דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דיאטת ניקוי הרעלים 

מאת    [ 06/05/2011 ]

מילים במאמר: 776   [ נצפה 3491 פעמים ]

  דיאטת ניקוי הרעליים

 

בגופנו יש הצטברות רבה של רעליים שמגיעים ממקורות שונים, חלקם ממקור חיצוני וחלקם ממקור פנימי. הרעלים האלו הם האויב מספר אחד שמאיים על בריאותינו, על הכבד שלנו(שאחראי לנטרל את הרעלים האלו) ועל המשקל שלנו.

 

מאיפה מגיעים הרעלים האלו?

 

הרעלים החיצונים  מגיעים אלינו ממקורות כמו: זהום סביבתי, תרופות כימיות, עישון, אלכוהול, צבעי מאכל וחומרים משמרים, מזון מקולקל או חסר ערך תזונתי, מוצרי קוסמטיקה לא טבעיים שמכילים תרכובות כימיות , שמש , קרינה ועוד מקורות רבים ומגוונים.

 

הרעלים הפנמיים הם רעליים שנוצרים בגופנו באופן טבעי על מנת לספק את צורכי הגוף. רעליים אלו כוללים רדיקלים חופשים שאלו מולקולות הרסניות שפוגעות במבנה תאי הגוף. רדיקלים אלו נוצרים  כתוצר לוואי של מערכת החיסון( הגוף נלחם בחיידקים ובוירוסים בעזרת הרדיקלים), הם נוצרים גם בעקבות תהליך הנשימה וגם כתוצר לוואי של תהליכי העיכול וחילוף החומרים. רעליים נוספים הם רעליים שהגוף מייצר במצבי סטרס. במצביים אלו הגוף מייצר הורמוני סטרס כדוגמת קורטיזול, אדרנלין ונורואדרנלין. ההורמונים הללו נחוצים לגוף על מנת להתמודד עם לחץ אך לחץ כרוני עלול להשאיר את רמתם בדם גבוהה דבר שמהווה מקור נוסף לרעל ולפגיעה במערכת החיסון.

 

כיצד הרעליים האלו יוצאים מגופינו?

 

המערכות שמטפלות לנו ברעלים האלו הם מערכת הנשימה , מערכת העיכול( שכוללת את הכבד שמסנן את הרעליים), מערכת השתן( שכוללת את הכליות) ומערכת העור(באמצעות זיעה, פצעים ואלרגיות).

 

הרעליים האלו מכבידים על מערכות הגוף שלנו וגורמות להיחלשותם ובכך למעשה להזדקנות מוקדמת של הגוף. רעליים אלו מצטברים בכבד, ברקמות השומן וברקמות החיבור ולכן הקטנת כמות הרעליים תביא לירידה ברקמות השומן, במניעת דלקות(רעל ברקמת חיבור בגוף יוצר דלקת)  ולמערכת חיסון חזקה.

 

הביטוי לעודף רעליים בגוף הוא מקור רוב המחלות של ימינו: השמנה, סוכרת, כולסטרול, טריגליצרדים, אלרגיות, דלקות מפרקים ושרירים, חולשה במערכת החיסון, מחלות עור(הרעלים מופיעים על העור), מחלות במערכת העיכול ומחלות במערכת הנשימה.

 

מה הפתרון?

 

דיאטת ניקוי הרעליים היא הפתרון האולטימטיבי. הדיאטה למעשה היא תוכנית כוללת לבריאות ולא רק שינוי תזונתי. התוכנית כוללת שינוי תזונתי ( הורדת המזונות חסרי הערך והוספת מזונות שעוזרים לניקוי הכבד והרעליים כדוגמת: ירקות, פירות, מיצים טבעיים, סיבים ועוד), שמירה על ערך קלורי נמוך( שתורם לירידה במשקל ולהורדת העומס על מערכת העיכול ובעקיפין לפחות ייצור רעליים כתוצאה מחילוף חומרים),  שימוש בפורמולות צמחיות שמכילות צמחים מרים בעיקר שעוזרים לתפקודי הכבד והכליות( את הפורמולות אני רוקח בהתאמה ובמינונים אישיים), שימוש בקוסמטיקה טבעית( שלא מחדירה רעליים לגוף), במידת הצורך שימוש בתוספי מזון רלוונטיים( Q10, C,E,אבץ,סלניום),  תוכנית פעילות גופנית מיוחדת שממריצה את הדם ומוציאה את הרעליים דרך העור ובמקרי הצורך צום מודרך שעוזר לניקוי וטהור הגוף( צום רק בליווי נטורפת שאינו צום מלא!).

 

 

 

 

 

דוגמא ליומיים ראשונים של תוכנית ניקוי רעליים מתוך חודשיים של תוכנית( גבר בן 60 הסובל מהשמנת יתר, כולסטרול וסטרס):

 

תזונה:    ניתן תפריט תזונה שכולל סיבים תזונתיים שמורידים רמות כולסטרול כדוגמת: שיבולת שועל,גרנולה טבעית , ירקות ופירות . נתינת דגש על הירקות והפירות הבאים: סלק,רימון, עגבנייה ,בצל, וברוקלי   ( משפרים את תפקודי כלי הדם, הלב ואת איכות הדם). צריכת דגים שומניים מהים הצפוני העשירים באומגה 3 כדוגמת : סלמון ומקרל. צריכת שומנים מהצומח כמו: שמן זית,אבוקדו, אגוזים, צריכה מתונה  של יין אדום וצריכה פעם ביום של מנת אורז מלא( שעוזר לתהליכי הניקוי).

המזונות מן החי: בשר וחלב הורדו לתקופה מסוימת, פחמימות פשוטות ירדו וסוכרים.

 

תוספי מזון:  הומלץ על ויטמין C, קומפלקס ויטמין B, אומגה 3 ( במידה ואין צריכת דגים), Q-10.

 

צמחי מרפא:  הורכבו 2 פורמולות מצמחי מרפא . האחת עוזרת לניקוי הכבד מרעליים( בעיקר הכולסטרול וגם שאר הרעליים) והשנייה מורידה סטרס שנמצא כאחד הגורמים העיקרים להצטברות רעליים .

 

הרגלי חיים: - המלצה על 8 שעות שינה.

-         אכילה ללא היסח דעת.

-         הגבלת זמן צפייה בטלוויזיה.

-         ניתנה תוכנית כושר מותאמת לבן אדם.

-         שריון שעה קבועה בשבוע לבילוי משפחתי ושעה שבועית לבילוי זוגי.

-         הומלץ פעם בחודש לעבור טיפול עיסוי להורדת הסטרס הגופני והנפשי.

 

התוכנית היא תוכנית מקוצרת( תקציר) לצורך הדוגמא. תוכנית צריכה להיות מותאמת אישית ולהבנות על יד נטורופת בלבד.

 

לאחר דיאטת ניקוי הרעליים  שכזו נרגיש יותר בריאים, העור שלנו יהיה יותר מבריק וחלק, הגוף רזה וחטוב, מערכות הגוף יתפקדו כמו שצריך, המחלות ייעלמו או ייחלשו ולמעשה נגרום לגוף שלנו להאט את תהליך הזקנה.

 

 

 

 

 

   

                   

 

      


" בריאות מהטבע" : www.briutteva.co.il         


  מתמחים ביעוצי תזונה ונטורפתיה, שיפור כושר גופני, הכנת תכשירים מצמחי מרפא ,הכנת          מוצרי קוסמטיקה וטיפול טבעי במחלות שונות. לפרטים אלעז: 0544839681




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב