דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מועדון בת מצווה: עידן חדש 

מאת    [ 11/05/2011 ]

מילים במאמר: 477   [ נצפה 3006 פעמים ]

בין אם נהיה מוכנים להודות בכך או לא, מועדון לבת מצווה הפך להיות הטרנד הבלתי מעורער בכל הקשור למקומות מועדפים לחגיגת יום ההולדת החשוב הזה. אם בעבר היו הרבה מאוד ילדות שחגגו להן באולם אירועים או אפילו בחצר ביתם, כיום אין מנוס מן התופעה החדשה הזו, ויותר ויותר הורים בוחרים – לא תמיד באופן רצוני – להעתיק את מקום האירוע אל מועדון לבת מצווה. אז מה, בעצם, הופך מועדון לבת מצווה לכל כך פופולרי? מהן האטרקציות שהוא מציע, ושעליהן לא מוכנות בנות ה- 12 של היום לוותר? איפה בכלל ניתן למצוא מועדונים המיועדים לבת מצווה? על כל השאלות האלה נספק תשובות מפורטות עד כמה שניתן בפסקאות הקרובות.

ראשית, מועדון לבת מצווה מציע מגוון רחב מאוד של פעילויות שיוכלו להעסיק ולבדר את האורחים הצעירים (ויש הרבה כאלה), והצעירים ברוחם. לדוגמה, מועדונים מסויימים מציעים מתחם של משחקי שולחן כמו ביליארד, הוקי אוויר, כדורגל שולחן וכו'. לחילופין, ילדים שמעדיפים לשחק בעולם הוירטואלי יוכלו להנות ממתחם גדול של פלייסטיישן וקונסולות אחרות. חלק מן המועדונים מציעים אפילו זירות של משחקי מיני ספורט כמו גולף. מעבר לכך, ישנה פתיחות גדולה מאוד והקשבה לצרכים ולרצונות של הילדה עצמה, וגם של ההורים. מועדון בת מצווה יעשה כל מה שניתן על מנת לספק את הרצונות האלה.

אז אחרי שסיברנו מעט את האוזן לגבי האטרקציות הפופולריות במועדונים הללו, נשאלת השאלה: איפה ניתן למצוא מועדון בת מצווה איכותי? התשובה היא שקיימים מועדונים כאלה בערים לא-מעטות ברחבי הארץ. מעבר לערים הגדולות כמו תל-אביב, ירושלים, חיפה ובאר שבע, תוכלו למצוא מועדון בת מצווה גם במקומות קטנים יותר כמו בארות יצחק, גן שמואל וקיבוץ עינת. אך רשימה זו היא, כמובן, חלקית בלבד, ולכן נציין כי הדרך הטובה ביותר לברר היכן נמצא מועדון לבת מצווה הקרוב לביתכם היא לגשת לאינטרנט ולחפש בגוגל. תמצאו שם אינספור אתרים של מועדונים או אתרים שיספקו לכם רשימה מפורטת של מועדונים ברחבי הארץ והאטרקציות הבלעדיות שלהם, כך שאין סיבה שתצטרכו לנסוע מרחק רב אל מקום האירוע.

מעבר למציאת מועדונים, השיטוט באינטרנט כהכנה לקראת האירוע הוא בגדר חובה כמעט, שכן ברשת תוכלו אף למצוא פורומים בהם הורים כותבים על הרעיונות שעלו להם בראש לגבי בת המצווה של בתם, ואף כותבים באיזה מועדון לבת מצווה הם בחרו לקיים את האירוע וחולקים רשמים מהמקום עצמו. זהו מקור נהדר לשאוב ממנו רעיונות לבת המצווה של בתכם, וחשוב לעשות זאת בטרם תיפגשו עם נציג מטעם מועדון בת מצווה מסויים. חשוב לבוא מוכנים לשיחה איתו, כדי שתוכלו לתכנן ביחד את האירוע הטוב ביותר למען בתכם.

דבר נוסף שאפשר ואף כדאי לעשות לפני שמתחילים בתכנון קונקרטי של האירוע הוא להתייעץ עם הורים אחרים שחגגו בת מצווה לבתם לא מזמן, לשאול אותם האם שכרו את שירותיו של מועדון לבת מצווה, ואם כן לקבל מהם כמה שיותר רעיונות. הרי כל אחד יכול להיזכר באירוע בת מצווה מוצלח שיצא לו ללכת אליו לאחרונה או לפני כמה שנים... אז גם אם אתם מרגישים שאין לכם רעיונות משלכם, קיימים לא מעט אנשים יצירתיים שיוכלו לספק לכם עצות בחינם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב