דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור קלנועיות 

מאת    [ 16/05/2011 ]

מילים במאמר: 399   [ נצפה 3369 פעמים ]

 

איך בוחרים קלנועית מתאימה מבין המגוון של קלנועיות בשוק

 

שוק הקלנועיות של ימינו הוא רחב ומגוון. ישנן קלנועיות עם מושב אחד וישנן עם שני מושבים, ישנן קלנועיות עם גג וישנן ללא גג, ישנן קלנועיות עם ארבעה גלגלים וישנן קלנועיות עם שלושה גלגלים, ישנן קלנועיות עם כוס סוס אחד וישנן קלנועיות בעלות שלושה כוח סוס וכן הלאה והלאה, מגוון קלנועיות כך שכל אחד יכול למצוא בקלות את מבוקשו על פי צרכיו האישיים. טרם רכישת קלנועית עלינו לבדוק מספר נתונים על מנת להתאים לנו את הקלנועית במאת האחוזים, כגון: היכן תהיה הנסיעה על הקלנועית? בכביש סלול או בדרכים רעועות? האם הנסיעה תהיה בשטח מישורי או בשטח תלול בעל ירידות ועליות? האם אנו עתידים לנסוע למרחקים קצרים או ארוכים? האם אנו עתידים לנסוע לבד על הקלנועית או שיש לנו פרטנר לנסיעות עליה? תשובות על שאלות אלו ואחרות יוכלו לכוון אתכם בבחירה מבין מגוון קלנועיות שקיים כיום, ולבצע רכישה נבונה ומתאימה לצרכים שלכם בדיוק.  

 

קלנועיות יתרונות וחסרונות

השוק של קלנועיות מחולק לשלושה קטגוריות עיקריות: קלנועיות קטנות ומתפרקות, קלנועיות בינוניות, קלנועיות גדולות. לכל קטגוריה יתרונות וחסרונות משלה, וטרם רכישה יש לדעת ולהבין הכל לחיוב או לשלילה. קלנועיות קטנות ומתפרקות היתרונות שלהן שהן ניתן לפירוק מהיר ונוח, ניתן לתמרן איתן בקלות, זמן טעינתן קצר, והן קלות להעברה ממקום למקום. החסרונות, בגלל גודלן הן חלשות ומאפשרות נסיעה רק של 12 קילומטר ללא טעינה. היתרונות של קלנועיות בינוניות, ניתן לנסוע איתם ברחובות, יותר נוחות וטווח מרחק הנסיעה שלהן ללא טעינה ארוך יותר עד כשלושים קילומטר. החסרונות שלהן באים לידי ביטוי בכך שלא תמיד ניתן לעבור איתם המעברים צרים, לא ניתן לקחת נוסע נוסף. היתרונות של קלנועיות גדולות: חזקות, נוחות, ניתן "לשדרג" אותן בכל מיני תוספים כמו גגון ומגן רוח וגשם, טווח הנסיעה שלהם גדול. החסרונות: מחירן יקר יותר מהאחרות, לא תמיד ניתן להכניס אותן למבנים, זמן טעינתן ארוך.

 

קלנועיות מחירים

כאמור שוק הקלנועיות מתחלק לשלוש: קלנועיות קטנות ומתפרקות, קלנועיות בינוניות וקלנועיות גדולות. ככל שגודל הקלנועית עולה כך גם המחיר עולה, אך גם הביצועים. קלנועיות קטנות ומתפרקות ניתן למצוא בשוק במחירים הנעים בין 5,000 ש"ח ל- 7,000 ש"ח, קלנועיות בינוניות ניתן למצוא בשוק במחירים הנעים בין 9,000 ש"ח לבין 12,000 ש"ח, קלנועיות גדולות ניתן למצוא במחירים הנעים בין 15,000 ש"ח עד 25,000 ש"ח. כמו בכל רכישה שאנו עושים, גם ברכישת קלנועית מומלץ לבצע סקר שוק והשוואת מחירים בין דגמים שונים, על מנת לבצע את הרכישה המתאימה. 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב