דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב קטלוג ומטרתו בעולם המסחרי 

מאת    [ 14/05/2011 ]

מילים במאמר: 598   [ נצפה 5871 פעמים ]

סוגי קטלוגים
ישנם סוגים שונים של קטלוגים אשר חלקם אף לא נקראים בשם קטלוג אלא בשמות כגון: חוברת תדמיתית, ברושור, ברושור תדמיתי או קטלוג מוצר- קטלוג זה מיועד להצגת ופריסת מוצרי החברה, קטלוג שיווקי-קטלוג המדבר ועוסק בשירותי החברה או העסק. קטלוג און ליין- קטלוג בפורמט חדש אשר אותו אני מציעה כשירות, מדובר בעיצוב קטלוג ויצירת קישורים ואינטראקטיבים בין הקטלוג לצופה, קטלוג און ליין - מועלה לרשת משמעות הדבר כי הלקוח יכול דרך מסך המחשב שלו לראות ולדפדף בדפים, ללחוץ על כפתור מסויים שמשוייך לנושא כלשהו ולחיצה זו תוביל אותו לנושא המבוקש. ישנו גם ברושור תדמית - מדובר בקטלוג בפורמט שונה בד"כ קטן יותר ויותר תמציתי ויצירתי שמטרתו לספק אינפורמציה ללקוחות הפוטינציאליים בצורה יצירתית וסוחפת. ישנו גם קטלוג הנקרא חוברת מוצרים.

קהלי היעד עבור בניית קטלוג
כל הקטלוגים הללו בשמם והגדרתם השונים משתייכים לתחומים שונים ונישות שונות. קהל היעד מגוון החל מתחום התעשייה, תחום החשמל, בנייה, חומרי חשמל, חומרי בניין, מוצרי תעשייה שונים, תחום האופנה-הנעלה, ביגוד, תכשיטים, תחום היבוא ושיווק על כל ענפיו, תחום הריהוט, תאורה, תחום הרפואה, תחום האוכל - לדוגמא חברות מתעשיית המזון ועוד. הפריסה הרחבה הזו על מגוון תחומים מאפשרת למעצב קטלוג להיחשף לשפות שונות של עיצוב של רעיונות והחשוב מכל יצירתיות. התרשם מעבודותינו ב- grafficted

נחיצות הקטלוג בקידום ושיווק עסק חדש כישן
הקטלוג הוא כלי אינפורמטיבי המספק פרטים אודות מוצר כזה או אחר, אנו משתמשים בקטלוג כאפיק פרסומי לכל דבר, אנחנו מתאימים לאחר מחקר מעמיק את הקטלוג לשוק המטרה על ידי חיפוש והגדרת קהל יעד מתאים למוצר או שירות שאנו מספקים. לקהל היעד שהגדרנו נפנה ע"י התמקדות במסרים שיווקיים רלוונטיים. המסרים יתורגמו לקונספט אשר ילווה וישמש אותנו לאורך כל תהליך המיצוב של החברה/ העסק וכל זאת בכדי לחדד, להבהיר וליצור תפישה ברורה של המוצר בעיני הלקוח.

זה הזמן שלך לפנות אלינו לעיצוב קטלוג מייצג לעסקך grafficted

הקטלוג כמקדם מכירות
הקטלוג משקף את צורך הצרכנים, שם את המוצר וסגולותיו לאורך הקטלוג בצורות שונות  ומגוונות, בעצם נוצרת חוויה שמכירה את הדימויים סביב המוצר ללקוח. אצל לקוח המטרה שלנו נוצרת איזושהי הזדהות או גילום של צורך למוצר מה שמוביל לפעולה, זכרו  מצב שבו הלקוח שוקל לפעול ולרכוש את המוצר שלנו הוא מצב פוטנציאלי המשמש כמנוף ופתח אמיתי לקדם את המכירות, באם השגנו בסופו של תהליך זה פנייה אידאלית זו מן לקוח, הקטלוג ענה על תפקידו כפלטפורמה לעידוד לקוחות לרכוש את המוצר/שירות של בעל העסק, הקטלוג שלנו מילא את תפקידו כמקדם מכירות.

עיצוב קטלוג בהשראת עונות השנה
כפי שאנו מחליפים בגדים כל עונה ומתאימים את מלבושנו לפי מזג האוויר כך גם ננהג בתהליך עיצוב קטלוג, הקטלוג כמייצג וככלי הפורש את מיטב מוצרינו שליקטנו בקפידה, יחד עם עונות השנה מתחלף ומתחדש, מדובר בתהליך חשוב שמחד, מצד הלקוח - נוצרת התחדשות ועניין מחודש במוצרים שלו, בעל העסק יוצר עניין מעודכן ומחודש בפני קהל הלקוחות שלו ובעצם תהליך הוצאת והפקת הקטלוג בכל עונה מחדש או פעם בשנה, (תלוי בתחום) בעל העסק יוצר תחרות בריאה בשוק היעד ואטרקטיביות המאפשרת ללקוחותיו הקיימים והפוטנציאלים להבחין בעוצמת מוצריו וייחודם.

מצד המעצב הגראפי, מדובר בתהליך עיצוב של התחדשות, איסוף ונשימת הצבעים המתאימים לעונה, בשנה הנוכחית. על המעצב לאסוף את התמונות המתאימות החומרים התואמים ולשלבם במחשבות מתמידות סביב רעיון שייצג את אווירת העונה ומושא הקטלוג כשמכאן נותר ליצור עיצוב המעורר עניין והתאמה לעונה החדשה עם שפה גראפית והחלטות עיצוביות שעוטפות את הקטלוג מתחילתו עד סופו החל מעיצוב לוגו לקטלוג, עיצוב גריד, עיצוב פורזס, תוכן עניינים, ועד ההחלטה על פורמט עיצובי שונה לקטלוג. אין ספק שמדובר בתהליך המלווה בהתרגשות, סקרנות וכמיהה לראות מה מצפה לנו הלאה, ובנימה זו אציג בפניכם את הקטלוגים האחרונים שעוצבו על ידי grafficted החל מהלוגו ועד לכריכה.

Hagit AmitayGraphic Designer E-mail. grafficted@gmail.com Web site. http://www.grafficted.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב