דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת שיער - על שום מה? 

מאת    [ 15/05/2011 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 2485 פעמים ]

 

1.יותר ויותר נשים וגברים פונים כיום למכון קוסמטיקה במטרה לבצע הסרת שיער. המדובר באחד מן הטיפולים הקוסמטיים הנפוצים ביותר, המתבצע במרבית אזורי הגוף. במאמר שלפניכם ריכזנו מספר שיקולים והיבטים של טיפולים אלו.

 


    • טיפולי הסרת שיער, בניגוד לטיפולים אחרים, הם טיפולים קוסמטיים בעלי חשיבות אסתטית בלבד. למיטב ידיעתי, אין כל סיבה רפואית להסרת שיער הפנים או הגוף.


    •  אסתטיקה, כידוע, נתונה לאופנה. אין דבר כזה "יפה" מלבד מה שמוסכם עליו כי הוא יפה. הסכמות מסוג זה משתנות ממקום למקום ומזמן לזמן. כך, למשל, ישנן מדינות שונות בעולם בהן אין הנשים מסירות את שיער גופן, ואף שיער על פניהן, ואין הדבר נחשב אות לפגם, להזנחה או לנשיות לקויה.


    •  גם עבור גברים אין קונצנזוס בנוגע להסרת שיער. במקומות שונים ובתרבויות שונות, שיער גוף הינה תכונה המעידה על גבריות, שכן צמיחת השיער נקבעת על ידי הפרשת הורמון הטסטוסטרון אשר מופקד על ההיבטים הפיזיולוגיים של הגבריות (כולל צמיחת שרירים, העמקת הקול ולמרבה הצער, גם הקרחה). על כן, איש לא יעלה בדעתו לסור למכון קוסמטיקה לשם ביצוע הסרת שיער. מנגד, יותר ויותר גברים מודים שאינם אוהבים את שיער גופם, ויותר נשים מעידות על כך שהן מעדיפות את הגברים שלהן חלקים למשעי.


    • הסרת שיער מתבצעת בכל אזורי הגוף. לכן, לא ניתן לדבר על הסרת שיער ככלל. ישנם אנשים עבורם שיער באזור מסוים מפריע, בעוד אחרים מוטרדים יותר משיער במקום אחר. בסופו של דבר, כל אחד ואחת בוחרים היכן הם מעוניינים לבצע הסרת שיער והיכן לא. הדוגמה הבולטת ביותר לכך, היא שגברים יגדלו את שיער פניהם או פשוט יתגלחו, בעוד לא מעט נשים מבקשות לבצע הסרת שיעור יתר מן הפנים. אותו הדין נכון גם לגבי הסרת שיער ברגליים.


    •  ישנן שיטות רבות להסרת שיער, בין אם מדובר בהסרת שיער לצמיתות ובין אם לאו, כאשר כל מכון קוסמטיקה מתמחה בשיטה שונה. לכן, הבחירה היא לא רק האם להסיר את השיער, אלא גם מה השיטה הטובה והיעילה ביותר לעשות זאת. עם השיקולים המשפיעים על בחירת השיטה המועדפת, השיקולים המובילים הם: עלות הטיפול, יעילות הטיפול לאורך זמן, סוג העור וצבעו וסוג השיער וצבעו. שיקול נוסף הוא שבמקומות שונים בגוף יש עור שונה ושיער שונה. לפיכך, אזורים שונים בגוף דורשים טיפול הסרת שיער מתאים.


    •  למותר לציין כי בניגוד למיס קונספציות שונות, טיפולי הסרת שיער לצמיתות אינם מתבצעים כלאחר יד. ככל שהאזור בו מתבצע הטיפול רחב יותר, כך משך הטיפול רב יותר. כמו כן, על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר נדרשים מספר טיפולים. כמו כן, אנשים שונים מגיבים לטיפולים באופן שונה, כך שקשה מאוד להבטיח הצלחה של מאה אחוז, ולא מן הנמנע כי לפעמים שיער הגוף יחזור בסופו של דבר. עם זאת, ככל שהתחום מתפתח, נמצאים טיפולים חדשים וחדישים אשר מספקים תוצאות טובות יותר, ועושים זאת גם ללא תופעות לוואי או כאבים מיותרים.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב