דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחשבון ביוץ נגד גלולות נגד הריון 

מאת    [ 14/05/2011 ]

מילים במאמר: 450   [ נצפה 4749 פעמים ]

מחשבון ביוץ משמש אמצעי מניעה טבעי ללא כל התערבות כימית או חודרנית בגוף האישה. מחשבון ביוץ הינו מחשבון חכם אשר מזהה את מועד הביוץ ומציג את הימים הפוריים ואת הימים שאינם פוריים. מחשבון הביוץ מקבל נתונים אודות חום גוף המשתמשת ובאמצעות התוכנה הקיימת במחשבון. התוכנה הינה פרי פיתוח ארוך שנים של חוקרים רבים מגרמניה. בתוכנת מחשבון הביוץ השתמשו בנתונים ממחזורים של אלפי נשים שונות מכל העולם.

שימוש בגלולות רווח מאוד בקרב אוכלוסיית הנשים בישראל. השימוש בגלולה פשוט ומאוד בטוח ומומלץ על ידי רופאי הנשים בישראל. עם זאת לגלולות יש השפעות שונות בטווח הקצר וכן עלולות להיות השפעות בטווח הארוך שטרם נחקרו. הגלולות עובדות על החדרת הההורמונים פרוגסטרון ואסטרוגן למחזור הדם ועל ידי כך "לזייף" מצב הריון. כך נמנע הביוץ.

לגלולות חסרונות רבים: הגלולות גורמות להעלאת רמת הכולסטרול בדם, הדבר עשוי להיות מסוכן בקרב נשים הרגישות לכך. בנוסף הגלולות גורמות לירידה בחשק המיני דבר המשפיע על חיי המין של זוגות רבים. בנוסף נשים רבות סובלות מתופעות לוואי עקיפות נוספות הכרוכות בשימוש בגלולות כגון יובש בנרתיק, דימומים שונים ועוד.

נשים רבות מעונינות למצוא תחליף בטוח ונוח לגלולות. ישנן נשים שבשל בעיות בריאותיות שונות אינן יכולות ליטול גלולות או נשים שאינן רוצות לקחת גלולות בשל תופעות הלוואי השונות וההשפעה על גופן. לנשים אלו יש פתרון: מחשבון ביוץ למניעת הריון. מחשבון הביוץ מזהה את הביוץ ואת הימים הבטוחים לקיום יחסי מין באופן חופשי ואת הימים שבהם יש להימנע מקיום יחסי מין או פשוט להשתמש באמעצי מניעה נוסף כגון קונדום. מחשבון הביוץ הינו בטוח לשימוש, הוא אינו מחדיר שום חומר לגוף ואינו חודרני כלל. כל מה שיש לעשות הוא להניח את המדחום המחובר למחשבון תחת הלשון בעת היקיצה והמחשבון יציג את הפוריות ל-24 שעות הקרובות. מחשבון הביוץ בעל מדד פרל של 0.7 כלומר רמת ביטחון של 99.3%!! לשם השוואה מדד פרל של קונדות נע בין 1 ל-5 ( כלומר 99%-95% אחוזי ביטחון בלבד).

אתר מחשבון ביוץ הוקם בין היתר למי שלא מעוניינות לעשות שימוש קבוע בגלולות בין היתר בשל הסיבות שנמנו לעיל. אתר מחשבון ביוץ , בכתובת ביוץמחשבון.co.il כולל פורום פעיל בנושאי מחשבון ביוץ ושימושיו השונים בו תוכלו להתייעץ עם נשים העושות שימוש מזה תקופה ארוכה במחשבון הביוץ וכן לשמוע על התנסותן עם מחשבון הביוץ.

עוד תמצאו באתר מחשבון ביוץ מידע רב על הסוגים השונים של מחשבוני ביוץ, ועל השימוש של כל אחד מהם. האתר כולל מאמרים רבים בנושאי מחשבון ביוץ וכניסה להריון וכן בנושאי מחשבון ביוץ ומניעת הריון, כל מאמר כולל הדגמות, נתונים ומחקרים שנערכו על מחשבוני ביוץ בעולם. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב