דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בוחרים אולם ארועים 

מאת    [ 11/05/2011 ]

מילים במאמר: 590   [ נצפה 1658 פעמים ]

בחרתם להתחתן? מה כדאי לדעת מראש? הנה המקום לקרוא על כל הסודות בעלי החשיבות בנושא חתונות... את מוזמנת להכיר את התחום הגדול של האירועים והחתונות: אולמות חתונה, עיצוב אירועים ושירות בר!

כבר מצאתם גן ארועים?

העניין הראשון שצריך להדאיג אתכם, הוא כמובן המיקום שבו תחגגו. אפשרי שזה יהיה אולם אירועים, ויכול דווקא להיות שזה יהיה מקום פתוח. רק לאחר קבלת ההחלטה על מיקום האירוע, אפשר להחליט סופית על מועד הארוע, סוג הארוע ואף לבחור את כל אותם הפרטים הפעוטים שיסייעו להפוך את ליל החתונה חוויה מהסרטים. מוכנים כבר לערוך את הארוע?

באיזה אופן בוחרים אולם ארועים? לא מוצאים גני אירועים?

לא מעט זוגות מתלבטים שבועות רבים עד שהם מצליחים להכריע, וזאת בשל סיבות רבות. רבים הינם שונים בהיבטים רבים; תכולת המוזמנים המקסימלית, התאורה, אופן הגשת המזון והכי חשוב - המיקום הגיאוגרפי. כדאי מאוד לדעת מבעוד מועד מה תמיד חלמתם לארגן, זה יעזור לכם כאשר תחפשו את אולם האירועים שלכם…

כשבאים לאולם ארועים בשביל לראות את המקום, חובה לשים לב לפרטים האלה: המקום עושה רושם של נקי והגייני? האם השטח מתאים לכמות המוזמנים? כמה בערך ברמנים נמצאים במקום? איש אינו רוצה אולם מטונף או, למשל, מקום עם רמת שירותיות נמוכה... ע"מ להישמר מפני פאשלות במהלך הארוע, רצוי לשים לב שאתם מביעים בקול את הספקות והשאלות שעולות בראשכם!

כאן, עדיף לא לטעות...

את החתונה תחגגו פעם בחיים (בתקווה...), בגלל זה אין כאן מקום לטעות. מתים לדעת כיצד מתכננים את זה בקלות? כדאי לא להתפשר על פרטים קטנים וגדולים! זאת אומרת, בהנחה ודימיינתם ארוע עם בריכה גדולה, באמת מגיע לכם ללכת על זה…

מה הלאה?

אם סוף סוף יש ברשותכם גן אירועים - מומלץ להתייחס אל הדברים הקטנים. זה יכול להיות, לדוגמה, סידור פרחים... אם יצא שעוד לא ידעתם שזה קיים, אז זה בעצם אמנות של ממש. עם מומחים המבינים עניין בעולם העיצוב ואסתטיקה, אתם יכולים להביא לידי כך שהאירוע שלכם יהיה הכי ראוותני ואוריגינאלי. באמצעות שימוש בזרי פרחים, רק כדוגמה, אפשר לשפר את את הרקע. המוזמנים שיבואו לאירוע ירגישו מהשנייה הראשונה שהם חלק מאיזשהו אירוע מהמם ויבלו כמו שבטוח לא יצא להם מעולם... לא תרצו בכך?

רק אם כבר סיימתם להתעסק בעיצוב, באפשרותכם לסדר את פרטים נוספים…

למרביתנו ודאי יצא אי פעם להיות מוזמנים לחתונה יהודית. ארועים שכאלה נראים בנליים - "דגים", קוקטיילים מבחילים וגימיקים מיושנים. אם הכוונה היא ליצור מסיבה מזן אחר, קיים צורך בטיפת השקעה של זמן ומקוריות. רק ככה ימשיכו לספר על הארוע שלכם גם עוד שנים רבות מעכשיו... צריכים חתונה אזרחית?

והכי חשוב זה המזון...

בשביל מרבית האורחים החלק החשוב באמת זה סוג האוכל. ההחלטה על חברת הקיטרינג תשפיע לא מעט על שביעות הרצון מהמסיבה הזאת, מהסיבה הזו אי אפשר להתפשר או להקל ראש בהחלטה הזאת. אז באמת רצוי לבחור אך ורק בקיטרינג איכותי וצלחות בגודל אנושי. אף אחד לא מעריך אוכל שמנוני או, למשל, אחד שמונח על צלחות זעירות. מן הראוי להשקיע קצת יותר כסף כדי שהמזון שתגישו יהיה מצוין וממלא!

מחפשים עוד מידע על הפקת אירועים? תקליטן כבר השגתם?

רק אחרי שהאבסתם את כל האורחים, אפשר להעסיק אותם, וקיימות הרבה דרכים למטרה הזאת. איך מתחילים? אין אופציה לתכנן מסיבה רצינית ולא לציין דיג'יי. רוצים לבחור תקליטן מקצועי? איתו אפשר לשמח ולהרקיד את האורחים שלכם לאורך כל האירוע... כל שנותר לכם זה לבחור מראש ז'אנר מוזיקה שאתם אוהבים, ואת כל הדברים האחרים יעשו עבורכם.

אם קראתם לעומק, ארגון ותכנון חתונה יוקרתית מעולם לא היה פשוט יותר... לעצות, טיפים ומידע שכדאי לדעת - בקרו באתר http://www.maravias.co.il/. שתהיה חתונה מוצלחת!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב