דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מועדון בת מצווה: הטרנד חדש 

מאת    [ 12/05/2011 ]

מילים במאמר: 462   [ נצפה 2154 פעמים ]

האם את זוכרת את מסיבת בת המצווה שלך? רוב הסיכויים הם שהאירוע נעשה באולם אירועים מפואר, ושבני המשפחה והחברים ישבו סביב שולחנות עגולים וצפו בך במלוא הדרך, מאופרת ומסורקת למשעי, פוסעת בליווי הורייך אל עבר עוגה גדולה... ובכן, גם אם התיאור הזה אינו מדוייק, אלה פחות או יותר הדברים שאפיינו את אירועי הבת-מצווה הקלאסיים שהיו פופולרים מאוד במשך זמן רב. אך לא כך הדבר כיום. בת-המצווה הפכה להיות אירוע שלקראתו מפעילים ההורים את היצירתיות שלהם במלוא עוצמתה בניסיון למצוא את הדרכים המקוריות והחדשניות ביותר לחגוג לבנותיהם את יום הולדתן ה- 12. כחלק מטרנד זה, אחד מן המקומות הפופולרים ביותר הוא מועדון לבת מצווה, אשר מחליף בהצלחה את אולמות האירועים.

חלק קטן מן השירותים שמציע מועדון לבת מצווה: איסוף ילדת יום ההולדת מביתה ע"י לימוזינה, בליווי כמה מחבריה או חברותיה הטובות; פריסת שטיח אדום בכניסה למועדון המיועד לכלת השמחה; כל אלה נשמעים אולי כמו תרחישים דמיוניים, אך יותר ויותר ילדות חוגגות כך את יום הולדתן ה- 12. למעשה, לא זו בלבד שמדובר באטרקציות מציאותיות, אלא שהן אפילו לא יקרות כפי שניתן לחשוב. עריכת מסיבת בת-מצווה בתוך מועדון לבת מצווה היא אפילו זולה יותר מאשר אולם אירועים סטנדרטי. אז מה, בעצם, יש במועדונים האלה שהופך אותם לנחשקים כל כך עבור הנערות הצעירות של היום?

נתחיל מן העובדה כי מועדון לבת מצווה מציע מסיבה עם אופי ייחודי ושונה מאוד מזה שאולמות האירועים מכתיבים. מדובר באירוע פשוט יותר, מפואר פחות אך מותאם לקהל היעד שלו, כלומר צעירים וצעירות. לפיכך, מועדון לבת מצווה יציע שלל אטרקציות מיוחדות, חלקן ע"פ בקשת הילדה עצמה, שיעסיקו את חבריה וחברותיה לכיתה של ילדת יום ההולדת, וגם יספקו זמן מנוחה להורים.

מלבד אטרקציות כגון משחקים והפעלות, יוכלו החוגגים להנות מבר אקטיבי וממוסיקת ריקודים מקפיצה ומלהיבה. ראוי לציין כי מועדון לבת מצווה הוא למעשה אחד מן המועדונים החמים והידועים בעיר (מועדון לבת מצווה ניתן למצוא, אגב, במגוון גדול של ערים ברחבי הארץ), שמציע את שירותיו עבור ערבים מסויימים בהם הוא נסגר לקהל הרחב ומפיק את מסיבות בת-המצווה. כך שלמעשה מדובר במסיבה במלוא מובן המילה, שכן היא נחגגת במקום האידיאלי לכך – מועדון ריקודים. בנוסף לכך, המיקום במועדון "של גדולים" אף תורם לתחושת הבגרות של הצעירים, שהרי ידוע שבגילאים האלה ישנו רצון עז "להתקדם" ו "להשתדרג" לעולם המבוגרים.

מועדון לבת מצווה אכן הופך את חגיגת הבת מצווה להפקה של ממש, ואפילו ללא צורך במפיק אירועים. בעלי מועדון לבת מצווה יהיו ברוב המקרים בעלי ניסיון עשיר ורב בהפקת אירועי בת מצווה, ולכן הם ידעו לחשוב על רעיונות מקוריים ולהתאים את אופי האירוע לשאיפותיה של כוכבת הערב. הם יהיו מוכנים לעשות כל מה שניתן על מנת לספק לה את המסיבה שחלמה עליה. ואתן, האימהות, הרי זוכרות היטב את ההתרגשות לקראת חגיגת בת המצווה שלכן. לא יהיה זה מופרך לשער שאם מועדון לבת מצווה היה קיים בתקופתכן, הייתן גם אתן משתוקקות לחגוג בו את האירוע המיוחד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב