דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים בחו'ל 

מאת    [ 08/05/2011 ]

מילים במאמר: 340   [ נצפה 1705 פעמים ]

קידום אתרים בחו"ל באמצעות מנוע החיפוש של גוגל, הינו עניין מורכב אשר מרבית מקדמי האתרים אינם בקיאים בו. לצורך ביצוע קידום אתרים בחו"ל יש לשכור חברה או מקדם אתרים מיומנים ובקיאים, שכן קידום זה צריך להיות מותאם לאופיים ולהתנהגותם של תוצאות החיפוש של חברת גוגל, במקומות שונים ברחבי הגלובוס.
לא בכל מקום מציג גוגל תוצאות זהות עבור חיפושים ספציפיים. במדינות מסויימות יקבל הגולש תוצאות שונות מאלו שיקבלו גולשים הנמצאים באיזור גיאוגרפי אחר, וזאת על אף שמדובר באותה מילת מפתח. הדבר נובע מכך שה- IP  של הגולשים משתנה בהתאם למיקום הגיאוגרפי בו הם נמצאים, והדבר מביא במקביל גם לשינוי הצגת תוצאות החיפוש של גוגל.

בתהליך  קידום אתרים בחול יש למדוד את תוצאות הפרויקט לפי מדינה, כאשר ישנן מדינות קשות יותר לקידום, כמו ארצות הברית. גם קצב ההתקדמות בארצות זרות רבות הינו איטי ומעייף יותר, מאשר קידום באמצעות גוגל ישראל, והוא כולל בין היתר גם כמויות תכנים כתובים רבים יותר, וכמות גדולה יותר של קישורים הנכנסים לאתר.
 קידום אתרים בשפות זרות דורש מיקוד גבוה יותר בבחירת מילות המפתח, מאחר ונפח החיפושים החודשי בהם גבוה בהרבה מישראל, וכך גם גדולים יותר כמות האתרים במדיה הווירטואלית, ומידת התחרותיות בינהם. לעיתים, טרם תתחייבו לשכירת שירותי קידום אתרים בשפות זרות, יומלץ לכם להשקיע באותם איזורים בקמפיין ממומן, בכדי לבחון באמצעות תוצאותיו, את האפקט הפרסומי במדינה זו, ואת הפוטנציאל הגלום בה. באם התחזית תיראה מבטיחה, הרי שתוכלו להשקיע בלב שקט יותר, את הסכומים הגבוהים הנדרשים לצורך קידום אתרים אורגני במדינה זו.

קידום אתרים באנגלית מיועד לצוד את תשומת לבם של גולשים אשר עושים שימוש בשפה האנגלית, ומחפשים באמצעותה את ביטויי החיפוש המעניינים אותם. קידום אתרים באנגלית מיושם לרוב באתרים אשר משווקים לכל העולם, והתחרות בשפה האנגלית היא קשה. במקרים רבים ימליצו לכם חברות העוסקות בתחום קידום אתרים באנגלית, על שימוש בביטויי מפתח הנקראים זנב ארוך, ואשר באמצעותם ניתן יהיה להביא לכמות גולשים רבה יותר, וזאת כחלק מהתהליך המורכב.

לסיכום, מלאכת קידום אתרים בחו"ל, חיוני שתבוצע בידי מקדמים מקצועיים אשר מכירים את התנהגותו של גוגל בשפות השונות, ובמדינות השונות, ואשר יהיו מסוגלים לנהל את הפרויקט תוך השגת תוצאות אופטימליות, לשביעות רצונכם.

מאמר זה נכתב על ידי רונה-עורכת פורטל  קידום אתרים


.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב