דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסבר ברור ומוחלט על ההבדל בין קורס ניהול ל ייעוץ ארגוני ל סגנונות תקשורת 

מאת    [ 15/05/2011 ]

מילים במאמר: 321   [ נצפה 2812 פעמים ]

במאמר זה אנסה להסביר מהו קורס ניהול , מהו ייעוץ ארגוני ומה הם סגנונות תקשורת . רבים האנשים שמתבלבלים בין ייעוץ ארגוני ל קורס ניהול , ותוהים מה הם סגנונות תקשורת . אין ספק שכיום, באופן הולך וגובר, חלה התעניינות רבתי – בעיקר בעולם העסקי – ב קורס ניהול , ייעוץ ארגוני ו סגנונות תקשורת . אבל לא רק. גם בעולם הלא עסקי יש עניין ב קורס ניהול וב סגנונות תקשורת . אנשים המעוניינים להשתנות, להתפתח, לגדול, להבין, לראות את חייהם מזווית אחרת ובעיקר להבין את האחר, מעוניינים ב קורס ניהול ואף ב לימוד של סגנונות תקשורת , מתוך ידיעה ש קורס ניהול , יעניק להם ניהול עצמי טוב יותר. 
ייעוץ ארגוני הוא תהליך של התערבות חיצונית (מחוץ לארגון) אשר מטרתה להביא את הארגון למקום טוב יותר. היתרון של ייעוץ ארגוני הוא הגעתו מבחוץ , ה ייעוץ ארגוני מתאפשר מכיוון שבהגעה מבחוץ (ולא מתוך הארגון) ישנה ראייה ותפיסה אובייקטיבית של הטוב, הרע, השונה, המוזר, הרצוי לשינוי, בתוך הארגון. ייעוץ ארגוני מטיב הוא כזה שלא מפחד לבקר, ככל שה ייעוץ הארגוני לא ינסה לרצות את הארגון שהוא משרת, כך ה ייעוץ הארגוני יהיה יעיל יותר. 
קורס ניהול לעומת ייעוץ ארגוני הוא איננו תהליך של התערבות חיצונית. אמנם גם ב קורס ניהול , כמו ב ייעוץ ארגוני , האדם או המנהל מחליטים ללכת ל קורס ניהול מתוך רצון לשיפור, להתקדם ולהגיע למקום טוב יותר, אך ההבדל הוא ש בקורס ניהול אין אובייקטיביות חיצונית. האדם או המנהל שב קורס ניהול הם המתבוננים על עצמם, אמורים לבקר את עצמם, לראות את החולשות ולשאוף לשינוי. 
ניסיון בתחומי קורס ניהול ותחומי ייעוץ ארגוני מוכיחים כי אדם אשר מגיע לתהליכים אלו לאחר תהליך של לימוד סגנונות תקשורת , מגיע בשל יותר. מדוע? מכיוון שבלימוד של סגנונות תקשורת יש חשיפה לטבע האדם. לימוד של סגנונות תקשורת הינו לימוד פסיכולוגי ואף חינוכי. לימוד של סגנונות תקשורת מתייחס לשפת גוף ולתורת השיכנוע. לימוד של סגנונות תקשורת מעניק תפיסה אחרת על עצמך, האחר והעולם. לאחר לימוד של סגנונות תקשורת , האדם הופך לסבלן יותר, מבין יותר ומצליח יותר.

משכוכית - ייעוץ והדרכה, חברה ל- ייעוץ ארגוני ו- פיתוח הדרכה מהמובילות בישראל!  www.mash.org.il , משרד: 072-2500344, פקס: 072-2500343 בניהולו של יניב שנהב - 052-5086611 הדרכת מכירות WWW.iLEAD.CO.IL




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב