דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דודי שמש 

מאת    [ 11/05/2011 ]

מילים במאמר: 353   [ נצפה 2861 פעמים ]

 

דודי שמש

שלום רב היום אנחנו שמחים לספר לכם על החברה שלנו קצת, אנחנו מאוד גאים בעבודה שאנחנו עושים ולכן שמחים ביותר לתת לכם קצת מידע על הפעילות שלנו, המוצרים שלנו ואיכות העבודה שלנו כאן.

כמו שכבר הבנתם, התחום שאנחנו עוסקים בו, הוא דודי חשמל וכל הקשור לטיפול והחלפה של דודים וקולטים לבתים פרטיים ועסקים וכמובן, לא לשכוח בנייני קומות. המטרה שלנו היא לתת את השירות המקצועי והטוב ביותר שאפשר לכל לקוח וכל לקוח שאנחנו מטפלים בו ונותנים לו שירותי תיקונים או החלפה של דודי שמש.

נכון, בשוק יש הרבה מאוד חברות המציעות את אותו השירות בדיוק אך אנחנו מאמינים בהחלט שהדרך שלנו היא הנכונה ביותר, היא כזו שמאמינה בצדקת הלקוח, החלטות לטובת הלקוח והתחשבות במחיר, כדי להתאים לכל כיס. הרי מים חמים זה זכות ולא פריבילגיה.

הדרך שלנו לתת שירות היא קודם כל לא לקבל על עצמנו לקוחות הנמצאים מחוץ לאזור גיאוגרפי שבו אנחנו יכולים לתת שירות מהיר ומענה מיידי. אם תחומי הפעילות שלנו מוגדרים כאזור מרכז הארץ, אנו לעולם לא נקבל על עצמנו טיפול בדודי שמש בבית באשדוד, לא כי יש לנו משהו נגד אשדוד, אלא פשוט כדי לאפשר לנו לתת ללקוח הפוטנציאלי מענה מהיר לכל בעיה ודרישה. הרי אם יקח לנו שעה נסיעה כדי להגיע אליו, עלול להיווצר מצב שבו ההגעה אליו תידחה בגלל אילוצי לקוחות אחרים וטיפול בדודי שמש או חשמל נוספים.

הסיבה שאנחנו עושים את זה היא כדי להיות תמיד בקרבת הלקוחות שלנו ולא להגיע למצבים בהם אנחנו לא מסוגלים לתת שירות איכותי. זו בחירה שאנחנו עשינו ואנחנו די מרוצים ממנה.

טיפול נכון בדוד חמשל זה עסק קצת מורכב ודי בעייתי, לצערי יוצא לי לראות הרבה מאוד פרסומות בטלוויזיה שבאות להציע החלפת דוד שמש או תיקוני קולטים בסכומים נמוכים בצורה מצחיקה, בערך 500 שקלים, אני ועובדי חושבים על זה ומבינים שהאנשים הללו הם פשוט רמאים אם הם מוכנים להציע שירות כזה.

הבעיה הגדולה ביותר עם שירותים זולים, זה שהאיכות מגיעה נמוכה גם כן, הרי אין משהו זול שיכול להיות איכותי גם כן, הדברים לא עובדים ככה בעולם, מחיר מגיע על חשבון האיכות. מתחרים רבים בתחום דודי שמש חושבים שהמציאו את הגלגל מהתחלה, אך למעשה זה סוג של רמאות, כי אין דבר כזה זול ואיכותי.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב