דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוככים ושמש, השילוב המושלם 

מאת    [ 11/05/2011 ]

מילים במאמר: 577   [ נצפה 2295 פעמים ]

הקיץ הקרב ובא מביא עמו דברים נפלאים כמו שמש, ים, יציאות משותפות עם חברים בטיילת או בכינרת ובילויים עם הילדים. כמו כן הקיץ קורא לנו לחדש את המלתחה, לארוז בבוידם את כל הבגדים העשויים צמר, ג'ינס או קורדוי ולהכניס פנימה חולצות כותנה דקיקות, מכנסים קצרים, סנדלים וכובעים שיקים.

עם כל הדברים הנהדרים שהקיץ מביא עמו, הצד השני של המטבע הוא שבישראל אין מדובר בקיץ שהוא תמיד נוח. שרב, לחות, חמסין... כל אלו הם מושגים שכולנו מכירים טוב מדי. במיוחד בחודשי יולי ואוגוסט, מושגים אלו הופכים לדומיננטיים מאוד בחיינו ולא אחת שאנו נאלצים לוותר על טיול שתכננו, או לאסור על הילדים לצאת לים בשל החום הכבד.

אבל מה קורה כאשר השמש והחמסין מגיעים לא רק אל הים אלא גם למעוננו ומבצרנו? האם נגזר עלינו לבלות חודשים תמימים מאחורי תריסים מוגפים בשל החום הכבד והחמה היוקדת?  

את התשובה לכך ניתן לחלק לשניים- כל אלו שגרים בדירה או הם בעלי גינה ואין להם סוככים לא במרפסת ולא בגינה, מומלץ מאוד להישאר בדלתיים סגורות ולא להוציא את האף החוצה. אך מי שגילה כבר את פתרון הפלא בשם סוככים, לא צריך לחשוש כל כך מהשרב ובת זוגו, לא עלינו, החמסין.

סוככים הם הפתרון היעיל ביותר להגנה מפני השמש בקיץ הישראלי. ניתן להתקין אותם במרפסת או בגינה וגם מעל חלונות חדרי השינה או מרפסת השירות. התקנתם תאפשר לכם לצאת אל המרפסת ולהירגע עם ספר טוב, או לאפשר לילדים לשחק בגינה מבלי שהשמש תצלה אף אחד מכם  באיטיות.

היתרונות שתרוויחו מהתקנת סוכך הם רבים. ראשית קל ונוח להתקין אותם היות והם אינם מצריכים אישורים מיוחדים מהעירייה או מהגופים הבירוקרטים המפקחים על בנייה. כמו כן אין צורך בהסכמת וועד הבית שכן, סוכך אינו נחשב לשינוי קבוע בבניין וצורתו החיצונית. התקנת סוכך במרפסת או בגינה מתבצעת תוך שעות ספורות ואין צורך לבצע הכנות מיוחדות ביום ההתקנה.

יתרון נוסף של סוככים, הוא שהעלות בהתאם לקלות ההתקנה, היא נוחה לכל כיס. התקנת סוככים אינה יקר, בוודאי לא בהשוואה לבניית גג קבוע, ועל אחת כמה וכמה היא אינה יקרה אם מחשיבים את העלות והתועלת שמקבלים מסוכך, שכן הוא מגן עלינו לא רק מפני השמש בקיץ, אלא גם בחורף מפני הגשם ולאורך כל עונות השנה. המחיר הנמוך מאפשר לכם לשנות את הסוכך אם מאסתם בדגם הישן שלכם, ומתחשק לכם לשנות את עיצוב הבית. כמובן, שתוכלו גם לשמור על סוכך אחד לאורך מספר רב של שנים, שכן הם איכותים ועמידים מאוד, למרות מחירם הנמוך.

וכאן המקום להזכיר יתרון נוסף והוא המגוון הרחב והיפה שקיים היום בתחום. ישנם סוככים רבים  בצבעים שונים ועיצובים שונים. רובנו כיום , בניגוד לדור הקודם,  רוצים לקנות מוצרים פונקציונאליים אלא גם מוצרים יפים, וסוככים עונים על שתי הדרישות הללו- הם גם פונקציונאליים וגם יפים.

ישנם סוככים בצבעים בהירים , כמו לבן, שמנת ואופ-ווייט, וישנם דגמים המשלבים צבע רקע בהיר ופסים צבעוניים מעליו. ישנם גם מגוון  בצורה ובאופן ההפעלה של הסוכך -  סוכך מעוגל וכפתי, סוכך ישר ומישורי, סוככים מפוצלים, סוככים עם פתיחה ידנית ועוד. המשותף לכולם שהם מצוינים להתמודדות עם פגעי מזג האוויר, הם עמידים לטווח ארוך וניתן לפתוח או לסגור אותם לפי הצורך. כמו שאמרנו קודם לכן – סוככים הם פתרון יעיל, נוח יפה וזול לפתרון החום הכבד במהלך הקיץ הישראלי. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב