איך להגדיל את כמות הלייקים בדף פייסבוק
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

איך להגדיל את כמות הלייקים בדף פייסבוק 

מאת    [ 05/05/2011 ]
מילים במאמר: 769   [ נצפה 5036 פעמים ]

 
 

הבוקר קראתי פוסט מצויין וחשבתי - שאני יכולה רק להסכים עם כל מילה.

הסיבה שאני כל כך מזדהה איתו, היא שנקודת המוצא שלו - שוללת את הנחת היסוד של משווקים רבים בפייסבוק, לפיה "תזמין את כל החברים שלך, ויהיה בסדר", וזאת מכיוון שפעילות מסוג זה, פעילות אשר אינה תלויה בתחום עניין - אלא בקשר אישי בין מנהל הדף לחברים שלו, מפספסת את העניין של הדפים בפייסבוק, ולא תשרת את הדף המשווק בטווח הרחוק.

אז מה עושים?

בונים מותג, משווקים בשיטות הישנות והטובות - שתמיד עבדו בשיווק באינטרנט, ומבססים קהילה סביב אותו מותג - שתוכל רק לשרת ולהאדיר אותו בהמשך.

חשוב מאוד לדעת ולשלב את הפעילות ברשתות החברתיות במסגרת הפעילות השיווקית הרגילה שלכם, כך שזו תשרת את זו.

בהמשך - מגוון אמצעי השיווק, בשילוב דוגמאות מפרוייקטים שונים שלי ושל לקוחותיי.

 

אמצעי השיווק:


    • הטמעת לייק בוקס באתר שלך - הלייק בוקס (או כל ווידג'ט אחר של פייסבוק), משקף את הפעילות שלך בפייסבוק - בתוך האתר שלך, ומעצם קיומו - מזמין את הגולשים שלך להצטרף לדף.
    הוא עושה שימוש בתנועה שכבר קיימת אצלך באתר - ומביא אותה לרמה נוספת של אנגייג'מנט.
    כך עשיתי באתר מאמרים למשל. אתר מאמרים מרכז בו תנועה של כ-30,000 מבקרים ייחודיים ביום, תנועה אשר מניבה לדף 5-10 לייקים ביום.
    • שיווק בניוזלטר - רשימת תפוצה הנה כלי שיווקי חזק מאוד, ואני תמיד ממליצה להמשיך ולקיים אותה בנוסף לכל הפעילות השיווקית הקיימת שלכם. אחד מהדברים הראשונים שאצלנו תמיד עושים עם עלייה של דף חדש לאויר - הוא שליחת הזמנה לדף הפייסבוק לרשימת התפוצה הקיימת של האתר.
    באתר "מאמרים" - צרפנו את ההזמנה לפייסבוק גם לכל הדיוורים הרגילים שנשלחים למשתמשי האתר: אישור הרשמה, אישור מאמר וכו'.
    • חתימות מייל - שילוב הלינק לדף בפייסבוק בחתימת הדואל של כל עובדי החברה, כך שישלח בכל המיילים שיוצאים מעובדי החברה שלכם ללקוחות, ספקים וכו'.
    • הטמעת רכיב התגובות של פייסבוק - כמו במקרה של הלייק בוקס - מגביר את האנגייג'מנט של הגולשים, אבל הפעם עם האתר שלך ובתוכו. דוגמא ניתן לראות באתר מאמרים, למשל.

    • הבא את הגולשים שלך לתייג את עצמם בתמונות - אם המקום שלך הוא מקום פיזי, או אם אתה מקיים אירוע - צלם הרבה תמונות, ובקש מהאוהדים שלך לתייג את עצמם. כל אוהד שיתייג או יתוייג יביא לחשיפת הדף שלך לכל רשת חבריו בפייסבוק.
    • עשה שימוש במודעות פייסבוק - גם אם התקציב שלך קטן או קטן מאוד, פרסום של מודעות חברתיות בפייסבוק הוא מאוד יעיל, ויעזור לדף שלך לגדול מהר יותר. הערך המוסף במודעות פייסבוק - הוא החברים של החברים שמצטרפים לדף, עליהם אתה לא משלם לקליק ומקבל חשיפה שהיא למעשה חינם.
    • קישור לטוויטר - עשה שימוש ביישום הקישור לטוויטר של פייסבוק, כך שבכל פעם שאתה מעלה עדכון לדף - הוא מתעדכן גם בטוויטר.  שים לב כי רק 140 התוים הראשונים של העדכון שלך יכנסו לטוויטר - ולכן יש לחשוב על הניסוח היטב.
    הקישור ליישום: http://www.facebook.com/twitter/

    • קבע לעצמך כתובת קצרה וקלה לזכירה בפייסבוק - לאחר שיש לך 25 לייקים, תוכל לקבוע כתובת (קישור) קצרה בפיסבוק.בכתובת זו - תוכללעשות שימוש בפרסומות מודפסות, פרסום ברדיו וכו'
    את קביעת השם עושים במסך הבא:
    http://facebook.com/username

    • שלב את כתובת הדף שלך גם במדיה מודפסת - שקיות קניות, כרטיסי ביקור, שלטים בחנויות ומודעות בעיתון יכולים כולם להתאים. אם החומרים כבר מודפסים - חשוב על פתרון ביניים עד להדפסה הבאה, כמו למשל פתק מצורף.
    • הוסף קישור בפרופיל שלך - אם אתה עובד בחברה כבר זמן רב, אבל רק עכשיו פתחת דף - מחק את שורת מקום התעסוקה מהפרופיל שלך, והכנס אותה שוב - הפעם כקישור לדף של החברה.
    אפשר לבקש מכל עובדי החברה שיעשו זאת.בנוסף - אתה יכול לכתוב את הקישור בשורת המידע הקצר אודותיך.
    • בקש מכל עובדי החברה להצטרף לדף - זה מובן מאליו, אבל לא תמיד זכור..
    • שתף פריטים מעניינים במיוחד - גם בפרופיל הפרטי שלך. תמונות נחמדות וסרטוני וידאו יכולים להתאים. שים לב להוסיף כמה מילים משל עצמך בעת השיתוף - כדי "לתבל" את התוכן שאתה משתף.
    • תייג את הדף בסטטוסים פרטיים של הפרופיל שלך - כאשר כותבים שם של דף ומתחילים בתו @ לפני - מה שקורה הוא תיוג של הדף אליו אתה פונה. תיוג מסוג זה מושך תשומת הלב של חבריך בפייסבוק.
    • עשה שימוש בפייסבוק בשם הדף - אחד מהמאפיינים האחרונים של פייסבוק מאפשר לכל מנהל של דף, לגלוש בפייסבוק בשם אותו הדף.
    כאשר אתה גולש בפייסבוק בשם הדף שלך - כדאי שתאתר דפים של עמיתים וחברות העוסקים בתחומים קרובים או משיקים לשלך, ותפעל בהם.
    היכנס לניוז פיד שלך בתור הדף שאתה מנהל, ראה אם ישנם דברים מעניינים עליהם אתה רוצה להגיב או אותם אתה רוצה לשתף, לחץ "לייק", הכנס תגובות או שתף פריטים של אחרים אצלך בדף - אחרי הכל,
    facebook is all about sharing...

מיכל מורנו הנה מנהלת בחברת מורנו'ס שיווק באינטרנט המציעה שירותי שיווק במדיה חברתית - SMM

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב