דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חוג גיטרה - כן או לא? 

מאת    [ 09/05/2011 ]

מילים במאמר: 307   [ נצפה 2623 פעמים ]

חוג גיטרה

כמעט בכל מפגש חברתי יש את הבחור או הבחורה ששולפים גיטרה ובין רגע משדרגים את המפגש. זה קורה בתיכון, בצבא ואפילו בטיול הרגלי בחו"ל שם אתה פשוט לא מאמין שקיים האדם שסחב במשך יומיים גיטרה על הגב עד לקצה ההר.

גיטרה היא כלי נגינה חברתי. את הגיטרה ניתן לשנע ממקום למקום, לקנות או למצוא דגמים שונים בגדלים שונים ובגדול להפוך אותה לאיבר נוסף מהגוף. אנשים אשר מנגנים על גיטרה הופכים אותה לא פעם לדרך חיים ולאחד מסימני ההיכר שלהם - 'ההוא עם הגיטרה'.

למידת נגינה על גיטרה נחשבת לפשוטה באופן יחסי עבור ילדים, אך ככל כלי נגינה דורשת השקעה וכן, לעיתים, התמודדות פיזית עם כאב קל באצבעות עקב השימוש בהן בעת הפריטה (כאב אשר נעלם יחד עם האימונים). ילדים בכל גיל יכולים ללמוד חוג גיטרה, כאשר בדרך כלל מדובר בילדים בבית ספר יסודי ומעלה, כיוון שאז הילד גדול מספיק להחזיק בגיטרה ולהגיע לכל המיתרים והאקורדים בנוחות.

קיימות מספר סוגי גיטרות כאשר הראשונה עליה לומדים לנגן היא גיטרה קלאסית (אותה גם ניתן לשנע ביתר נוחות ממקום למקום). בתחילה ניתן להשתמש בגיטרה של המורה, אולם, מהר מאד יגלה כל תלמיד כי מומלץ לו לקנות גיטרה משלו (אפילו יד שנייה) שתותאם לו ותוכל לשמש אותו באימונים בבית ובעת יציאה עם החברים לחוף הים או לטיול.

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של גיטרות במגוון רחב של מחירים ולא צריך לפשוט את הרגל. היבט זה הופך את חוג גיטרה לכה אטרקטיבי - ניתן ללמוד את הבסיס עם מורה ומאוחר יותר להמשיך להתקדם לבד על ידי עזרה מספר תווים או חברים נוספים שמנגנים. המוכשרים שבנגנים יכולים אפילו ללמוד גיטרה לבד לגמרי ללא כל חוג גיטרה או מורה, אבל אלו רק המוכשרים באמת שניחנו ביכולות מוזיקלית גבוהה.

עבור מי שעדיין מתלבט האם חוג גיטרה הוא בשבילו יכול לגשת עם גיטרה ולנסות לעשות כמה ניסיונות נגינה (בהדרכת החבר). ניסיון הנגינה והתחושה כאשר אוחזים את הגיטרה יתנו את התשובה הסופית לכל המתלבטים.

פורטל קורס הינו אתר אובייקטיבי המאגד בתוכו מגוון רחב של קורסים, לימודי תעודה ולימודי הנדסאים. הקורסים נוגעים בתחומי עניין שונים ומוצעים על ידי המוסדות המובילים בארץ. האתר מאפשר לגולשים לחפש קורסים שמעניינים אותם לפי מוסדות לימוד, איזור גיאוגרפי או תחום עניין וליצור קשר עם מוסדות הלימוד ללא התחייבות!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב