דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רילוקיישן: לעבור דירה מעבר לים 

מאת    [ 11/05/2011 ]

מילים במאמר: 490   [ נצפה 2265 פעמים ]

כל מי שאי  פעם עבר דירה לפחות פעם אחת בחייו, יודע עד כמה מהלך זה אינו פשוט. ברגע המעבר, דווקא כשאנו חושבים שהכול כבר מאחורינו, נושאים כמו חתימה על חוזה, העברת צ'ק בנקאי, משא ומתן על עם המוכרים על תאריך מסירת המפתחות...דווקא כשכול אלו מאחורינו מגיעה מכת מצרים הבאה- המעבר הפיזי של כול חפצינו ודברי הערך שלנו מהדירה הישנה אל הדירה החדשה.

הנטייה הטבעית של רובנו היא לשכוח שהמעבר עצמו של הרהיטים, החפצים השבירים, מוצרי האלקטרוניקה וכול יתר חפצינו, הוא מעבר שמצריך אנרגיות, מאמץ ומחשבה. סוגיות רבות כמו – איך להעביר את החפצים האישים שלנו, בידי מי להפקיד את המשימה העדינה הזו, והיכן לאחסן אותם במידה ונוצר מצב שבו אנו מפונים מדירה אחת בטרם אנו נכנסים לשנייה.. כל אלו מתהווים למשימה אחת גדולה שדורשת ידע, ניסיון ומקצועיות. שוו בנפשכם עד כמה משימה זו סבוכה כאשר מדובר במעבר לא רק בין דירות, אלא בין מדינות!

במילים אחרות, נסו לדמיין כמה פעולות מצריך הנושא של רילוקיישן, מעבר ממדינה אחת לשנייה לצורכי עבודה. פרט לסידורים כמו מציאת שכונה המתאימה לצרכיכם, קניית רכב, מציאת בית ספר לילדים ומקום עבודה חדש לבן או בת הזוג, פרט לכל אלו עליכם להשקיע זמן ומחשבה בלוגיסטיקה של המעבר הפיזי.

לא נדיר שמשפחות בישראל נאלצות, או קופצות על ההזדמנות של לעבור למדינה אחרת, באירופה למשל או בארצות הברית, במסגרת קידום בעבודה. למעשה, תופעה זו של רילוקיישן תמיד הייתה קיימת, אך היא צברה תאוצה בשנות התשעים עם פריחת ההיי-טק והידוק הקשרים בין ישראל לשוק הבינלאומי.

יחד עם העברת אנשים ממדינה למדינה לצרכים עסקיים, החלו לצוץ חברות שונות של רילוקיישן בארץ. אך רבות מהן נפלו כשם שקמו , ורק המוצלחות באמת נשארו בתחום וצברו בו ניסיון משנה לשנה. לכן, בטרם פונים לחברה של רילוקיישן כדאי לבדוק כמה שנות ניסיון יש לה בתחום הספציפי של רילוקיישן.

בנוסף, חשוב לדעת על תחומי האחריות של חברות כאלו. תחום אחד הוא תחום האריזה של כבודתכם האישית. אנשי החברה עמה תעבדו יגיעו לביתכם לפני המעבר הגדול ויארזו את חפציכם בצורה מקצועית. החפצים השבירים יהיו ארוזים אחרת מרהיטים או מבגדים, וכמו כן תהיה הפרדה בין הדברים באופן כזה שיקל עליכם לארגן את חפציכם בדירה החדשה.

תחום אחר שחברה מתאימה תסייע לכם בו במידה ותרצו, הוא אחסנת החפצים עד לנסיעה. ישנם משפחות שמעדיפים לפנות את הדירה כמה שבועות לפני יום הטיסה, ולעבור לגור בבית מלון או אצל קרובים במהלך התקופה הזו. במקרים אלו יש צורך לאחסן את הכבודה במקום מוגן ושמור, והחברה של רילוקיישן יכולה לספק לכם שירותים אלו. בנוסף, בהגיעכם למדינת היעד החברה של רילוקיישן תדאג להעביר את הכבודה שלכם עד למפתן פתח ביתכם החדש ולסייע לכם לפרוק את חפציכם בביתכם החדש. האחריות של כל אלו ועוד הם תחומי האחריות של החברה שעמה תבחרו לעבוד. המעבר כולו צריך להיעשות במקצועיות, מיומנות וניסיון , אחרת החפצים האישים שלכם יגיעו פגומים לביתכם החדש או גרוע מכך יאבדו או יעוכבו שבועות רבים במכס. צרות כאלו ואחרות הן הדבר האחרון שאתם צריכים על הראש בשעה שאתם טרודים בהסתגלות במדינה חדשה. מכאן החשיבות לפנות רק לחברה המתמחות בתחום של רילוקיישן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב