דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רילוקיישן וטוב ליבם של זרים 

מאת    [ 11/05/2011 ]

מילים במאמר: 492   [ נצפה 2235 פעמים ]

איפה נגור? האם יהיה לנו רכב? איפה נפתח חשבון בנק? השאלות הן רבות עוד יותר אם אין אנו נוסעים לבד אלא לוקחים עמנו את משחתנו- היכן ילמד/ יעבוד הבן או בת זוג? היכן ילמדו הילדים? איך יגיעו יום יום לבית הספר? בעשרים שנים האחרונות נכנס המושג רילוקיישן נכנס לשפה היומיומית והפך למילה שכל ישראלי שמע עליה לפחות פעם פעמיים בחייו. חלק מאיתנו מכירים את המילה על בשרנו כאשר הבוס, יום בהיר אחד מודיע לנו שעלינו לאסוף את כל מיטלטלינו ולעבור לשנתיים שלוש הבאות לארצות הברית, לונדון פריז או טימבוקטו. תהיה אשר תהיה הסיבה, אם החלטנו בחיוב להצעה זו (שלעיתים קרובות מביאה עימה קידום, הגדלה במשכורת והטבות שונות), כעת אנו עומדים בפני הסידורים הרבים לקראת המעבר.

השאלות הקודמות לצעד הגדול של רילוקיישן, הן רבות וסבוכות אך בטרם פונים לענות עליהן צריכים להתמודד עם שלב המעבר עצמו, מבחינה פיזית. במילים אחרות איך להכניס את כל עמלנו כצרכנים פעילים לתוך מכולה או שתיים ולהעביר אותם למדינה החדשה בה נגור.

המומחים בנושא מעברים ממדינה למדינה,  יאמרו לכם שמבחינתם זוהי מהות המילה רילוקיישן- להעביר את החפצים שלכם בריאים ושלמים ליעד הנתון. נדמה כי חברות המתמחות בתחום של רילוקיישן הן רבות, אך למעשה אין כל כך הרבה חברות בתחום של רילוקיישן שיודעות לעשות את העבודה באופן מקצועי והן בעלות ניסיון רב בתחום.

הניסיון שצריך בתחום זה הוא אותו ניסיון שצריך בתחומים הקשורים ליבוא ויצוא ושילוח. אילו הם תחומים מורכבים הדורשים טיפול זהיר בכל שלב ושלב, עד אשר מביאים את הכבודה למקום יעדה. במיוחד כאשר מדובר בחפצים אשים בעלי ערך סנטימנטלי ולא רק כספי, צריך לעשות את העבודה באכפתיות, ולתת לאלו שעומדים לבצע רילוקיישן שירות אמין.

ראשית בתור לקוחות הפונים לחברה המתמחה בנושא של רילוקיישן, דעו כי זכותכם לקבל הסבר לגבי כל התהליך, בלי קשר אם תחליטו בסוף שיחת ייעוץ לקחת את השירות המוצע או לא. אם, לאחר בדיקה, החלטתם לשכור את שירותיה של החברה של רילוקיישן, עליכם לקבוע עם נציגיה על מועד הגעה של העובדים, כדי שאלו יבואו ויארזו את החפצים שברצונכם לקחת עמכם לחו"ל.

קשה לראות ידיים זרות נוגעים בדברים שהם מאוד אישים וחשובים עבורכם. אבל דווקא בגלל זה צריך לתת למי שיודע את העבודה- לעשות אותה. הרי לא תרצו לגלות בהגיעכם לביתכם החדש כי סט הכלים שקיבלתם במתנה לאחר החתונה, נשבר, או שהצעצועים שהילדים הכי אוהבים נפגמו שמהלך הנסיעה או שמוצרי האלקטרוניקה שלכם, כבר לא פעילים. כל אלו, יכולים לקרות אם ידיים שאינן מקצועיות וחסרות ניסיון יעשו את העבודה.  

שלב נוסף שהחברה המתמחה בתחום של רילוקיישן צריכה לעשות עבורכם, הוא לייעץ לכם בנוגע לכל הניירת שאתם אמורים למלא ולהגיש למכס. כאמור, תחום של רילוקיישן הוא תחום דומה מאוד מבחינה לוגיסטית לתחום של יצוא או יבוא, וכידוע בכל אחד מהתחומים האלו צריך למלא  את הניירת המתלווה לכבודה, בצורה מדויקת אחרת הכבודה עלולה להתעכב בגין דיווח לוקה בחסר.

ישנם עוד שלבים רבים הכרוכים במעבר כבודה ממדינה אחת לשנייה, כמו למשל אחסון ושמירה על החפצים עד ליום המעבר. העיקרון גם פה דומה- אם שלבים אלו נעשים על ידי ידיים מקצועיות ומיומנות אין שום סיבה שלא תהיה לכם דרך צלחה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב