דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה בחול- איך לשמור קשר עם הקרובים בארץ 

מאת    [ 07/05/2011 ]

מילים במאמר: 490   [ נצפה 3096 פעמים ]

ובכן בעידן המודרני של ימינו אין זה משנה אם נפשכם חושקת בעבודה בחו"ל במזרק הרחוק, בצפון אמריקה, באוסטרליה או כל חור אחר על הגלובוס, תמיד יש דרך לשמור על קשר עם הקרובים לארץ. כשטסים לעבודה בחו"ל שיחה טובה עם בן משפחה קרוב, בת זוג או חברת ילדות יכולה לתת לכם אנרגיות וכוח מאד חיוניים להמשך ולכן הנה כמה דרכים פופולאריות לשמור על קשר עם הקרובים שלכם כשאתם בעבודה בחו"ל: עבודה בחו"ל, קשר עם הארץ באמצעות שיחות ישירות מהסלולר:

הדרך היקרה ביותר היא לעשות שיחות מהעבודה בחו"ל לארץ באמצעות הפלאפון האישי שלכם. כל שעליכם לעשות זה לגשת לחברת הסולולר אליה אתם מנויים ולפתוח את הגישה לשיחות מחו"ל בפלאפון. ובכן שיטה זו היא המהירה ביותר אבל מדובר בתעריפים של עשרה עד עשרים שקלים לדקה וזה המון...לא כל כלך חכם לטוס לעבודה בחו"ל בצד השני של הגלובוס ואז לחזור לארץ ול"העניק" את כל הרווחים שעשיתם לחברת סלולר כזו או אחרת.

עבודה בחו"ל, קשר עם הארץ באמצעות שירותי חו"ל מוזלים של חברות הסלולר:

חברות הסלולר חשבו על פתרון זול יותר על מנת שתוכלו ליצור קשר עם הקרובים בארץ על ידי שירותי חו"ל שמתנהלים בשיטת ה"קול בק". ובכן בשיטה זו בעודכם בעבודה בחו"ל תוכלו להודיע לאמא שהכל בסדר בתעריף של בין 7 שקל לדקה ל-9 שקל לדקה. עיקרון הקול בק הוא פשוט: המפעיל הסלולרי הזר גובה יותר כסף על שיחה יוצאת מאשר על שיחה נכנסת. גם שירותי ההוזלה שמציעות חברות הסלולר משתנות בהתאם למדינה אליה טסתם לעבודה בחו"ל לכם בדקו טוב טוב את התעריף של כל יעד בנפרד.

עבודה בחו"ל, קשר עם הארץ באמצעות כרטיסי חיוג:

ישנן מספר רב של חברות המציעות מגוון מסלולים לשיחות בינלאומיות באמצעות כרטיסי חיוג לארץ. רוב המקומות אליהם תטוסו לעבודה בחו"ל מספקים טלפון בדירה בה תגורו ולכן עם קוד גישה של כרטיס חיוג שתקנו עוד מהארץ תוכלו לצלצל הבייתה בתעריף של בין1-3 שקל לדקה. מדובר באופציה משתלמת ושפויה הרבה יותר לשמור על קשר מהעבודה בחו"ל לארץ לעומת מה שחברות הסלולר מציעות. כמובן שאת הקוד תוכלו לחייג גם מטלפונים ציבוריים אך חשוב שתזכרו שאתם משלמים עליו מראש, אז השתמשו בו בחוכמה!

עבודה בחו"ל, קשר עם הארץ באמצעות כרטיס סים מקומי:

העלות הנמוכה ביותר של שיחות מסלולר מעבודה בחו"ל לארץ מתאפשרת באמצעות כרטיס סים נמקומי. את כרטיס זה קונים במדינת היעד ולמעשה מרגע השימוש בו אתם הופכים להיות לקוחות של אחת מחברות הסלולר הפעולות במידהנה אליה טסתם לעבודה בחו"ל וכך תוכלו להנות מתעריפים זולים במיוחד ולקיים שיחות לארץ בתעריפים של שקלים בודדים. את החלפת כרטיסי הסים תוכלו לעשות על ידי הסרת הנעילה שהתוקנה על המכשיר בישראל וזה יעלה לכם בין 150-200 שקל.
אם הגעתם לעבודה בחו"ל לתקופה ארוכה כדאי לחשוב על אלטרנטיבה חלופית, במקום לקנות כרטיס סים מקומי, לקנות טלפון מקומי שהעלויות שלו זולות הרבה יותר.

 

עבודה בחו"ל, קשר עם הארץ באמצעות האינטרנט:

חברים יקרים הדרך הזולה, וברוב המקרים גם החינמית ביותר לתקשר כיום מהעבודה בחו"ל לארץ היא באמצעות האינטרנט. פייסבוק, סקייפ, אתרי אינטרנט שמצעים שיחות בחינם, או אתרים שמאפשרים שליחת הודעות SMS בחינם, המון אלטרנטיבות ליצירת קשר עם הארץ ששווה לבדוק אותם לפני הכל...

 

חברת פנאן גוב היא חברת ההשמה הותיקה והמובילה בישראל לעבודות בחול , מזה 6 שנים אנו מטיסים אלפי צעירים לעבודה בחו"ל, אנחנו עובדים  בקנדה ארה"ב אוסטרליה אירופה והקריביים


פנאן גוב הגב שלך בעבודה בחו"ל


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב