דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ברטר במאה ה 21 - מולטי ברטר 

מאת    [ 08/05/2011 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 4019 פעמים ]

אם אתם מחפשים דרך חדשה בה תוכלו:


לשפר את תזרים המזומנים: דמיין מצב בו... בכל פעם שאתה מוציא כספים לרכש מובטח לך כי באותו סכום יבוצעו אצלך רכישות חדשות, זו בדיוק הדרך בה עושים החברים עסקים בסחורות ושירותים במערכות מולטי ברטר.


ליצור מכירות חדשות: המפתח להצלחה בעסקים טמון במכירות נוספות, הורדת עלויות, הבטחת קשרים ארוכי טווח עם הלקוחות, מערכת המולטי ברטר דואג למכירות שלך, אטרקטיבית לקהל גדול של לקוחות חוזרים.


להגדיל את הרווחיות: גלה את הסודות איך להפוך את החברה שלך ליותר רווחית, תשתמש במה שיש לך על מנת לרכוש את מה שאתה צריך ורוצה. תופתע כמה כסף תחסוך כאשר תעבוד עם מערכת מולטי ברטר. 


לקבל קו אשראי ללא בטחונות ולא ריבית: קבל מחברת המולטי ברטר קו אשראי לרכישת סחורות ושירותים, לא תשלם ריבית ותפנה מקורות במסגרת הבנק הלחוצה והיקרה.הצטרף לחברות המובילות אשר החכימו לסחור בשירותים וסחורות בשיטת המולטי ברטר.

התפקיד של חברות המולטי ברטר הוא לצרף עסקים חדשים לפעילות הקיימת שלך. לא מחליפים את הפעילות הרגילה שלך, מוסיפים עליה. התוצאה הינה מקור חדש של לקוחות והכנסות אשר בעזרתם תרכוש מוצרים ושירותים ללא שימוש במזומן אשר יביא לך שיפור בתזרים המזומנים והגדלת העושר וההון שלך. 
מולטי ברטר - רשתות עסקיות חכמות אשר תקדם פעילות מסחרית בין חבריה באינטרנט. הפעילות הינה ביצוע עסקאות BARTER - החלפת סחורות ושירותים בין חברים. אתה רוכש את מה שאתה רוצה וצריך באמצעות המוצרים שלך והחברים ברשת רוכשים ממך תוך כדי העדפת החברים ברשת. 
במולטי ברטר מערכת קיימת,ידידותית, המבוססת על רשת האינטרנט, כך שלראשונה בישראל ניתן לבצע עסקאות ברטר, רב משתתפים, On Line, בשקיפות מלאה.

במולטי ברטר העלות האמיתית שלך ברכישת מוצרים היא העלות השולית שלך בייצור או ייבוא המוצרים שלך.
התשלום הינו באמצעות מכירות חדשות בזירת המסחר. החברים מבצעים עסקים בסחורות ושירותים. בכל פעם שחבר מוציא ברטר-שקל (המטבע הסחיר ברשת) בהוצאה עסקית או פרטית, מובטחת הכנסה ממכירות חדשות באותו היקף כספי. 
כל חבר הינו בעל חשבון וקו אשראי בברטר שקל לשימושו. החבר יזוכה בברטר שקל בגין מכירות, החשבון יחויב ברכישת פריטים על ידי החבר. 


במערכות מולטי ברטר את מקבל: לקוחות חדשים, חנות וירטואלית, קו אשראי ללא ריבית וללא בטחונות, ערוץ מכירות ייחודי וחדשני , הגדלת מכירות במזומן, איש קשר אשר תפקידו לקדם את המכירות שלך, כלי למכירת מלאי עודף ושימוש נבון בעודף כושר הייצור, רכש יעיל, כל אלו ועוד יביאו לך לשמור את המזומן שלך להון חוזר וצרכים מיוחדים, חסכון בעלויות והגדלת הרווחיות, הגדלת הון ויתרון מול מתחרים.

 

 

 


Business to Business in Barter - B2Barter


פעילות ייחודית בארץ, ותיקה בעולם, רשת עסקית חכמה אשר תקדם פעילות מסחרית בין חבריהבאינטרנט.


הצטרף אל העסקים החכמים החברים ברשת העסקית: www.B2Barter.co.il



  • הפעילות הינה ביצוע עסקאות BARTER - החלפת סחורות ושירותים בין חברים ב  B2Barter. אתה רוכש את מה שאתה רוצה וצריך באמצעות המוצרים שלך. החברים ברשת העסקית רוכשים ממך.

  • ב  B2Barter למדנו מהניסיון שנצבר בחו"ל יחד עם הכרות של השוק והאופי הישראלי והתאמנו מערכת קיימת,ידידותית, המבוססת על רשת האינטרנט, כך שלראשונה בישראל ניתן לבצע עסקאות מולטי ברטר On Line בשקיפות מלאה.

  • ב  B2Barter העלות האמיתית שלך ברכישת מוצרים היא העלות השולית שלך בייצור או ייבוא המוצרים שלך.

  • התשלום הינו באמצעות מכירות חדשות בזירת ה B2Barter, מכירות אשר כנראה לא היו קיימות ללא B2Barter.

  • החברים מבצעים עסקים בסחורות ושירותים. בכל פעם שחבר מוציא ברטר-שקל  (המטבע הסחיר ברשת) בהוצאה עסקית או פרטית, מובטחת הכנסה ממכירות חדשות באותו היקף כספי.

  • כל חבר הינו בעל חשבון וקו אשראי בברטר שקל  לשימושו. החבר יזוכה בברטר שקל בגין מכירות, החשבון יחויב ברכישת פריטים על ידי החבר.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב