דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסות לתאילנד- מה חשוב לדעת 

מאת    [ 15/05/2011 ]

מילים במאמר: 330   [ נצפה 2630 פעמים ]

תאילנד הפכה בשנים האחרונות ליעד תיירותי עבור ישראלים רבים , מדי שנה יוצאים אלפי ישראלים לתאילנד, יש לא מעט משפחות היוצאות לתאילנד ועורכות שם טיולים המשלבים שופינג עם טרקים וחוויות אקסטרים בטבע, ויש גם לא מעט צעירים היוצאים לתאילנד כדי להתנתק משגרת החיים הישראלית המלחיצה ולהכיר עולם אחר אקזוטי ובלתי מוכר.

טיסות לתאילנד יכולות להתבצע בשתי דרכים, הדרך האחת היא טיסות לאילנד שהן ישירות ומתבצעות ללא נחיתת ביניים כלשהי, ונמשכות כ-11 שעות . והדרך השניה היא טיסות לתאילנד עם נחיתת ביניים. טיסות כאלו זולות יותר ונמשכות זמן רב יותר , ולתייר הישראלי יש לא מעט אופציות בחירה לגבי  היעד שבו תתבצע נחיתת הביניים, יש ישראלים שיבחרו טיסות לתאילנד עם נחיתת ביניים בקייב, ויש ישראלים שיבחרו טיסות לתאילנד עם נחיתת ביניים בעמאן, או טיסות לתאילנד עם נחיתת ביניים באיסטנבול.

התחרות בין חברות התעופה השונות המציעות שירות של טיסות לתאילנד עושה רק טוב לצרכן הישראלי, והיום ניתן למצוא דילים שונים של טיסות לתאילנד בהתאם לעונות התיירות השונות. אך למרות זאת חשוב לזכור שטיסה לתאילנד אינה טיסה זולה משום שהיא טיסה ארוכה.  בעונת התיירות החמה עלות טיסה לתאילנד יכולה להגיע ל-1300 דולר ובעונת התיירות השקטה אפשר למצוא טיסות לתאילנד גם במחירים זולים של  700 דולר.

ניתן היום להזמין טיסות לתאילנד גם באמצעות אתרי האינטרנט המאפשרים לגולשים להזמין כרטיסי טיסה שונים במחירים מוזלים, וניתן להזמין טיסות לתאילנד גם בדרך הישנה והמסורתית של פניה למשרדי נסיעות וקבלת מידע אינפורמטיבי אודות הטיסה.
הזמנת טיסות לתאילנד מיועדת רק למי שמתכוון לערוך טיול או חופשה עצמאית בתאילנד, מי מכם שמעוניין יכול למצוא היום שפע של טיולים מאורגנים לתאילנד ושפע של דילים לתאילנד הכוללים בתוכם טיסה ובית מלון בתאילנד וכן השכרת רכב בתאילנד.

מי שמעוניין לערוך חופשה עצמאית רצוי  שיכין שעורי בית ויתכנן לעצמו מסלול הכולל בתוכו את האטרקציות והאתרים שהוא מעדיף, יש מי שירצה מסלול בתאילנד הכולל טרקים בג'ונגלים של תאילנד, ויש מי שירצה טיול בתאילנד הכולל ביקור בשווקים ובאתרי השופינג של תאילנד או אולי נופש בטן גב בחופי הים המדהימים של תאילנד.

אם וי פי ביזנס הינה חברה המתמחה בליווי עיסקי ואסטרטגי לחברות ועסקים, החברה מספקת שירותי ייעוץ עסקי בנוסף להתמחותה במיזוגים ורכישות והערכות שווי לחברות
http://www.mvp-business.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב