דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברת מודבל משיקה חדשנות בתחום המיזוג- מערכת מולטי המיזוג האידיאלי והחסכוני בישראל 

מאת    [ 16/05/2011 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 2565 פעמים ]

 חברת מודבל, החברה המובילה בישראל בפתרונות מיזוג מולטי חסכוניים, משיקה חדשנות בתחום המיזוג ומציעה מערכת מיזוג אוויר מולטי- המיזוג האידיאלי והחסכוני ביותר.

מודבל הינה היבואנית הרשמית של חברת "צו'נלן", ענקית המיזוג מסין, ומתמחה בפתרונות מיזוג לפרויקטים למגורים, בנייה רוויה ובתים פרטיים.

החברה, בניהולו של צביקה פולישוק, מראשוני יבואני המזגנים מחו"ל,  החלה לשווק בימים אלה יחידת מיזוג דירתית המאפשרת שליטה בכל חדר וחדר בנפרד ובעלת יחידה חיצונית אחת אשר בתוכה מדחס נפרד ומערכת חשמל נפרדת לכל יחידת קצה (עד 6 יחידות שונות). מערכת מיזוג זו מעניקה נוחות, פשטות וחיסכון הן בחשמל והן בעלות המערכת ביחס ליחידה מגבילה בטכנולוגיות אחרות.

לדברי צביקה פולישוק, מנכ"ל החברה: "למערכת המולטי של מודבל יתרונות ייחודיים שעדיפים על כל פתרון מיזוג המוצע בישראל. המערכת שלנו מאפשרת שליטה מוחלטת בכל חדר וחדר– כל יחידת קצה (מזגן) ומסוגלת לעבוד בלי קשר לשאר היחידות האחרות בבית. היא מעניקה תפוקה אמיתית בכל חדר וחדר- חיבור ישיר בין המדחס והמזגן ובדרך זו מייצרת תפוקות מיזוג טובות יותר בכל חדר.  בנוסף, יכולה המערכת, במקרה שחל תקלה באחד החדרים, להמשיך ולקרר ולמזג את שאר האזורים בבית, כאשר מערכת המיזוג הפנימיות מופרדות הן בחשמל והן במערכת הגז".

פולישוק מדגיש כי מערכת מיזוג המולטי עולה על כל מערכות המיני מרכזיות והמרכזיות המשווקות בארץ. לדבריו: "אנו מציעים חיסכון אמיתי בחשמל–  עקב שימוש ביחידות קצה באופן נפרד, צריכת הזרם היא נמוכה משמעותית ומדויקת לשימוש בבית ואנו חוסכים גם במקום כאשר היחידה החיצונית מוצבת במסתור הכביסה כיחידה חיצונית אחת לכל יחידות הקצה שבבית".

עוד עולה כי מערכת המולטי מבית מודבל מביאה חיסכון משמעותי בכל הקשור בעלויות אחזקה של המערכת- עלות נמוכה של חלקי החילוף לעומת היחידות המקבילות בשוק ומאפשרת שימוש באביזרים, הנמצאים בשוק לכל טכנאי כשבטיפול השוטף אין תלות בספק. עוד מציעה המערכת אפשרות להפעלת שעון שבת בכל חדר וחדר– בלעדי ליחידה זו.

אודות MODBEL

חברת מודבל הינה החברה המובילה בישראל בפתרונות מיזוג מולטי חסכוניים. מודבל הינה היבואנית הרשמית של חברת "צו'נלן", ענקית המיזוג מסין, ומתמחה בפתרונות מיזוג לפרויקטים למגורים, בנייה רוויה ובתים פרטיים.

החברה, בניהולו של צביקה פולישוק, מראשוני יבואני המזגנים מחו"ל,  מציעה מגוון רחב של מזגנים וכן מזגני מולטי ייחודיים המתאימים למפרטים החדשים של המגורים בישראל ואידיאליים לבתים לפני ובמהלך בנייה ושיפוץ.

כחלק משמירה על כדור הארץ מאמינה  מודבל בסביבה ירוקה. מזגני החברה הינם מזגנים ירוקים הפועלים בגז השומר על הסביבה והשימוש בהם אינו פוגע בכדור הארץ.

לאתר החברה: www.modbel.com

לפרטים נוספים: 077-9555335 , נייד: 050-5233579

רונן הלל הינו מנכ"ל ובעלים של משרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור.http://www.ronenhillel.co.il מנכ"ל משותף של חברת מיתוג אישי http://www.mitugishi.co.il  לקבוצת האתרים של רונן הלל יחסי ציבור: משרד יחסי ציבורpublic relations   




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב