דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קוים לדמותו של חשמלאי 

מאת    [ 05/05/2011 ]

מילים במאמר: 543   [ נצפה 2750 פעמים ]

סביר להניח שכל אחד מהאנשים הבוגרים בארצנו, אשר לא ניחן בידי זהב בכל מה שקשור לחשמל, נזקק לפחות פעם אחת לשירותיו של חשמלאי. זאת משום שאנחנו מוקפים במכשירי חשמל: מקררים, תנורים, מכשירי מיקרוגל, מערכות שמע, מחשבים, שואבי אבק ועוד ועוד, ועוד לא הזכרנו את גופי התאורה הרבים הקיימים בכל בית. בעת הצורך, הבחירה בבעל מקצוע כמו חשמלאי עשויה להיות קשה, בעיקר בגלל שישנם חשמלאים רבים כמעט בכל מקום, אבל גם כי צריך למצוא את אותו חשמלאי אשר זמין לספק לנו שירות בדיוק בזמן בו אנו זקוקים לו.

מסיבות אלה רצוי שיהיו בידינו מספרי טלפון של כמה חשמלאים מוסמכים וטובים, וכך להגדיל את הסיכויים שבשעת הצורך נוכל למצוא ביניהם חשמלאי שיוכל להגיע אלינו ולתקן את הדרוש תיקון.

חשמלאי מוסמך – קווים לדמותו

חשמלאי מוסמך הוא חשמלאי המורשה לטפל במתקני חשמל בעלי מתח נמוך ולתכנן תוכניות חשמל במתקן בעל עוצמה של 3 X 80 אמפר (בתנאי שאותו מתקן משמש עבור מקומות בעלי מתח נמוך). בנוסף באפשרותו של חשמלאי מוסמך לטפל במתקני חשמל בעלי זרם בעוצמה העולה על 3 X 80 אמפר באישורו של חשמלאי מורשה, וכן לבצע עבודות חשמל במתקני חשמל במתח גבוה, בהשגחתו הפיזית של חשמלאי מורשה. אין ספק כי חשמלאי מוסמך אשר סיים בהצלחה את לימודיו הוא חשמלאי המסוגל לבצע עבודות חשמל ביתיות, ואין ספק גם, כי יש רבים כאלה.

איך לבחור חשמלאי?

מכיוון שיש מספר רב של חשמלאים, הנה לפניכם כמה פרמטרים שיסייעו לכם בבחירת חשמלאי שגם יבצע עבודה טובה, גם יהיה אמין ומהימן וגם יגבה מחירים הוגנים.

המלצות – כמובן שאם מישהו ממכריכם הזמין לאחרונה חשמלאי, תוכלו לשאול אותו על השירות שקיבל מאותו חשמלאי ועל מידת שביעות רצונו הן מהעבודה שביצע והן מהמחיר שגבה. במידה שאותו אדם היה מרוצה – זכיתם. הזמינו את אותו חשמלאי וסביר להניח שגם אתם תהיו מרוצים.

עבודה באחריות – כשאתם מדברים עם חשמלאי בררו איתו מראש אם הוא נותן אחריות על העבודה ו/או על החלקים. לא מומלץ להזמין חשמלאי שלא נותן אחריות על אף אחד מהם – אלא אם יש סיבה מוצדקת לכך שהוא לא נותן אחריות. רצוי כמובן להזמין חשמלאי המספק אחריות גם על העבודה וגם על החלקים, כדי שתהיו מכוסים מכל הבחינות.

מחירים הוגנים – על מנת לדעת אם אותו חשמלאי שאתם מעוניינים להזמין גובה מחירים הוגנים על העבודה, בצעו סקר שוק של מחירים ששילמו אנשים על אותה עבודה. מכיוון שאתם לא חשמלאים ושלא תמיד תוכלו לדעת באיזו עבודה מדובר, כנראה שתוכלו לקבל את המידע הזה רק לאחר שתזמינו חשמלאי שיבצע את העבודה, אבל מדובר במידע שיסייע לכם להחליט אם להזמין את אותו חשמלאי גם בפעם הבאה.

זמינות – כמובן שהפרמטר שהכי חשוב בהזמנת חשמלאי הוא הזמינות שלו, משום שלא יעזור כמה טוב ואמין יהיה חשמלאי מסוים, או איזה מחירים הוגנים הוא גובה, משום שאם הוא לא זמין הוא לא יכול לעזור לכם. אבל, גם אם חשמלאי מסוים לא זמין ואתם קרובים לייאוש, לא מומלץ להזמין חשמלאי שלא מספק אחריות על העבודה שהוא מבצע, ולא מומלץ להזמין חשמלאי שגובה מחירים בשמיים רק כי הוא היחיד שיכול לבוא בשעה מסוימת. במקרה כזה, אם מדובר בתקלה שסובלת דיחוי, גם אם מדובר בלשבת לבד בחושך עוד כמה שעות, הדליקו נר וחכו לחשמלאי אחר. בהצלחה!

 

 

חשמלאי - איציק 24 שעות אלקטריק 1




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב