דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב בישראל: משתלם לנסוע בנוחות 

מאת    [ 12/05/2011 ]

מילים במאמר: 510   [ נצפה 2090 פעמים ]

הקיץ כבר כמעט כאן וכמחוות כבוד לעונה לה אנו מייחלים במשך רוב ימות השנה, נדון כאן בנושא חשוב המתקשר לטיולים המשפחתיים או זוגיים שאנו עושים מדי שנה. מרבית המשפחות משתדלות לנסוע אחת לשנה, לפחות למספר ימים, ליעדים שונים ברחבי הארץ- בצפון, הרבה נוסעים לראות את הגליל העליון והגולן, שבתקופה זו קל ונוח לטייל בו, ואילו בדרום, רבים מוצאים מרגוע מהדאגות היומיומיות ומשגרת העבודה, באילת.

בין אם אתם מהמצפינים או המדרימים,  ודאי אתם מכירים עד כמה הנסיעה ליעד המיוחל יכולה להיות לא נוחה במיוחד אם מדובר במשפחות מרובות ילדים. תמיד נדמה שהרכב צפוף מדי, חם מדי, או פשוט לא נוח מספיק לנסיעה האורכת מספר שעות. במצבים כאלו לא חייבים לקחת את הרכב המשפחתי ולחשוש מפני התחממות המנוע, או שחיקת הגלגלים, אפשר גם אחרת.

אפשר להתחיל את החופשה המשפחתית ברגל ימין ובמקום לקחת את האוטו המשפחתי ולשרוף לו את הקילומטראז' לפנות לחברת השכרת רכב בישראל. חברת השכרת רכב בארץ תיתן לכם רכב שיתאים לצרכים שלכם ולאופי הנסיעה. הרבה יותר נוח ונעים לקחת רכב שכור שיש בו מקום מאחור עבור כל אחד מילדיך להתרווח ולנוח , מאשר לקחת אוטו בו כולם חייבים להצטופף. התחושה היא אחרת- החופשה המשפחתית שלכם תתחיל מהרגע שתכנסו לרכב ותתחילו לנסוע, ולא מהרגע שתגיעו למלון עייפים ותשושים מנסיעה לא נוחה.

נשמע כמו פינוק? אולי, זו דרך אחת להסתכל על שירותיה של השכרת רכב בארץ לצורכי חופשות משפחתיות. נקודת מבט נוספת (ואחרת) היא להבין שנוחות שווה כסף, נוחות היא מצרך שאנו משלמים עליו מבלי לחשוב פעמים במקרים אחרים. קחו למשל את עניין הטלפונים הסלולרים- האם באמת כל אחד חייב טלפון משלו, התשובה האוטומטית היא כן, אך אם הייתם שואלים שאלה זו לפני זמן לא רב, רוב האנשים היו עונים לשלילה. אותה שאלה אפשר לשאול לגבי מקרים אחרים- האם אנחנו חייבים שתי טלוויזיות בבית, מחשב נייד לכל אחד, עשרות זוגות נעליים....?

אמנם העלות של השכרת רכב בישראל אינה נמוכה, אין ספק שלשכור רכב יקר יותר מכל אחד מהדברים שהזכרנו, וכמו כן זהו שירות זמני. מצד שני הנוחות שאתה ומשפחתך תקבלו אם תשכרו שירותים אלו, היא תמורה כל כך גבוהה שהיא בהחלט מצדיקה את העלות של השכרת רכב בישראל. פשוט צריך להחשיב הוצאה זו כהוצאה טבעית של החופשה המשפחתית.

ואם אנחנו כבר בנושא של עלות, אז דעו שחברות שונות בתחום מציעות מבצעים שונים, וחלקן מציעות מבצעים אטרקטיביים ביותר. כדאי לעשות סקר קצר לפני שמחליטים לאיזה חברה של השכרת רכב בארץ כדאי לפנות. המחירים כוללים ביטוחים וכמובן קבלת רכב נקי ובטיחותי ללא רבב. כל שעליך לעשות הוא לקבוע מראש לכמה ימים אתה שוכר את  הרכב, ואיזה סוג רכב אתה רוצה. אם אתם מתכננים טיול קרבי "בלי הנחות", כדאי לשקול לשכור רכב גדול המותאם לטיולים ספורטיביים. אך אם הטיול שלכם הוא טיול סטנדרטי תוכלו לבחור איזה רכב שתרצו. במעמד החזרת המפתחות אתה מחזיר את הרכב כמו שהוא לידיהם המיומנות של נציגי החברה, עד לפעם הבאה בה תזדקק לשירותיה של חברת השכרת רכב בישראל. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב