דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ייחודו של בית משפט לענייני משפחה 

מאת    [ 15/05/2011 ]

מילים במאמר: 359   [ נצפה 2756 פעמים ]

כיום ישנם זוגות רבים אשר הם נחשבים ומוכרים בתור ידועים בציבור, זוגות אשר ידועים בציבור, אילו הם זוגות אשר נמצאים יחדיו שנים רבות, אולי אפילו הם גרים ביחד או שיש להם ילדים משותפים. אך למרות כל זאת הם אינם מתחתנים.

כמובן שכמו שאצל זוגות נשואים, גם פה קורה מצב של פרידה. היות ובני הזוג לא רוצים לחיות ולהיות יותר יחדיו. חלה על הזוג אשר נחשב ומוכר בתור ידועים בציבור, להגיע אל בית המשפט לענייני משפחה, על מנת שהוא ייטפל כי תהיה חלוקה הוגנת של הרכוש, של משמורת ושל מזונות ילדים. באופן הוגן. כדי למנוע פגיעה באחד הצדדים.

הרבה לא יודעים, כי בית המשפט לענייני משפחה, הוא ייחודי ושונה לעומת שאר בתי המשפט. כיוון שזוגות אשר נחשבים בתור ידועים בציבור, קובעים בעזרת בית המשפט לענייני משפחה, את האופן אשר בו האב יישלם מזונות ילדים.

מה שכל כך ייחודי אשר יש רק אצל  בית המשפט לענייני משפחה, לעומת שאר בתי המשפט. ניתן להגיש דרכו. ערעורים לגבי תחומים שונים כמו: מזונות ילדים, אופן חלוקת רכוש, משמורת, והוא כמובן עוסק בפרידתם של ידועים בציבור. כל הטיעונים והערעורים לגבי תחומים אילו, יוגשו אל בית המשפט לענייני משפחה, כדי שהוא זה יחליט באופן סופי מהי התוצאה של הערעור אשר הוגש אל בית המשפט לענייני משפחה.

בנוסף לכל אילו מה שמייחד את בית המשפט לענייני משפחה, יש לו את הזכות להסדיר ולהעניק את הפתרון הכולל, של מספר בעיות שונות אשר נוצרו בעת שביצעו הסכם משמורת. הרי זה ידוע. הגיוני וברור לכולם (גם למי שלא מתגרש כאשר הוא נשוי, או מי שאינו מוגדר בתור ידועים בציבור ואז הזוג עובר פרידה). הרי ברגע שיש כבר ילדים לבני הזוג. כל הדברים הופכים להיות יותר קשים וכתוצאה מכך הריבים והוויכוחים וגם כמובן הוויתורים הינם יותר גדולים.

על מנת למנוע או לפחות להמעיט, את הוויכוחים הרבים אשר יש בין ידועים בציבור, בעת פרידתם בית המשפט לענייני משפחה ניתנת הסמכות, לקבל כל ראיה אשר תיראה עניינית בתור ראיה מספקת ומכוונת. שתוכל לקדם באופן משמעותי את המשפט.

ניתן לראות כי בית המשפט לענייני משפחה, הינו ייחודי כיוון שיש תחומים רבים אשר בהם יש לו סמכות לקבוע בעת פרידתם של בני זוג שהינם נחשבים בתור ידועים בציבור.

 

מעיין זלי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב