דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חשיבות מעלותיו של מנתח פלסטי להצלחת ניתוח להגדלת חזה 

מאת    [ 05/05/2011 ]

מילים במאמר: 511   [ נצפה 2811 פעמים ]

ניתוחי הגדלת חזה הם הניתוחים הרווחים ביותר בתחום האסתטיקה הפלסטית. מנתח פלסטי צריך להיות בעל יכולות טכניות גבוהות כדי ליצור תוצאות פלסטיות איכותיות. אך לא רק היכולות הטכניות  הן שיקבעו את תוצאות הניתוח.

קיימות מספר שיטות להגדלת חזה. כיום השיטה הנפוצה ביותר היא השתלת שתלי סיליקון. שיטות נוספות הן הגדלת חזה באמצעות שתלי מי מלח והגדלת חזה באמצעות הזרקת שומן. גם בין שתלי הסיליקון ישנם כמה סוגים הנבחנים זה מזה במצב הצבירה של ג'ל הסיליקון, בסמיכות ובצמיגות של השתל ובצורת השתלים. השימוש השכיח בג'ל סיליקון נובע מכך שהוא מספק את התוצאה היפה והטבעית ביותר מבין כולם. בחירת השתל תלויה במבנה האנטומי ובציפיות המטופלת. הבחירה בשתל המתאים נעשית בשיתוף עם מנתח פלסטי. ביכולתו של מנתח פלסטי בעל מעוף ויכולות טכניות גבוהות לעצב חזה שיענה על ציפיותיה של המטופלת. מנתח פלסטי מציע יותר מאשר פיתרון קליני לבעיה, הוא אמן המפסל את גוף האישה.

תהליך הניתוח עצמו נעשה על ידי ביצוע חתך, מעין גומחה, אשר אליה מוחדר השתל. את החתך ניתן לייצר אך ורק בשני מקומות, מעל לשריר החזה או בקפל שתחתיו. אין עדיפות למיקום אחד על פני האחר. את ההחלטה רצוי לקבל בשיתוף עם מנתח פלסטי.

החל מרגע ההחלטה לעבור ניתוח להגדלת חזה ועד להחלמה המלאה (הגלדת החתך), שעלולה לעיתים להתארך גם עד לשנה, היא ארוכה. מטבע הדברים, הדרך מלווה בלבטים וחששות רבים.  מעורבותו של המנתח הפלסטי בתהליך היא רבה לכל אורך הדרך. לכן, חשוב שישרור אמון מלא בין המטופלת למנתח הפלסטי שבחרה. נודעים מקרים בהם המנתח הפלסטי לא הסכים עם המטופלת על גודל השתל. הוא בחר שלא לשתף אותה בקביעה, אלא לעשות כרצונו בזמן שהיא מורדמת על שולחן הניתוחים. מיותר לציין את גודל ההפתעה והאכזבה שהיו מנת חלקה של המטופלת כשהתעוררה לאחר הניתוח.

לעיתים ניתוח הגדלת חזה הוא חלום שמלווה את האישה במשך זמן רב. מובן מאליו שאישה מגיעה להחלטה לעבור ניתוח להגדלת חזה עם ציפיות גדולות. גם כאן תפקידו של מנתח פלסטי הוגן ומהימן לשטוח בפני המטופלות שלו, בצד היתרונות הנהדרים לניתוח, את חסרונותיו.

יש להיזהר במיוחד מהמלצות על מנתחים שניתנות בדרך לא מפוקחת, כמו דרך פורומים או פרסומות. המלצות בפורומים שמנוסחות כביכול על ידי ממליצים נטולי פניות, הן פעמים רבות תרמית לצורך הפרסום. רצוי להתחקות אחר מנותחות שעברו ניתוח להגדלת חזה ולשמוע דרכן המלצות על מנתח פלסטי מקצועי שענה על דרישותיהן.  רושם חיובי על שהותיר מנתח פלסטי על המנותחת עד כדי כך שהיא תרצה להמליץ עליו גם לחברותיה, מעיד עליו יותר מכל המלצה בפורומים. גם לאחר סיום הבירורים וקבלת ההחלטה על עריכת הניתוח אצל מנתח פלסטי מתאים, כדאי לחתום על חוזה מנומק ומפורט בו מנוסחים עיקרי הדברים והגדרות האחריות, על מנת להימנע ממקרים דומים למקרה הנ"ל. חוזה כזה חיוני מאוד וקביל גם אם נערך כהסכם בין המטופלת למנתח פלסטי בלא סיוע מצד גורם משפטי.

לסיכום, יש להקפיד בבחירה מנתח פלסטי לצורך ניתוח להגדלת חזה. חשוב להקדיש זמן ומחשבה לכל אורך התהליך מבלי לדלג על אף שלב, למען השגת התוצאות הטובות ביותר. מנתח פלסטי מקצועי ישיג לא רק תוצאה נאת מראה, אלא ינסוך בך גם שקט וביטחון לאורך התהליך ובסיומו.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב