דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה אני לא סובל מיליארדרים כמו שרי אריסון. ולמה אני אוהב ומעריך את העיתונאי מיקי רוזנטל. 

מאת    [ 07/05/2011 ]

מילים במאמר: 840   [ נצפה 3099 פעמים ]

למה אני לא סובל מיליארדרים כמו שרי אריסון ואת "הקפיטליזם החזירי"?..

ולמה אני אוהב ומעריך את העיתונאי מיקי רוזנטל.

---------------------------------------------------------------------------------------------- 

שרי אריסון היא דוגמא טובה לאותם מיליארדרים במה שהיא מבטאת – ניתוק מרוב העם בישראל.

אדגיש כי כוונתי לאותם מליארדרים וקומץ משפחות בעלי הון המקורבים מאוד לשלטון, ושולטים בחברות ציבוריות ועושים בהם מה שבא להם, במקרים רבים מדי, על חשבוננו, הציבור הרחב.

דוגמא- הידעתם למי יש רוב במניות בנק הפועלים איתו מזוהה גב' אריסון? (ואגב אותו יחס בעלי מניות גם בבנק לאומי), לאור המניפולציה התקשורתית, אפשר לטעות ולחשוב כי לשרי אריסון רוב במניות הפועלים.  טעות, שרי אריסון מחזיקה במיעוט ממניות בנק הפועלים פחות מרבע (21% בלבד)! ומי מחזיק ברוב המניות? אנחנו, אנחנו "הטמבלים" מחזיקים מעל 70% ממניות בנק הפועלים..! אז רגע תישאלו, איך זה יכול להיות ששרי אריסון ומקורביה עושים כמעט ככל העולה על רוחם בבנק מבלי לדפוק חשבון ל"בעלים האמיתיים" לכאורה אנחנו הציבור? איך זה שמנהלי הבנק , (אלא שעדיין נקווה אינם חשודים בפלילים לכאורה.. כמו ציון קינן או דני דנקנר שחשודים לכאורה בפלילים), גוזרים קופונים מדהימים ושכר במיליוני שקלים לחודש על חשבוננו?

אבל הכי מרתיח אותי היא המניפולציה התקשורתית, שיוצרת דימוי לשרי אריסון ודומיה, בציבור כנדבנים טובי לב, שלא מפסיקים לתרום לנו , כאשר בפועל סך "הנדבות" והתרומות של אותם נדבנים בישראל, מתבטא באחוז זעום, פחות מ 1% בלבד מסך רווחיהם!

אבל זה עוד כלום, לשרי אריסון ודומיה בסיוע יחצנוני הצמרת כמו רני רהב (עד שעזבה אותו), יש שליטה כמעט מוחלטת באמצעי התקשורת, רוצים דוגמא? בתוכנית  של אלון גל "מדריך למשפחה חורגת" בערוץ 2, יש פינה קבועה וחנפנית להחריד לשרי אריסון ונציגיה, תוכן שיווקי? סתם ליקוק ע"ח זמן אויר של התוכנית? מי יודע. כל מי שצועד ברח' ויצמן בת"א , מול בי"ח איכילוב מגלה שלט פרסום חוצות ענק ,"סליחה" שלט חנפנות ענק ברוחב 30 מ' ע"ש סמי עופר (משפחת עופר מ"שיטת השקשוקה"?), אתה ממשיך עוד כמה מטרים וניתקל בשלט עץ גדול, "תודה לשרי אריסון".. אתה מרים את הראש מגדל ע"ש  תד אריסון... ואני אומר, מיליארדרים וטייקונים יקרים שלי, אם אתם כאלה צדיקים גדולים רוחניים ו"צנועים" לא יכולתם להסתפק בשלט קטן בכניסה לבי"ח או לאגף - אתם לא מתביישים? איפה הצניעות?

ופה אני מגיע לאדון יקר, מיקי רוזנטל, עיתונאי בכיר שכמעט איבד את הכל תרתי משמע, הקריירה שלו, המשפחה, "כשהעז" לצאת כנגד התופעה החמורה של מכירת משאבי המדינה ששווים הון עתק בנזיד עדשים, בסירטו "שיטת השקשוקה" על משפחת עופר. לו היו עוד עיתונאים נדירים באיכותם ובאומץ ליבם כמו רוזנטל, אולי הטייקונים היו חושבים פעמיים לפני שהיו מצפצפים עלינו (אני עדין במינוח..), ובעלי התפקידים במדינה, שמכרו למיליארדרים בנזיד עדשים את משאבי המדינה (כשהם מסמנים את מקום עבודתם הבא אצל הטייקונים עם פרישתם מהמיגזר הציבורי..), היו קצת יותר דואגים לנו הציבור ולא למיליארדרים.

רני רהב "יחצן הצמרת" של הטייקונים גם אם ימשיך לצווח עד מחר, לא ישכנע אותי שהמיליארדרים וקומץ משפחות בעלי ההון המאוד מקורבים לשלטון , הם "רובין הודים" וצדיקים ..

(אגב רני רהב, אולי העובדה שלאחרונה יש "נדידה" של מיליארדרים כמו שרי אריסון ממך, מעידה על איך לומר, חוסר ההצלחה המקצועי שלך לשרת אותם וליצור להם "תדמית" חביבה וסימפטית בציבור,  כשבמקום זאת  בסינגור האוטומטי על המיליארדרים  הללו אתה ממאיס אותם יותר על כלל הציבור, חומר למחשבה רני).

אז לסיכום כן, הקפיטליזם החזירי לצערנו חי ובועט בנו הציבור הרחב. הגיע הזמן שנתעשת,  נתחיל לפעול ונאמר למיליארדרים החזיריים ולמשתפ"ים שלהם בממשלה ובכנסת - די נימאסתם תפסיקו לעשוק אותנו! שתפו את כלל הציבור בעוגה , תוזילו מחירים, והפסיקו על חשבוננו לגזור קופונים ותנאים מופלגים ומשכורות עתק לכם ולמקורבים. לא יעזרו לכם יחצני הצמרת והלוביסטים שכירי החרב שלכם, ופירורי התרומות שלכם  שאתם זורקים (מוכר לצרכי מס..) לשפר את תדמיתכם..

בסופו של דבר ההפסד יהיה כולו שלכם מיליארדרים יקרים.. כשהציבור יתעורר ויתקומם נגדכם!

 

מוטי קפלן – יועץ ומרצה ליחסי ציבור ותקשורת שיווקית

 

דוא"ל: kaplans@netvision.net.il   אתר: mkimc.com.www

 

נייד: 4646510 - 054

 

 

 

 

מוטי קפלן יועץ ומרצה לשיווק, מכירות ותקשורת שיווקית מומחה בתחומי השיווק המכירות והתקשורת השיווקית כולל: אסטרטגיה וטקטיקה לשיווק נכון, לפרסום,יחסי ציבור, קידום מכירות ועוד, בהתאמה לכל עסק. http://www.mkimc.com נייד: 4646510 -054




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב