דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתקני מים ביתיים להנאה מושלמת ממים איכותיים 

מאת    [ 08/05/2011 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 3325 פעמים ]

הטבע ברא לנו את משקה האלוהים - מים, חיים לא יכולים להתקיים בלעדיו, לא צומח ולא חי הכל תלוי וסובב אותו. אך אם בעבר היינו שותים מים בחופשיות מהטבע ללא חשש כיום איכות המים מוטלת בספק. למי מכם לא יצא לפתוח את הברז בבית והמים שזרמו היו בצבע עכור ועל הטעם באמת שלא צריך לדבר. אך בחינה מדוקדקת של הדברים תגלה כי מדובר בבעיות אסתטיות ולא בריאותיות שניתנות לפיתרון קל ומהיר על ידי רכישת מתקני מים לבית.

מתקני מים מספקים מים נקיים לשתייה אך חשוב להבחין בין שני סוגים שונים של מתקני מים לשתייה. מתקני מים המספקים מים מינרלים לעומת מתקני מים שמחוברים לצנרת הביתית. מתקני מים מינרלים מספקים מים ממיכלי מים שמורכבים עליהם כאשר לכל מתקן מים כד מים המכיל תכולה שונה. במתקן מיני בר כד המים מכיל כ-12 ליטר לעומת מתקן בר מים שבו כד המים מכיל כ-20 ליטר מים. המים המסופקים הם כאמור מים מינרלים שלא עוברים הליך סינון במתקן השתייה.

מנגד מתקני מים המחוברים לצנרת מספקים מי ברז מסוננים שעברו הליך סינון דרך מסננים המורכבים במתקנים. בדרך כלל מדובר במסנן מיקרוני המסנן חול וחלודה מהמים, מסנן פחם פעיל שמעלים את טעם הלוואי של הכלור ונורת אולטרא סגול המחסלת את החיידקים. מתקני מיני בר או בר מים מסוג זה מספקים מים נקיים ללא הגבלה בכל זמן שתרצו לעומת מתקני מיני בר או בר מים מינרלים שלמעשה מוגבלים בכמות המים המצויה בכד המים. כאשר הכמות בכד המים נגמרת יש להחליפו. ניתן לשמור בבית מיכלים רזרביים ולהחליף עצמאית אך מדובר בפעולה לא קלה עקב המשקל הרב של כד המים ובמיוחד אם מדובר במתקן בר מים. אופציה חלופית היא להזמין נציג שירות לבית אך יש לתאם זאת מראש ולהיות בבית בכדי לקבלו.

מתקני מיני בר או בר מים מספקים מים איכותיים לשתייה אך גם מקלים את נוחות השימוש וצריכת המים. תשכחו מחימום מים בקומקום להכנת הקפה של הבוקר או מקירור בקבוקי מים במקרר, לחיצה קלה על כפתור תספק לכם מים קרים, חמים ומורתחים ללא כל מאמץ או הכנה מוקדמת.  בשוק קיימים מתקני מים חדישים בעלי צג דיגיטאלי המאפשר לקבוע את טמפרטורת המים המדויקת וכן את כמות המים הרצויה, דבר אידיאלי למניעת בזבוז מים בתקופה שחונה זו. גם את המגזר הדתי לא שכחו וישנם מתקני מים עם מנגנון שבת ואל דאגה גם ילדכם יוכל להשתמש בהם בבטחה עקב מנגנון הבטיחות הקיים במתקן. מתקני המיני בר ובר מים מעוצבים כיום במגוון עיצובים מודרניים ומהווים פריט חובה לכל מטבח ביתי, תשכחו מהמתקנים המכוערים והמסורבלים, מתקני המים ניתנים לרכישה במגוון צבעים וניתן להתאימם לטעמכם האישי ולגוון המטבח בבית.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב