דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוככים זה עניין ישראלי 

מאת    [ 10/05/2011 ]

מילים במאמר: 559   [ נצפה 3352 פעמים ]

אם תשאלו תייר המזדמן לארצנו מה הדבר הראשון העולה לו לראש כאשר אומרים לו את המילה ישראל, תתפלאו לשמוע שהוא לא יאמר ירושלים, הכותל, כנרת או הקו הירוק. המילה הראשונה העולה לראש כאשר מזכירים את ארצנו, היא לרוב- שמש, קיץ, ים.  

שמש קיץ, ים. אלו המילים שעומדות להיות מאוד רלוונטיות בחיי כולנו בחודשים הקרובים, מהמילה הראשונה, לכל הפחות, אף אחד מאיתנו לא יצליח לברוח. גם עבור אלו מאיתנו שלא מעריצים מושבעים של הים, ויעשו הכל כדי להימנע מלחשוף עצמם בביקיני או כל סוג אחר של בגד ים, מהשמש, חברים, אי אפשר לברוח. 

אז מה עושים? הרי אי אפשר לחיות עכשיו ארבעה חודשים עם תריסים מוגפים ולא לצאת מהבית.

אנשי היופי המדופלמים יסבירו לכם את היתרונות הטמונים בקרם הגנה, בכובעים, ובכיסוי הכתפיים ברבידים דקים. כל זאת אולי נכון אבל אני כאן כדי לדון אתכם בפתרון עבור הבית, בדגש על איך להימנע מלחיות בבית חשוך ומוגף תריסים במהלך חודשי הקיץ החמים. 

כולנו מכירים את סופי השבוע בהם מתחשק לשבת במרפסת או בגינה וליהנות מכוס קפה ועיתון, ולשכוח מהדאגות היומיומיות המטרידות אותנו. כולנו גם מכירים את הימים שמחשק לארח חברים בגינה ולעשות על האש, או לשבת במרפסת ולהגיש שתייה קרה ועוגיות לחברה שסוף סוף באה לבקר....

וכולנו גם מכירים את המצבים הלא נעימים בהם צריך להעביר את הכל לתוך הבית כי השמש גורמת לשהייה בחוץ להיות בלתי נסבלת. אותם רגעים בהם מתחשק לכולנו  להגר לשוויץ או נורבגיה.

כאן המקום לעודד את כל מי שקורא את השורות הללו ונאנח בכבדות מתוך הזדהות, אל ייאוש, יש פתרון זול יעיל ולכל האסתטיקנים שבינינו (אני, למשל) הוא אפילו יפה: סוככים.

סוככים הם פתרון קל ונוח ולא יקר שעוזרים לנצח את השמש החמה של חודשי הקיץ הישראלים. מהיום בו תתקינו סוכך בגינה או במרפסת לא תצטרכו לחשוש מגלי החום והשמש הצורבת המפריעים למנוחתכם ולשעות הפנאי שלכם. התקנת סוכך תאפשר לכם לשהות בנעימים באוויר הפתוח וליהנות אך ורק מיתרונות הקיץ ולא מחסרונותיו.

התקנת סוככים אינה מצריכה אישורים מיוחדים מהעירייה, בניגוד לבניית גג, ובכך פוטרת אתכם מהתעסקות מתישה וארוכה מול הגורמים הבירוקרטים של העירייה. ובנוסף לכל זאת, כפי שכבר אמרתי, התקנת סוכך בגן או במרפסת תורמת למראה המטופח של הבית, במיוחד לאור העובדה שסוככים מגיעים במגוון רחב של צבעים ודגמים. 

צבעי השמנת והלבן הם בחירה נפוצה ואהובה על רוב האנשים, אם כי ישנם אנשים קצת יותר "נועזים" שהולכים על דגמים עם פסים צבעוניים. דגם יפה של סוכך שאני ראיתי לאחרונה, היה סוכך שטוח וריבועי בעל  פסי תכלת על רקע אפור. דגם נוסף נחמד שמזכיר שמשיה קייצית בחוף הים הוא סוכך לבן עם פסים צהובים. אם נשוב רגע לדגמים הקלאסיים של צבעי שמנת ולבן אז וודאי אתם מכירים את הסוככים שנראים ככיפה מעוגלת, אותם מתקינים לא רק במרפסת אלא גם מעל חדרי השינה של הבית. 

ישנם עוד דגמים רבים של סוככים. נסכם ונאמר כי המראה הוא רק בונוס המתווסף לכל עניין הסוככים, היתרון האמיתי של סוככים הוא שהם מאפשרים לכם בהנאה, בלי לסבול מהשמש, וכל זאת בעלות נמוכה ומינימום מאמץ. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב