דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים בשרון: מה לובשים לאירוע 

מאת    [ 17/05/2011 ]

מילים במאמר: 436   [ נצפה 3961 פעמים ]

חתונה באחד מאותם גני אירועים בשרון היא מאורע מרגש לא רק עבור הזוג המאורס, אלא גם לבני משפחתם ולאורחים המוזמנים. כולם יודעים: גני אירועים בשרון הם חוויה של ממש, ובטח שלא מדובר בחתונת רווח באיזה אולם שהוא – פשוטו כמשמעותו - "ג'יפה".

כיצד אתם, המוזמנים והמוזמנות, תדעו מה ללבוש לאותו ערב? הרי מדובר באירוע כל כך אנין טעם, אלגנטי ויוקרתי. ברור שלא תרצו להראות OVERDRESSED אבל גם לא תרצו לבוא בצניעות רבה מידי ולהראות כמו הומלסים שהתבוששו בקופסאות קרטון ברחוב. מה תעשו, אם כך, וכיצד תתאימו את הופעתכם אל גני אירועים בשרון? במיוחד בשבילכם, הבאנו סוגים שונים של הופעות ולמי הם מחמיאים (או לא מחמיאים בכלל):

מחויט: הופעה זו כוללת חליפה מחויטת, עניבה, חפתים וחולצה מגוהצת לבנה מתחת. למי היא מתאימה? בעיקר לחתן, או לגברים מעל גיל 60. ומה עם נשים שרוצות לבוא בלבוש מחויט אל גני אירועים בשרון? בגדול, אין שום בעיה, אם בא לכם להראות כמו גבר – לכו על זה, בנות.

ספורט אלגנטי (לגברים): הופעה זו כוללת ג'ינס, חולצה מגוהצת ונעליי ספורט. מדובר בפתרון המושלם לכל מי שגילו 15 ומעלה. אלגנטי, אבל לא משתדל מידי, ספורטיבי, אבל לא "סליזי" ומיוזע, קליל, אבל לא למכון כושר, הולם, אבל לא מעיק. מושלם עבור גני אירועים!

שמלות ערב עם נצנצים וקריסטלים: אם הגעתם מנצנצים כמו עץ חג המולד אל החתונה, כנראה שהתבלבלתם...ייתכן שטעיתם בדרך, במקום לנסוע לאיילון דרום לאולמי בונבון, הגעתם בטעות למושב קדימה...

שמלת מיני קצרה להחריד עם מחשוף ועקבי מסמר: מתאים לנערות צעירות. במידה וחצית כבר את גיל 30 ובחרת בלבוש זה עבור גני אירועים, תיזהרי שלא תמתגי את עצמך בלי דעת בתור הרווקה הנואשת להתחתן, או בתור האימא לילדים שעדיין מנסה להראות לעולם שהיא פצצה, אבל הילדים שלה, שהם "אקססורי" לא הכי סקסי, עדיין מסתובבים לה בין הרגליים...  

שמלה יפה ולבנה, ארוכה ונשית: יש נשים המעדיפות לבוש זה כשהן הולכות אל גני אירועים. הלבוש הזה מתאים במידה ואת לא כל כך מחבבת את הכלה, וחושבת שזו הזדמנות מצוינת להראות לכולם מי פה המלכה. כמובן, את מנסה לתת את הרושם שפשוט שלפת את השמלה הראשונה שהיית לך בארון, וזה לא שהלכת חצי שנה לפני כן וחיפשת בנרות שמלה לבנה כשלג. את נקייה וצחורה מאשמה. ברור...

ג'ינס: אם את בחורה, בדרך כלל לא מקובל שתבואי עם ג'ינס אל גני אירועים. שמלה או חצאית היא צו האופנה הנוכחי עבור חתונות של גני אירועים. חובה שהשמלה/החצאית תהיה קצרצרה, ולא משנה אם רגלייך חטובות וארוכות או שהן עבות כמו גזעי עצים נורווגים.

מחשוף: כמו גני אירועים, גם מחשוף הוא נצחי וקלאסי, הוא לא משעמם, ולעולם לא סר לחו. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב