דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תספורות כלבים 

מאת    [ 09/05/2011 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 3224 פעמים ]

ולאקלים ממנו באו.

סוגי תספורות והתאמתם: לכן מספרה לכלבים וחתולים מקצועית צריכה לקחת בחשבון את ייחודיות מבנה השיער של כל גזע, את מידת הנשירה שלו, וכן למגר אזורים המועדים לרביצת פרעושים וקרציות הנסתרים מהעין, ולחילופין לפרום קשרים באחוריו של הכלב אשר מסבכים שם את צואתו ופוגעים בהיגיינה שלו.

כמו כן צריך לבוא בחשבון האקלים המקומי, בקיץ יש לדאוג לתספורת אחידה וקצרה כמה שאפשר בכדי להקל על הכלב מהחום הרב, וכן למזער את הסיכוי שידבקו בין שערותיו פרעושים וקרציות. הכלבים הפרוותיים יותר סובלים במיוחד מהחום, ועקב כך הנשירה של שיערות מגופם מוגברת, עובדה ההופכת את הבית לכר פרוותי לא נעים, וכן יכולה לפגוע בכלב בדרכי הנשימה באם שיערות רבות נתקעות לו שם. לעומת זאת בחורף קר מחד, ומאידך הכלב בכל זאת זקוק לריענון ולשיער קצוץ יותר שיקל על נראות הפרעושים בגופו וינעם לו, אך התספורת צריכה להיות טיפה ארוכה בכדי לשמור על שכבת הגנה של חום בימים הקרים של החורף.

כמו כן חשוב לדעת היטב באיזה שמפו שמותאם לכלב לפי אורך שיער סוג עור גיל צבע סוגים אלה משפיעים על טיפוח שיער הכלב ונותן לשיערה חוזק צבע ויופי כמו כן חשוב להתאים גם לגילו ולסוג עורו בכדי לא ליצור גירוי יתר, התגרדויות ופריחות אצל הכלב.

רצוי להשתמש בשמפו איכותי בתדירות שלא עולה על אחת לחודש וזאת כדי לשמור על פרוות הכלב והשומן המגן על עורו, מומלץ לאחר חפיפה להשתמש בקונדישינר ומסכה המתאימה לכלב וזאת בכדי לסגור את הנקבוביות אשר בפרוות הכלב וכדי למנוע הפרשת ריח רע מגופו. כלב אשר מטופל במוצרים איכותיים המתאימים לו נראה עליו בקלות יתר פרוותו מבריקה ויפה ומביעה חיוניות. פרוות הכלב תמיד תהיה יפה מתופחת ומבריקה במידה והכלב יאכל מזון לכלבים איכותי ויגיע לפחות ארבע פעמים בשנה מספרה לכלבים.  

לסיכום: ישנם סוגים שונים של תספורות: תספורות למניעת נשירה של שיער, תספורות לפי גזע, תספורות קיץ וחורף ועוד. כדי להבין את צרכיו של הכלב, ולשמר את ההיגיינה שלו ואת היותו נקי מפרעושים וקרציות ומשיר שיער כמה שפחות, צריך להיות מקצוען אמיתי, ובעל נסיון רב שנים וכמובן אהבה וסבלנות אמיתיים לצרכים של הכלב.

את כל זאת ניתן למצוא אצלנו -מקצוענות ניסיון ואהבה אמיתית וכן מחירים ??? המתאימים לכיס שלכם!!!

לקבלת טיפים נוספים לגידול חיית המחמד והשהייה במחיצתה תהווה עם כייף ואהבה ללמציאת פתרונות לבעיות שצצות ,,, כנסו לאתר למתן טיפים   http://www.dogs-cats.co.il/ ;  יש לי המון ניסיון כמאלף וספר כלבים מזה 30 שנה וכל זה מתוך אהבה במתן פתרונות ועצות חכנות מנסיוני  העשיר אשמח לתת לך  לשאלות וליעוץ ניתן להתקשר 03-9624844




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב