דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים אורגני 

מאת    [ 08/05/2011 ]

מילים במאמר: 407   [ נצפה 1817 פעמים ]

קידום אתרים אורגני תפקידו להציג תוצאות טבעיות של מנוע החיפוש, וזאת בניגוד לתוצאות הממומנות אשר עולות במסגרת חיפושי הגולשים.
הגולשים מתייחסים חשיבות רבה לתוצאות טבעיות אשר אליהם הם מגיעים במהלך חיפוש אחר ביטויי מפתח, והם ממהרים להיכנס אליהם, ובמיוחד אם הם ממוקמים במקומות הראשונים, מאחר והן נתפסות בעיניהם כתוצאות אובייקטיביות ואמינות. קישורים ממומנים אשר עולים במנוע החיפוש עשויים להיתפש בידי רבים כבלתי אמינות ובמיוחד בעולמנו אשר שבע מפרסום, ובטוח לא פעם, כי אין בו אמת, אלא תקציב כספי ותו לא.

קידום אתרים אורגני הוא כלי בעל ערך רב. במסגרת שיטה זו מקדמים אנשי המקצוע את האתר המבוקש, באמצעות שימוש בביטויי מפתח רלוונטים, אשר מושגים באמצעות מחקר מילות מפתח. במהלך המחקר מאתרים את ביטויי המפתח והמילים אותן סביר שהגולש יחפש, בתחום העניין המסויים.
כאשר אין לנו עדיין אתר, נוכל לפנות לאנשי מקצוע העוסקים בבבניית אתרים מכווני קידום, כאשר כל תהליך בניית האתר מראשיתו, יותאם לעבודה הנוחה על קידום האתר, עם העלאתו לאוויר. נעדיף לבחור בדומיין בעל שם קליט עד כמה שניתן במסגרת המגבלות, ואם נוכל נבחר בדומיין ותיק אשר מקבל יתרון אצל גוגל. גם בחירת חבילת האחסון חשובה מאין כמותה מאחר ושרתים אשר מרבים ליפול יפגעו אוטומטית בציון האיכות אשר מעניק גוגל.

עוד כולל קידום אתרים אורגני את האופטימיזציה של האתר, הטמעת מילות מפתח באתר, ואופטימיזציית מבנה אשר תהפוך את העמודים לנגישים, כך שהגולש לא יזדקק ליותר משתי לחיצות עכבר, בכדי להגיע אליהן, מעמוד הבית. בתהליך זה נדאג גם כי העמודים החשובים ביותר ימוקמו ראשונים בתפריטי הניווט, וכי עבור הדפים החשובים ביותר יונחו כמה שיותר קישורים באתר, אשר יובילו אליהם. נדאג כי התוכן באתר יהיה רלוונטי וכי הגולשים יקבלו את מבוקשם ולא יברחו' מן האתר, מה שיסמן לגוגל כי מדובר באתר אשר אינו רלוונטי לקורא, ורק במקרה ( או בדרך בלתי חוקית) עלה בתוצאות החיפוש של הגולשים. במצב כזה משקלל גוגל אוטומטית את פרמטר השהייה באתר, ומדרג את האתר בהתאם. באם תסתמן עבודת קידום 'שחורה' ולא חוקית הרי שגוגל עשוי להעניש את האתר ולמקמו הרחק הרחק, עשרות מקומות אחורנית.
קידום אתרים אורגני כולל כמובן סל של מקורות קישור חיצוניים, אשר יצביעו אל האתר ויגבירו את כוחו בצורה משמעותית. את הקישורים אל האתר ניתן להכניס גם לפורטלים רלוונטים, לבלוגים, לאתרי מאמרים, ולאתרי תגיות. כל אלה גם יחד, ימנפו את האתר כראוי, ויחשפו אליו כמויות גדולות של גולשים, אשר יכניסו כסף לבתי העסק.

קידום אתרים אורגני נחשב כיום ככלי פרסומי יעיל ואיכותי, ורבים בוחרים לעשות בו שימוש, בכדי לקדם את עסקיהם, וגם להישאר במקומות הראשונים והמכובדים.

מאמר זה נכתב על ידי רונה-עורכת פורטל  קידום אתרים


.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב