק האחורי. מכניסים את הסרט בלולאה, מותחים היטב ומוליכים את הסרט לידית האחיזה השמאלית שמעל המושב האחורי השמאלי. נוצרה לכם צורת האות האנגלית V  מקדימה ומאחור.

לוקחים סרט משיכה ברוחב 5 ס"מ ומושכים את שני הסרטים הקטנים היוצאים ממנו. לאחר שנפתח פפיון גדול קושרים אותו על "השפיץ" של האות V בקדמת הרכב. חוזרים על הפעולה גם בחלק האחורי.

 

ניתן לקשור סרט משיכה על כל אחת מידיות הרכב. זהו העיצוב הבסיסי. אם תרצו תוכלו להוסיף סרטים כאוות נפשכם. (על מראות הצד לדוגמה).

תוכלו להשתמש בגיר או טוש לבן מחיק ולכתוב טקסט רומנטי על החלון האחורי או לצייר לב עם שמות החתן והכלה.


כדי לקבל יצירה מקצועית ומרשימה, מומלץ לקשט את רכב החתן וכלה שלכם בעזרת שירותי קישוט רכבים לחתונה בבית הלקוח. קישוט רכב חתן כלה באמצעות שירותי קישוט רכב לחתונה ואמנם עולה יותר אבל התוצאה המרשימה שווים כל שקל. 

 

הפונפון – קישוט רכב לחתונה, מעצבים לכם רכב חתן כלה בבית הלקוח במרכז ובשרון.

מקשט הרכב מגיע אליכם במקום ובשעה הנוחים לכם ומעצב את רכב החתונה באופן מקצועי, אלגנטי ומרשים.

להזמנת קישוט רכב חייגו 054-4929395

www.haponpon.co.il

 

קישוט רכב לחתונה- קישוט מכוניות מתנה- הפונפון  http://www.haponpon.co.il
לפרטים נוספים ולהזמנות קישוט רכב לחתונה צרו קשר טלפוני:   054-4929395


קישוט רכב - קישוטי רכב - קישוט מכוניות - קישוט מכונית - קישוט לרכב - קישוטים לרכב - קישוט רכב חתן כלה?


הפונפון - קישוט רכב לחתונה עומד לשירותכם! הפונפון מתמחה בייצור ערכות קישוט לרכב חתונה של חתנים וכלות ובשירותי קישוט מכוניות לחתונה בבית הלקוח באזור המרכז. בנוסף, הפונפון מייצר ומשווק ערכות קישוט מכוניות הניתנות במתנה בין קרובי משפחה ומספק שרותי קישוט רכבים בבית הלקוח ובסוכנויות הרכב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב