דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב בישראל: להשתחרר מהלחץ 

מאת    [ 09/05/2011 ]

מילים במאמר: 532   [ נצפה 2917 פעמים ]

כולנו מכירים את הרגעים בהם אנו נתונים לתקופות מעבר ולחץ, תקופות בהן לכל צד במשפחה קשה מאוד למצוא זמן פנוי ולהתפשר על דברים כמו – ויתור על הרכב, קבלת יותר מטלות יומיומיות או חלוקה חדשה של סידורים סיזיפיים, כמו למשל ללכת לבנק, לשלם אגרות בדואר וכו'.

בתקופות כאלו הכי קשה לוותר על הרכב. כל סידור המוטל על כתפיכם נמצא במקום אחר שאינו מרחק הליכה ממקום הסידור הקודם, או ממקום העבודה. כאילו אין די בכך, חוק מרפי מתגייס לרעתכם, והבוס מחליט שהחודש אתם צריכים להשלים שעות חסרות בעבודה ולהישאר עד מאוחר במשרד.

קשה מאוד בתקופות כאלו להסתדר בלי רכב נוסף, במידה ועומד לרשות המשפחה כולה רכב אחד בלבד.

אז מה עושים? קונים רכב נוסף ומוצאים אלפי שקלים לתקופות קצרות במהלך השנה? לא נשמע כל כך הגיוני....

לשמחתנו, יש פיתרון אחר שאינו מצריך קניית רכב נוסף, פתרון המחזיר לכם את הזמן הנעלם בחודשים לחוצים. לטרנד החדש (ואם מותר לי להוסיף החכם מאוד) קוראים השכרת רכב בארץ.

כן, כן רבותיי, השכרת רכב בישראל אינה עוד פינוק לעשירים בלבד, והיא כמתנה משמיים באותן תקופות בהן אתם מתקשים למצוא זמן לנשום. בתקופות אלו אתם פונים לחברה של השכרת רכב בארץ, בוחרים רכב שמתאים לצרכים שלכם (פז'ו חמודה? או אולי בי.אמ.דבליו אימתנית?), משלמים, לוקחים ומחזירים ביעד הנקבע מראש עם נציגי החברה.

אך לא רק ללחוצים וטרודים מיועדת השכרת רכב בישראל, אלא גם לצעירים חסרי מנוח. כלומר, לכל מי שעומד לנפוש עם בחירת ליבו בצפון, או לכל מי שרוצה לנפוש עם החברה באילת, או אפילו להורים עם ילדים...

השכרת רכב בישראל היא פיתרון מצוין למי שרוצה לנסוע לשובע שבועיים, או אפילו ליומיים שלושה, אבל לא רוצה לקחת את הרכב האישי ולחרוש אותו לאורכה ולרוחבה של הארץ. כאשר פונים לחברה של השכרת רכב בארץ, לא צריך לדאוג אם האוטו יעמוד בנסיעה הארוכה והפתלתלה, ואין צורך לוודא שהגלגלים תקינים או הוישרים עובדים, כי השכרת רכב בישראל תדאג לספק לכם רכב שמצב "אלף אלף". רכב אשר עבר את כל הבדיקות ואת כל הטסטים, ורכב שהוא במצב מעולה ולכן גם בטיחותי עבור כל נסיעה. לא פחות חשובה היא העובדה, שרכב של חברה של השכרת רכב בארץ ייתן לכם את התחושה שאתם בחופשה אמיתית!

כל מי שנסע כבר בארץ, יודע שהנסיעה לאילת או לחילופין להרי הגליל והגלון, היא נסיעה שאורכת לא מעט שעות וכי נסיעה ברכב ממוזג, עם מוזיקה ומושבים רחבים ונוחים, היא חוויה שונה לחלוטין מאשר נסיעה ברכב ישן שלא נעים בתוכו. במקום להתחיל את החופשה בבית המלון התחילו את החופשה כבר עם כניסתכם למכונית שאתם מקבלים מחברה של השכרת רכב בישראל. את ההוצאות אפשר להחשיב כחלק מהוצאות החופשה או אם נוסעים עם חברים אפשר לחלוק עמם את החשבון.

ואם כבר הגענו לנושא של הוצאות אז דעו ששירותי חברת השכרת רכב בישראל (כמו שכבר ניחשתם) אינם זולים, אך אם מחשבים את התמורה הרבה שמקבלים, מגלים שכל הסיפור מאוד כדאי ומשתלם.    




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב