דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סיגריה אלקטרונית כאמצעי גמילה מעישון 

מאת    [ 09/05/2011 ]

מילים במאמר: 320   [ נצפה 2599 פעמים ]

גמילה מעישון סיגריות היא משאלת לבם של מיליוני אנשים בכל רחבי העולם, אשר מוציאים יחדיו מיליארדי דולרים מדי שנה על ספרים, סדנאות ותכשירים כאלו או אחרים המיועדים לסייע להם להיגמל מעישון. בעוד במרבית המקרים מדווחים המעשנים כי הסדנאות והתכשירים השונים אינם מצליחים לגמול אותם לחלוטין מעישון, קיים אמצעי חדש יחסית, אשר נראה כהבטחה הגדולה בתחום הגמילה מעישון – סיגריה אלקטרונית.

סיגריה אלקטרונית היא למעשה מכשיר אלקטרוני קטן ודמוי סיגריה, המכיל בתוכו תמיסת ניקוטין מסוימת אשר נמסה ומתאדה לתוך פיו של המעשן, ברגע שהוא שואף אוויר מהסיגריה. לסיגריה אלקטרונית יש אפילו אור קטן בקצה הסיגריה, המראה מתי היא עובדת ומדמה את האור של הסיגריה הרגילה.

בעוד סיגריה אלקטרונית אינה עושה שימוש בטבק או בשריפה של חומרים רעילים ומסוכנים אחרים, היא מספקת למעשנים אותה את תחושת הניקוטין באופן מיידי, מה שלא קיים בתחליפי סיגריות רבים אחרים, ואולי מה שהופך את הסיגריה האלקטרונית למבטיחה הגדולה הבאה בתחום הגמילה מעישון.
ואכן, אינספור אנשים בכל רחבי העולם כבר רוכשים את הסיגריה האלקטרונית כתחליף לסיגריות הרגילות, מהן הם רוצים כל כך להיגמל. יתרון מהותי נוסף של סיגריה אלקטרונית אשר הופך אותה להבטחה בתחום הגמילה מעישון הוא החיסכון הכספי המשמעותי שהיא מציגה עבור מי שרוכש אותה בעלות חד פעמית של כמה עשרות דולרים, ומפסיק לרכוש סיגריות אמיתיות בעלות של אלפי שקלים מדי שנה.

האם הסיגריה האלקטרונית אכן תעמוד בציפיות ממנה ותסייע למיליוני אנשים להיגמל מעישון? עדיין מוקדם לומר. מה שכן ניתן לומר בשלב זה הוא כי סיגריה אלקטרונית היא מאמצעי הגמילה מעישון המעניינים ביותר שראינו מזה הרבה מאוד זמן, ואולי האמצעי בעל הפוטנציאל הגדול ביותר להביא לגמילה מעישון אי פעם. עכשיו נשאר רק לחכות ולראות האם באמת אחוזי הגמילה מעישון יעלו משמעותית, בעקבות השימוש בסיגריה אלקטרונית.

עבור מי שמתעניין בסיגריה אלקטרונית, בין אם עבור גמילה מעישון או סתם מתוך סקרנות, ניתן להשיג כזו בארץ ובמקומות רבים בעולם. ספציפית, חפשו באינטרנט את הביטוי "סיגריה אלקטרונית" וקבלו מידע בנוגע לסוגי הסיגריות האלקטרוניות השונים הקיימים כיום בשוק, כיצד ניתן לרכוש אותם, מאפיינים כלליים וכד'...

רונן צור - מקדם אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב