דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהי אישה של רוטינה ולאיזה גבר היא מתאימה? 

מאת    [ 11/05/2011 ]

מילים במאמר: 667   [ נצפה 4095 פעמים ]

מהי אישה של רוטינה ולאיזה גבר היא מתאימה? / מאת יואב ברנזון

 

 

אישה של רוטינה

 

אישה של רוטינה היא אישה שחיה לפי תכנונים, תוכניות, חישובים ומסגרות. זו אישה שאינה אוהבת הפתעות בלתי צפויות, שמעדיפה תמיד להיות מוכנה, שמנסה לעשות כל מה שנכון ונחשב למקובל ושחותרת למצב של נוחיות ושפיות.

 

אישה של רוטינה היא אישה שהשקפת עולמה מבוססת על הרגלים ולא על העדפות. היא חיה לפי תבניות פעולה שאליהן היא מתרגלת, ומרגע שהיא מאמצת אותן ומכירה אותן - היא מתקשה מאוד לוותר עליהן או להפסיק אותן. חייה מבוססים על שורה של הרגלים והיא מאמינה שהיא יודעת בדיוק מה היא רוצה - את כל מה שמקובל ונהוג כמובן.

 

 

 

בחירה בגבר הפנטזיונר

 

נשים של רוטינה אינן מתאימות לגברים ספונטניים, יצירתיים ופנטזיונרים, למרות שלעיתים הן נוטות לבחור דווקא אותם מתוך קנאה נסתרת ביצירתיות שלהם ובחופש שהם מסמלים. הגבר הפנטזיונר הוא בדיוק הפוך מאישה של רוטינה. הוא אינו אוהב מסגרות ומחוייבות, הוא נוהה אחרי שינויים, היא אינו עקבי, הוא ספונטני ובלתי צפוי, הוא בורח ממסגרות והוא דינאמי.

 

בחירה של אישה של רוטינה בגבר שהוא גבר פנטזיונר היא בחירה של פערים. היא מצידה מנסה לשמר את עולמה המחושב, המתוכנן, הברור והבטוח. הוא לעומתה אוהב הרפתקאות, סיכונים, ריגושים ובעיות - כדי להתגבר עליהם. בטווח הארוך - המצב מוביל לסירוס הדדי, בו כל אחד מבני הזוג מנסה למשוך לכיוון שלו.   

 

 

 

קשיים ומורכבויות

 

אישה של רוטינה היא אישה שמתקשה "לזרום". קשה לה מאוד כאשר יש שינויים בתוכניות שלה. היא מתקשה לתפקד במצב של הפתעות בלתי צפויות. היא אינה אוהבת דברים ספונטניים והיא נלחצת מכל שינוי קטן בחייה.

 

אישה של רוטינה חיה חיים צפויים ואפילו משעממים. הרוטינה מעניקה לה ביטחון, אך כובלת אותה למסגרת מאוד צפויה וטכנית. היא מעדיפה חיים מיכנים מאשר את האלטרנטיבה - ללכת לאיבוד ולחיות תחת הצורך התמידי באילתור, גמישות ויצירתיות. באופיה, היא אינה משוחררת ויצירתית מספיק, ולכן האופציה "הזורמת" אינה אופציה ריאלית ומעשית בעיניה.

   

 

 

"הגבר הנכון"

 

הגבר הנכון יותר לאישה של רוטינה הוא כמובן גבר כמוהה, גבר שמחפש את השגרה, היציבות, לעשות מה שמקובל ולהתנהל בחיים בצורה צפויה ומחושבת.

 

עם גבר "מרובע" ומיכני - אישה של רוטינה תוכל לחיות בשלווה, בביטחון, בשקט, בידיעה שהכל מתנהל כפי שצריך ואין הפתעות, אין אתגרים ואין אירועים בלתי צפויים שיוציאו אותה מדעתה. עם גבר מרובע היא תוכל לכוון ולנהל את חייה הזוגיות והבית בדיוק כפי שהיא הייתה רוצה, מבלי שיהיה גורם שיערער את הילכות חייה.

 

 

וטיפ לסיום: באופן יחסי, נשים נוטות להישאב לרוטינה יותר מגברים. אישה של רוטינה תגיב בפחד, זעם, תסכול וחרדה כלפי כל חריגה מהנורמה, כל סטייה מהנתיב המקובל, כל חידוש או יצירה שונה ואחרת שבאה מצד בן הזוג שלה.

 

יואב ברנזון הוא עורך דין לשעבר ובעל תואר בפסיכולוגיה.   הוא מתמחה בטיפול אישי, יעוץ זוגי והכוונה מקצועית בקריירה.   יואב ברנזון פיתח שיטות טיפול רבות וייחודיות והוא בעל ניסיון עצום ומגוון בטיפול פרטני.   הוא מוביל אנשים להצלחה בתחום האישי, הזוגי והתעסוקתי ב-25 השנים האחרונות ונחשב לאחד המומחים המובילים בישראל.   הוא מקבל לקוחות ישראליים מכל יבשות העולם.   יואב ברנזון כתב עד היום 12 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.   כמו כן, הוא פרסם למעלה מ-2,112 מאמרים בתחום הצמיחה האישית והזוגית.   למידע מורחב על יואב ברנזון ועל עבודתו הענפה לחצו כאן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב