דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אהבה אמיתית בראי הנומרולוגיה | ציונה אבירם 

מאת    [ 15/05/2011 ]

מילים במאמר: 645   [ נצפה 3040 פעמים ]

אהבה אמיתית -  כיצד היא באה לידיי ביטוי  במפת לידה של האדם?

כיצד רואים לפי הנומרולוגיה את משמעות האהבה האמיתית?  

השלב הראשון במסע לגילוי האהבה האמיתית מתחיל כאן:

תאריך הלידה שלנו מורכב מיום לידה ומספר גורל שהוא בעצם סכום כל תאריך הלידה.

למשל: 24.2.1972

יום הלידה הוא : 24 = 2+4=6

מספר גורל הוא: 2+4+2+1+9+7+2=2+7=9

 

מבחינים בשני פנים החבויים במספרים אלה:

פן בונה- שמחזק את הצדדים החיוביים באישיותנו ומוציא לפועל את האהבה האמיתית.

פן מעכב-פן  מעכב- שמקשה עלינו לתפקד בזוגיות ושם דגש על המחסומים שלנו.

 

ראוי לציין: הפרשנות הנומרולוגית הינה פלח קטן מתוך מפת הלידה של האדם. כדי לראות כיצד האהבה האמיתית של האדם באה לידיי ביטוי ביום יום, חשוב להעמיק יותר במפת הלידה שלו. זאת מכיוון שישנם מספרים שמחזקים את התנהגות הבונה למרות שלכאורה הוא פונה לפאן המעכב.

 

מספר 1- ב אהבה אמיתית אדם זה שם את האגו שלו בצד. הוא קשוב לבת הזוג שלו. אינו נעול על האמת שלו בלבד. פתוח לשמוע שיש עוד אמיתות פרט לאמת שלו. לא חש פגיע ומתוסכל שדברים לא נעשים לפי הדרך שלו. אינו רגיש לשליטה ולא נכנס למאבקי כוח מיותרים עם בת הזוג.

 

מספר 2- ב אהבה אמיתית אדם זה מאד רגיש לבת הזוג. מגלה אמפטיה כלפיה. יודע לשמור על מרחב מחיה וגבולות עם בת הזוג שלו. שניהם יודעים לחיות ביחד ולחוד. את רגישות היתר מנווט הוא לפן החיובי ע"י נתינה מתוך אהבה אמיתית לבת הזוג. אדם זה אינו פגיע ולא לוקח באופן אישי כל הנאמר עליו.

 

מספר 3- ב אהבה אמיתית אדם זה מבטא את הרגש האמיתי החבוי בתוכו ולא חונק אותו. מגיב הוא ממקום בוגר. יודע לקחת כל דבר בפרופורציה הנכונה ולא עושה דרמות מיותרות . כדי לא לפגוע בבת הזוג - יודע הוא לשקול נכון כל מילה היוצאת מפיו.

 

מספר 4- ב אהבה אמיתית אדם זה נותן אמון מלא במערכת הזוגית.הוא סומך על בת הזוג ואינו בקורתי כלפיה. מקבל הוא את המסגרת המשפחתית כמשהו תומך ואוהב. הוא אינו שמרן ומאפשר לעצמו לעשות שינויים בחיים.

 

מספר 5- ב אהבה אמיתית אדם זה מרגיש חופש ומאפשר חופש לבת הזוג. בני הזוג אינם חונקים אחד את השני. התקשורת ביניהם זורמת לכיוונים חיוביים.

מערכת העצבים אינה רגישה, האדם ממוקד וחש איזון, רוגע ושלווה בזוגיות.

 

מספר 6- ב אהבה אמיתית אדם זה מקבל את בת הזוג כמות שהיא. לא מנסה לשנות אותה בהתאם לציפיות שלו. הוא אינו ביקורתי כלפיה. רגוע ויודע לחיות באיזון ובהרמוניה גם כאשר לא הכול מושלם. אדם זה מקרין רוגע ושלווה לא רק כלפי חוץ אלא גם בפנים.

 

מספר 7- ב אהבה אמיתית אדם זה יודע לשתף את בת הזוג בכאביו. מביא לזוגיות תובנות וצמיחה אישית אינסופית. המודעות האישית שלו מאד גבוהה. הוא אינו בורח מהאמת הכואבת בחייו. יודע הוא להתמודד איתה ע"י התבודדות, חשבון נפש וקבלת תובנות אותם הוא מביא לזוגיות בריאה ומאוזנת.

 

מספר 8- ב אהבה אמיתית אדם זה עושה שינוי מהותי בחייו. עובד נכון עם העוצמה שבתוכו. יודע לממש את החוזקות האמיתיות שלו בתחום הזוגיות. מסוגל הוא לשלב את החומר והרוח במערכת הזוגית. יש בו נתינה וקבלה באיזון. הוא אינו רגיש למאבקי כוח ושליטה. נותן אמון בבת הזוג ואינו קנאי ורכושני .

 

מספר 9- ב אהבה אמיתית אדם מהווה דוגמא של יצירת שינוי לעומק בתחום האישי ומביא את זה לזוגיות. יש בו נתינה משמעותית לבת הזוג. אין הוא מצפה לקבל אותה תמורה כפי שהוא נותן. לא מתחשבן ואינו צובר כעסים. הינו אדם סלחן, בעל יושר פנימי, חוכמה והתעלות רוחנית. במיניות, אדם זה חש עם בת הזוג כמפגש של אנרגיות מטהרות.   חברים יקרים, אם מצאתם את עצמכם במרבית המספרים בפן הבונה - אשריכם וטוב לכם. אם לא, אני פה בשבילכם לכוון, לייעץ ולגלות את האהבה האמיתית החבויה בתוככם. ציונה אבירם -נומרולוגית מומחית בתחום הזוגיות, משפחה ומערכות יחסים

http://www.roga2002.com

 

 

 

 

 

ציונה אבירם , נומרולוגית מאמנת ויועצת בתחום הנישואין וזוגיות. בייעוציה האישיים משתמשת בכלים ייחודיים המשלבים : נומרולוגיה ואסטרולוגיה קבלית, בהם חושפת גלגולים קודמים המשפיעים על תפיסת עולמו כיום. כמו כן, משתמשת בזכרונות מוקדמים על מנת לגלות את השקפת העולם המנהלת את האדם בחייו בבגרותו... מנהלת פורום נומרולוגיה באתר "אסימון" . כנסו לאתר שלי: נומרולוגיה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב