דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניקיון - זה הכל! 

מאת    [ 12/05/2011 ]

מילים במאמר: 459   [ נצפה 2772 פעמים ]

ניקיון. כמה ניקיון יש במילה הזאת, וכמה חשיבות יש בה. במאמר זה נסקור את כל הסיבות לכך שחשיבותו של ניקיון היא חשיבות מן המעלה הראשונה, ואת הדרכים הקיימות לשמירה על ניקיון באופן שוטף, תרתי משמע.

ניקיון – הבריאות מתחילה בניקיון

תארו לעצמכם את המחזה הבא: תינוק קטן זוחל על רצפה מלוכלכת באבק ובפירורים, וככל תינוק קטן – מכניס את כל הנקרה בדרכו ישירות לפה. שני דברים עלולים לקרות כתוצאה מכך: האחד – שהתינוק יכניס לפיו, חלילה, חפץ או פירור גדול שנשאר על הרצפה וייחנק, והשני – שיכניס לפיו אבק וחפצים עם חיידקים, שיכולים חלילה לגרום לו למחלות. אין ספק שבסביבה נקייה זה לא היה קורה, ולכן, בכל מקום שבו יש תינוקות וילדים קטנים, שמירה על ניקיון חשובה שבעתיים.

ניקיון – אסתטיקה של עיצוב ושל יופי

כשאתם נכנסים למקום שהרצפה שלו מלוכלכת, שהרהיטים שבו מכוסים באבק ושאי סדר גמור שולט בו, בטוח שבאופן אוטומטי מתפתחת אצלכם סלידה. זאת משום שאנחנו אוהבים ניקיון וסדר, גם אם אנחנו בעצמנו, בין ארבעת הקירות שלנו, האנשים הכי מבולגנים שיכולים להיות. אין ספק שמקום מלוכלך מעורר תחושה של סלידה רבה, ושל רצון לצאת משם, או לחלופין – לקחת בעצמכם מטאטא, מגב ואקונומיקה ולהתחיל לנקות. לעומת זאת, כשנכנסים לבית או למקום שניקיון שולט בו, גם אם לא כל פריט וחפץ נמצאים במקומם, התחושה שיש לנו היא תחושה של נינוחות ורגיעה, תחושה שמזמינה להישאר. בנוסף, ניקיון תורם גם למראה העיצובי של המקום, פשוט כי כשהמקום נקי – אפשר לראות את העיצוב שלו...

ניקיון – לא רק בבית

כשאנחנו מדברים על ניקיון אנחנו מדברים לא רק על ניקיון בבית, אלא גם על ניקיון בכל מקום אחר. כך למשל, אם אתם עובדים במשרד או מנהלים משרד, אתם בוודאי מודעים לחשיבות של ניקיון משרדים. אין ספק שמשרד נקי משרה על העובדים בו תחושה אחרת ואווירה אחרת מאשר משרד שאינו נקי. הוכח כבר, שניקיון משרדים מביא לתפוקה גבוהה יותר של העובדים, ובאופן כללי – לשביעות רצון גדולה יותר ממקום העבודה. הדבר נובע מכך שכשעובד מגיע למשרד נקי, הוא מרגיש שחושבים עליו ושדואגים לו, ולא שהוא עוד בורג במערכת משומנת היטב. לכן, אם אתם מנהלים משרד, דאגו לניקיון משרדים קבוע, שיהפוך את העובדים שלכם למרוצים עוד יותר ממקום העבודה שלהם.

ניקיון – ברק בעיניים

חשבו על התחושה שלכם כשאתם יוצאים החוצה לאחר שירד גשם. הריח הזה שכולנו אוהבים להכניס לריאותינו בנשימה עמוקה, הוא בדיוק התחושה המקבילה לתחושה שיש לנו כשאנחנו נכנסים למקום נקי. הברק שעל הרצפה והרהיטים הנקיים משרים עלינו אווירה טובה ותורמים מאוד למצב רוחנו, ולכן, חשוב מאוד לשמור על הניקיון. בין אם בעצמכם ובין אם באמצעו חברת ניקיון שתספק לכם שירותי ניקיון מקצועיים מ-א' ועד ת', עשו זאת, ותרגישו הרבה יותר טוב. זאת הבטחה. שיהיה לכם יום נקי!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב