דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום בגוגל ועיצוב אתרים: הקשר המיוחד 

מאת    [ 11/05/2011 ]

מילים במאמר: 549   [ נצפה 2076 פעמים ]

כאשר אנו שומעים את צמד הביטויים  קידום אתרים בגוגל ועיצוב אתרים, לרוב אם אין אנו מהתחום , אנו לא ממש יודעים במה מדובר. רוב האנשים מקשרים את הנושא לבניית אתר ותחזוקו השוטף אך התחום  של קידום אתרים בגוגל, ובתוכו תחום עיצוב אתרים, הינם  הרבה מעבר לכך. אולי בגלל זה קמו כיום כל כך הרבה חברות המציעות לקדם את האתר שלך במחיר כזה או אחר. בטרם ניתן כמה טיפים על איך לבחור חברה של קידום אתרים בגוגל או עיצוב אתרים, נסביר מעט על התחום ונסביר אודות  מורכבותו.

ראשית כאשר מדברים על קידום אתרים בגוגל, חשוב לזכור שלא מספיק שיהיה לך אתר ושהוא יופיע בגוגל על מנת שיביא לך את התוצאות המיוחלות. כדי שהאתר שלך יצדיק את קיומו, ויגדיל את מאגר הלקוחות שלך ויפרסם שמך ברבים, עליו לא רק להופיע בדף התוצאות הראשון של גוגל, אלא להיות בין האתרים הראשונים המופיעים. במילים אחרות, כאשר מגיע גולש המחפש את השירותים שאתה מציע, ואותו גולש מקליק צמד מילים שמובילות אותו הישר לדף התוצאות של גוגל... האתר של העסק שלך צריך להיות בין הראשונים בדף. לא זאת בלבד, אלא שהוא צריך לשמור על מקומו הנכבד לאורך זמן.

השגת מטרה זו אינה פשוטה והיא דורשת הבנה מעמיקה של האינטרנט ושל התנהגות הגולשים. נושאים כמו – אילו מילים הגולשים ישתמשו בתחילת החיפוש? אילו גירויים ויזואליים גורמים לגולשים לקרוא את המידע המוצע באתר שלך? ואיך לתחזק את האתר שלך לאורך זמן, באופן כזה שהוא ימשיך להיות מוצלח....

כל זאת ועוד, היא העבודה של חברה המתמחה בתחום של קידום אתרים  בגוגל. אל תוך התחום הזה נכנס התחום של עיצוב אתרים אשר מטרתו לגרות את החושים של הגולש כדי שימשיך להתעניין באתר שלך.  אדם חובבן, שפה ושם אוהב לשחק באילוסטרייטר או פוטושופ, ופה ושם קורא מאמרים על מה "אין" ומה "אאוט" בתחומים אלו, לא יידע את רזי המקצוע של קידום אתרים בגוגל, ושל עיצוב אתרים  .

הבעיה היא שישנם כל כך הרבה חברות המציעות שירותים של קידום אתרים בגוגל, ולכן גם קשה כל כך לבחור חברה שתהיה קשובה לצרכים ולרצונות שלך לגבי האתר, ושתוביל את העסק שלך להצלחה. המבחר הרב של חברות של קידום בגוגל, הביאו לכך שיש גם מחירים שונים מאוד לבעלי עסק.

ראשית, לגבי הבחירה עצמה, ניתן לבדוק מי הם הלקוחות של החברה שאתה עומד לבקש את שירותיה. חברה עם רשימה ארוכה ומכובדת של לקוחות מן הסתם תהיה חברה בעלת ניסיון רב בתחום, כזו שמכירה את החוקים החדשים של גוגל, וכזו שמבינה כיצד לפנות אל הגולשים במסגרת המותר והאסור של גוגל. חברה כזו תדע למקם אותך בין הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל לטווח ארוך, ותדע איך לעצב את האתר שלך באופן הכי אטרקטיבי שיש.

שנית, מבחינת מחיר, כאמור בגלל ריבוי החברות בתחום של קידום אתרים  בגוגל  בשוק, כל חברה מציעה מחירים שונים, ולכן כדאי לעשות סקר שוק ולצמצם את הבחירה לפי הכיס. המחיר מאוד תלוי בגודל העסק ובסוג השירותים שאתה מעוניין בהם. הצרכים של חברה גדולה מאוד יהיו שונים מהצרכים של עסק קטן ומשפחתי , ובהתאם לכך גם המחיר ישתנה. יש חברות המציעות חבילות הכוללת מספר שירותים וביניהם עיצוב אתרים, כדאי לשאול על הנושא בטרם תקבלו החלטה. כאשר אתם עושים חישובים אלו ואחרים, זכרו כי בתחום של קידום בגוגל לא מדובר ב"זבנג וגמרנו"- לא די בבניית אתר אלא שיש לתחזק אותו ולהתאים אותו באופן תדיר לאופנות המשתנות של האינטרנט, חשוב לקחת את זה בחשבון כאשר דנים על המחיר עם החברה שעוסקת בתחום של עיצוב אתרים וקידום בגוגל.  

Mayoo קידום אתרים 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב